שלום חברים
סיטרואן קסרה 1998 1.9td ברגע הנעת הרכב יוצא מהאגזוז עשן שחור
אחרי נסיעה רצופה או עמידה של 10 דקות הטמפ' עולה ל90 מעלות ואחרי כמה דקות הטמפ' מתחילה לצנוח צניחה חופשית למתחת למחוג הרבע שאני חושב שזה 70 מעלות ,בזמן העלאת סל"ד בנסיעה איטית ומהירה הרכב מעשן כמו קטר פחם של רכבת ומצטבר מלא פייח בטמבון האחורי של הרכב.
אני מאוד ישמח עם מישהו יוכל לעזור לי בנושא
דרך אגב הרכב עשה214 אלף ק"מ והוחלף לפני חודשים משאבת דלק !!
תודה חן
זה לא נכון שאין צריכת דלק למנוע, עם לא היה צריכת דלק המנוע היה נכבה זה כמו שאתה מניע את המנוע, עם לא תהיה כניסה של דלק למנוע המנוע ידמים לך...או שברגע שאתה משולב בהילוך כול שהוא יש לך את השאיבה של המפוחים גם בשאיבה של המפוחים יש כניסה של דלק למנוע.. אז תמיד היה צריכה של דלק...
ככה אני משאר
אוקי תודה
נראה לי אני באמת יקנה את המגברים של mac
עכשיו בקשר למערכת רדיו דיסק שלי מה שרשום למעלה זה טעות זה לא המערכת שלי סורי..
המערכת שיש לי היא Kenwood KDCW7037Y
http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=580562
השאלה שלי היא אני יכול לחבר את שני המגברים למערכת על ידי גישור או שהיה לי בעיה לחבר כי אין לי יציאה לסאב וופר??
תודה הראל
אהלן.
אני הראל יש לי הונדה סיוויק האצ'בק שנת 93.
טוב אז ככה אני רוצה לקנות 2 מגברים ,אחד של 4 ערוצים שהיה לרמקולים ועוד מגבר מונו בלוק לסאב .
אשמח עם מישהו יוכל להמליץ לי בקשר לשניי מגברים.
אני מחפש לקנות שני מגברים בסביבות ה2500 ש"ח.
יש לי קומפוננט של infinity 6.5 90rms
infinity 6x9 110rms
וסאב של JBL בזוקה 250RMS
מערכת רדיו דיסק של Kenwood KDCX591
אני מחפש מגברים שמוציאים את מיטב הצליל ומספיק כוח שישמעו חזק
תודה הראל .
אני רוצה לקנות מערכת חדשה כי הישנה נשרפה ואיאפשר לשמוע ממערכת אלה רק מהיציואת למגבר שלה העמרכת היא JVC יש מצב אתם יודעים למה אך לא בשביל זה פתחתי נושא .
אני מעונין לקנות את הפיוניר DEHP4850 במחי של 760 שקל אני מוכן להשקיע עד 800 שקל בפנל חדש אני מחפש דגם שיש לו 2 יציאות למגבר עוצמה של 2.2 ואט ליציאה יש לי מגבר של פלטינום V12 וסאב של Kenwood 600 ואט ושני 6X9 של BOSS כמו שאתם יודעים המגבר בעל 4 יציאות אני שם בגישור את הסאב והBOSS מחוברים רגיל למגבר בשני יצאיות אני מעונין לקנות מערכת שתביא לי אפשרות לשלוט על הסאב בלי שיגע ב6X9 ומה אתם מצעים לי לקנות
אהה ועם זה משנה יש לי קומפוננט שמחובר למערכת עצמה שלא ממש עובדת עכשיו...
עכשיו יש לי כמה התלבטויות בין הפיוניר DEHP4850 ובין קלראיוןDB176 ובין JVC KDAR370
שומע לחבר שלי יש כאליו רמקולים ברובר 75 אני חושב
עכשיו יש לו מערכת של פיוניר די ישן ..
אבל שומעים סבבה ברמקולים אבל יש איתם בעיות כי שהוא מגביר לחזק כול הרמקולים רועדים ו מזיפים
שווה לקנות אותם לאוטו ב150 ש"ח אבל אל תצפה יותר מידי כי במחיר כזה לא יביאו לך משהו טוב....
niger_h
אז ככה יש לי רנו קליאו ואני רוצה להשים לה אגזוז חדש לא סעפת רק את "הרעש" בסוף האגזוז שהיה sound יפה כזה עכשיו אני ממש לא מבין בכול זה...
אני בתוך שיש פה מישהו שמבין בכול זה אז בבקשה תעזרו לי
חבר שלי בכלל אמר לי שלא מתאים לקליאו שום אגזוז שיעשה sound יפהה אזז תעזרו לי בבקשה
התקציב בין 800-1000