Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיוניר 2950 ו-3950


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה

 

האם אתם חושבים שכדאי לקנות פיוניר 3950 עם שליטה על הסאב או לקנות 2950 בלי שליטה על הסאב ולחסוך כמה מאות שקלים...?

 

מדובר בהשקעה של מערכת ב-3000 ש"ח שתהיה לתקופה ארוכה.

חשוב לי לשחק עם הסאב עד לסאונד אופטימלי מדי פעם אבל אינני יודע עד כמה זה מצריך את השליטה...

אשמח אם יש למישהו ידע בנושא ויוכל לתת לי כיוון, תודה רבה

 

:-D

פורסם

קח את ה 3950 הוא עולה 100 או 200 ש"ח יותר וזה שווה כל שקל.

אתה גם מקבל עוד יציאה למגבר - שליטה על סאב.

ויש לך אפשרויות חיתוך שאין בכלל ב 2950 כמו HPF ו LPF.

ה EQ הרבה יותר מתקדם.

לחבר שלי יש את ה 2950 ולי יש את ה 3950 שנינו קנינו באותו שבוע, שניהם עובדים אחלה, רק של 3950 יש עוד פונקציות ששוות את ה"השקעה".

פורסם

שלום!

 

אם כבר מדברים על 2950 ו-3950, מישהו יכול להגיד לי במה 4950 טוב יותר מ-3950 (אם בכלל)?

ושאלה נוספת: האם הדגמים האלה יכולים לתת סאונד איכותי (בעבודה עם MP3) עם 4 רמקולים ללא מגבר?

 

תודה מראש,

 

דימה

×
×
  • תוכן חדש...