Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה סיווק 2001 מרכב 5 דלתות הדגם "אצ'בק".

יש להם רדיו מקורי, איך אני מוציא אותו?

נראה ככה בדיוק, תמונה עליונה:

http://www.auto55.be/assets/200607/4991/medium/4.jpg

 

אשמח לעזרה.

 

זה הרכב:

http://auto.etrend.sk/images/obrclan/72honda1.jpg

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הולך למתקין מקצועי ומסתכל מהצד,

ומרגיש הקלה מכך שלא גרמת לקצר חשמלי ומכלולים שלא יעבדו.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

לגבי האצ'בק אתה מתחיל מפירוק הפלסטיק שמתחת לרדיו זה של ידית ההילוכים מתחת לרדיו תמצא ברגים שתופסים את כל הרדיו והתא הקטן.

לגבי ההונדה החדשה בחלקו העליון של התא מלמטה יש פלסטיק קטן שמתפרק שם תמצא 2 ברגים שתופסים את העסק מעבר לזה יש צורך בפירוק הפלסטיק שעוטף את לוח השעונים ורק אחר כך ניתן לפרק את הרדיו.

פורסם
ב07 אתה צריך לחתוך ולהכין קונסולה מיוחדת שיכנס הרדיו דיסק במקום זאת שיש עכשיו
מה לעזזל אתה מגיב במשהוא שאתה לא מבין אתה רוצה שהבנדם יעשה נזק ברכב ויגיש לך חשבונית שבמקרה הטוב תעלה לא יוטר מ5000 ש"ח ועל זה הביטוח ודאי שלא ישלם אז אם אתה לא יודע משהוא אז עדיף שלא תגיב וסלח לי אם אני כזה אגרסיבי פשןט תחשוב קצת ליפני שאתה עונה.

 

עכשו לגבי השאלה שלnatim 9 יש קונסולה שבאה ביקום כול הHU המקורי יחד אם היציעת איברור וכול השליטה של המזגנים .

ואז אתה יכול בעצם לשים איזה HU שאתה רוצה.

לגבי השאלה של פותך השרשור aviv007788 כמו שאמר בחור לפניי גש למתקין בעל ניסיון למראית עין זה נראה לך פשוט אבל זה בכלל לא.

בברכה יחיאל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

עכשו לגבי השאלה שלnatim 9 יש קונסולה שבאה ביקום כול הHU המקורי יחד אם היציעת איברור וכול השליטה של המזגנים .

ואז אתה יכול בעצם לשים איזה HU שאתה רוצה.

לגבי השאלה של פותך השרשור aviv007788 כמו שאמר בחור לפניי גש למתקין בעל ניסיון למראית עין זה נראה לך פשוט אבל זה בכלל לא.

בברכה יחיאל.

 

תודה על התשובה

אתה מכיר מישהו שביצע את זה? עד כמה זה משנה את מראה הרכב? זה מסובך יותר מרכבים אחרים?

פורסם
תודה על התשובה

אתה מכיר מישהו שביצע את זה? עד כמה זה משנה את מראה הרכב? זה מסובך יותר מרכבים אחרים?

כן אני מכיר וזה בה באותו גוון של המקורי זות אומרת אותו צורה אותו גוון בידיוק 1 ל1 .
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
לגבי האצ'בק אתה מתחיל מפירוק הפלסטיק שמתחת לרדיו זה של ידית ההילוכים מתחת לרדיו תמצא ברגים שתופסים את כל הרדיו והתא הקטן.

לגבי ההונדה החדשה בחלקו העליון של התא מלמטה יש פלסטיק קטן שמתפרק שם תמצא 2 ברגים שתופסים את העסק מעבר לזה יש צורך בפירוק הפלסטיק שעוטף את לוח השעונים ורק אחר כך ניתן לפרק את הרדיו.

 

 

המון תודות, תשובה לעניין ולא כמו של שאר החברים פה, "לך למתקין", מצטער אבל מתקין לא בא בחשבון

אם לא הייתי שואל פה את השאלה מבטיח לך שהייתי הולך למתקין. האפשרות הקלה ביותר.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

×
×
  • תוכן חדש...