Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שתי מגברים בהספק כולל של כ 700 RMS

הכבל + 8 גייג' (מוחלף השבוע) ופיוז 40 אמפ' גם מוחלף השבוע.

כאשר המערכת הייתה בווליום גבוה האורות היו מהבהבים בצורה מאד בולטת לעין.

אני חושב שכנראה בגלל זה נשרפו לי חלק מהמנורות בלוח השעונים.

החלפה לחיווט ראוי תפתור לי את בעיית ההבהוב הקיצוני?

או שאני יצטרך לעשות עוד מספר דברים?

מקווה שהשבוע הרכב יכנס לחיווט מחדש ברגע שזה יהיה מורכב אני מחליף למצבר 56 אמפ' התואם לאלטרנטור (לפי יצרן)

גם ככה הוא כבר באוטו מעל שנה וחצי.

אני מקווה שזה יפתור את הבעיה

כמו כן הבנתי שהמבגרים של סוליד האודיו הם צרכנים לא קטנים בכלל.

כדאי להחליף את המגבר או להכיו חיוט להתקין הכל מחדש לכוון כמו שצריך ורק אז לראות איך אני ממשיך בנושא..?

תודה מראש.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

באיזה רכב מדובר?

אמנם הצריכה המקסימלית של המגברים תהיה גבוהה יותר מהספק האלטרנטור

אבל במוזיקה זה לא צריך להתבטא בצורה כל כך קיצונית ובמיוחד לא בהספק שאתה עובד איתם.

 

כשתשדרג את החוט 8 גייג' ל 4 , אל תשכח לשדרג את מינוס המצבר . [אם כבר על הדרך אז שלושת הגדולים]

 

הארקות לקויות לאמצעי הגברה [וגם מצבר] יכולות לגרום להבהוב גם אם מערכת החשמל שלה היא של רידינג.

 

 

נראה שהסיבה למפלי המתח שלך היא תשתית "צרה" מדי של חוטים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תשובותי בגוף הציטוט להודעתך, שים לב לקישור.

 

בחיפוש קל היית מוצא תשובות ענייניות לחלק משאלותך.

 

בברכה

דני

 

יש לי שתי מגברים בהספק כולל של כ 700 RMS

הכבל + 8 גייג' (מוחלף השבוע) ופיוז 40 אמפ' גם מוחלף השבוע.

כאשר המערכת הייתה בווליום גבוה האורות היו מהבהבים בצורה מאד בולטת לעין.

אני חושב שכנראה בגלל זה נשרפו לי חלק מהמנורות בלוח השעונים.

 

אין קשר, אלא אם יש ברכב טעינת יתר/אף לעיתים בלבד, חבל שלא ציינת את סוג הרכב שברשותך.

 

החלפה לחיווט ראוי תפתור לי את בעיית ההבהוב הקיצוני?

או שאני יצטרך לעשות עוד מספר דברים?

 

רשמתי הסבר בעבר לתופעה הזו, היית יכול לעשות חיפוש על "היבהובי אורות":

 

בבקשה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=153175&highlight=%D7%94%D7%91%D7%94%D7%95%D7%91%D7%99+%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA

 

 

מקווה שהשבוע הרכב יכנס לחיווט מחדש ברגע שזה יהיה מורכב אני מחליף למצבר 56 אמפ' התואם לאלטרנטור (לפי יצרן)

 

אין הכרח לאמפרג' נכון שבין תפוקת האלטרנטור לבין המצבר המותקן ברכב. רכוש מצבר גדול יותר באם ניתן להתקינו ברכב מבחינה פיזית.

 

גם ככה הוא כבר באוטו מעל שנה וחצי.

אני מקווה שזה יפתור את הבעיה

 

במצבים קצוניים הוא יפחית מחומרתה.

 

כמו כן הבנתי שהמבגרים של סוליד האודיו הם צרכנים לא קטנים בכלל.

כדאי להחליף את המגבר או להכיו חיוט להתקין הכל מחדש לכוון כמו שצריך ורק אז לראות איך אני ממשיך בנושא..?

תודה מראש.

 

הכל צריך להיות מותקן באופן ראוי ולפני הכל מבחינה חשמלית. אם לא, למה אתה מצפה בדיוק?

 

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...