Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אתם רואים לפי החתימה את הציוד שיש לי

מקדיה אמורים להיות לי היבריד

עכשיו רציתי לדעת איזה כבלים אני צריך לקנות בכדי לחבר אותם

ועל איזה חברה אתם ממליצים אם יש כזה דבר "חברה" מוכרת בנושא הנ"ל

ואם מישהו יכול לאמוד את אורך הגליל אותו אצטרך לקנות

תודה

 

אורי

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

כבלים 2.5 מ"מ מהמגבר לקרוס.

ו1.5 או 2 מ"מ מהקרוס לאלמנטים.

 

ממליץ על חברת LEXUS ה2.5 עולה 7ש"ח למטר

ה1.5 עולה 5ש"ח למטר.

 

את האורך אתה צריך לימדוד לפי המרחק מרכיב לרכיב וכמוון להשאיר מעט רזרבה.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

יש הרבה חברות מומלצות לכבלים, השאלות היחידות שאתה צריך לשאול את עצמך הן האם את וודוואיסט ו \ או יש לך כסף.

יש כבלים שעולים אלפי דולרים למטר, ויש כבלים (שמרבית האנשים אומרים שעושים אותו דבר) ב 5 שקלים ופחות למטר.

השאלה היא האם אתה מאמין לכימיה, פיזיקה ואנשי מכירות או שאתה מאמין לאוזניים שלך?

אם אתה מאמין שיש הבדלים שמיעים בין כבלים - בהצלחה, תתחיל לחרוש את הרשת במציאת מידע, מאמרים וכתבות על כבלים והשוואות.

אם אתה מעוניין בכבל זול וטוב שיעשה את העבודה - אין מה להשקיע יותר מכמה שקלים בודדים למטר של כבל אודיו 2.5 מ"מ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כבל רמקול סביר. יעלה בין 4 שקלים ל7 שקלים למטר.

כבל עם שם יעלה לך החל מ10 שקלים ועד כמה מאות דולרים למטר אחד!

 

פחות מזה זה יהיה רוב הסיכוי זבל

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בקשר לכימיה אני די מאמין

ברור שישנה את ההתנגדות של הכבל וזה מוריד את האיכות

אבל אני גם לא מאמין שצריך להשקיע מאות ואלפי ש"ח על כבלים העשויים מזהב (שהוא המוליך הכי טוב שיש כרגע)

או אפילו לכבל אופטי שיעביר את המידע באמצעות האלומות אור

 

אני מחפש כבל פשוט עם התנגדות ממוצעת

ונעלים מזהב לא יותר מזה

 

אגב לפי מה שאני הבנתי מדברים על גייג' (מה זה גייג'?)

 

נראה לי שאשקיע על כבלים יותר איכותיים מהמגבר אל החלקים מאשר מהHU אל המגבר

האם זה נכון לעשות את זה כך או שישנה עדיפות לכך שהכבלים יהיו יותר איכותיים אל המגבר(הרי ידוע כי המגבר מגביר הכל (כולל את הרעשים))

 

תודה

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

לגבי גייג' תעשה חיפוש.

אם יש לך כבר RCA ואתה שומע מוסיקה בלי הפרעות (רעש אלטרנטור למשל, או כל רעש חשמלי אחר) אני חושב שאתה יכול להשאיר אותם. תחליף רק את הכבלים מהמגברים לרמקולים ולסאב, ואם יש לך כבל מתח לפחות 4 גייג' מהמצבר למגבר אז אתה יכול גם להשאיר אותו, אם אין לך אז 4 גייג' זה המינימום שאתה צריך לפי מה שאני רואה מהחתימה שלך.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

אתה מתכוון לחבר כבל של 2 גייג' למצבר ולפצל אותו באיזור הפגוש

לשני כבלים של 4 גייג' של כבל יתחבר למגבר

ומהמגבר הראשון להוציא כבל 2.5 מ"מ לכיוון הקומפוננט ואז משם 1.5 מ"מ לאלמנטים

ומהמגבר השני להוציא כבל של 4 מ"מ לסאב

 

אם זאת הכוונה אז סבבה

 

אגב אין חיבור של DATA או משהו כזה?

כי אם אני מחבר את המצבר (ברור שלא אני יחבר אלא מתקין אני שואל רק בשביל להבין)

אני צריך באיזה שהו מקום לחבר גם את הHU שלי

או שזה כבלים אחרים

טוב אני חוזר לספרות בינתיים

תשאירו הודעה

תודה

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

×
×
  • תוכן חדש...