Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך לקנות אנטי וירוס חדש ואני זקוק להמלצה..

ההתלבטות היא בין קספרסקי לנוד32, מכיוון שבזה אני לא מבין - מה טוב יותר לדעתכם?

פורסם

קניתי בסופו של דבר את הקספרסקי, הנוד32 לא נשאר בחנות וגם לא אהבתי את הממשק שלו

מה שמפליא זה המחיר, 119 ש"ח בחנות לעומת 40 דולר באתר של החברה להורדה ישירה.

פורסם

זה כבר אבוד אבל רק רציתי להעיר משהו לגבי הממשק של הNOD32.

זאת לא תוכנה שאתה משתמש בה באופן יומיומי, אתה מתקין אותה, קצת הרבה שאלות בהתקנה, עדכון, ולא נוגע בה יותר.

אז מה אכפת לך מהממשק?

תוכנה מעולה.

בכל אופן, אני מודה לך בשם ציבור משתמשי המחשב שלא קנית נורטון.

פורסם

ה NOD32 הוא אחלה אנטי וירוס , אפילו זכה בפרסים למיניהם כאנטיוירוס הטוב ביותר.

והנה עוד סיבה למה לא להתקין נורטון :

 

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=rf20061031_6870&layer=hp&layer3=technology

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

בשביל מה לקנות?

 

יש ברשת מבחר רב של תוכנות.... ניסיתי הרבה תוכנות , הגעתי למסקנה

 

התוכנה הכי יעילה והכי קלה (בכלל לא מורגשת) היא TREND MICRO 2006 , מעודכנת כמובן.

[CENTER][B][COLOR=red][/COLOR][/B] [/CENTER] [CENTER][B][COLOR=red][/COLOR][/B] [/CENTER] [CENTER][B][COLOR=red][/COLOR][/B] [/CENTER] [CENTER][B][COLOR=red][/COLOR][/B] [/CENTER] [CENTER][B][COLOR=red][URL="http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161304"]אין כניסה![/URL][/COLOR][/B][/CENTER]

פורסם

עברתי ל-NOD אחרי שנתיים עם קספרסקי.

 

הממשק אכן לא מתקרב לידידותיות של הקספרסקי, אבל מבחינת פעולה אין מה להשוות. פחות כבד ובלתי מורגש בפעולת המחשב.

 

הקספרסקי החדש פשוט לא מוצלח לטעמי כמו הקודמים. את ה-NOD אני פשוט לא מרגיש.

×
×
  • תוכן חדש...