Jump to content

דימה א.

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דימה א.

  1. שלום! אם כבר מדברים על 2950 ו-3950, מישהו יכול להגיד לי במה 4950 טוב יותר מ-3950 (אם בכלל)? ושאלה נוספת: האם הדגמים האלה יכולים לתת סאונד איכותי (בעבודה עם MP3) עם 4 רמקולים ללא מגבר? תודה מראש, דימה
×
×
  • תוכן חדש...