Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היום עצרתי את הרכב ממש עד כדי עצירה מוחלטת ומיהרתי אז העברתי להילוך פארקינג במהירות שלא עולה על 2 קמ"ש (ממש לפני עצירה מוחלטת) האם נגרם נזק? איך ניתן לבדוק? האם יכול להגרם נזק?

 

תודה

פורסם

היום עצרתי את הרכב ממש עד כדי עצירה מוחלטת

אם הגעת לעצירה מוחלטת לא נגרם שום נזק.

 

שלא עולה על 2 קמ"ש

עלול להגרם נזק. אולי לא בפעם הראשונה, אבל בהחלט לא מומלץ.

 

כמו כן עליך להבין שעצירה מוחלטת היא מוחלטת. 2 קמ"ש אינה עצירה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רוב הרכבים המודרנים מתוכננים למצב של הכנסה להילוך P במהירות מאוד נמוכה מבלי שיגרם נזק כולשהו.

במידה ואתה לא מרגיש שום בעיה בהעברת ידית ההילוכים אזי לא נגרם כול נזק.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני רוצה לעניין אותך במקרה דומה אמנם ישן

פיגו 505 שעברה מקרה דומה (בן דודי)

הוא העלה את אותה השאלה...

רעש ה "קראק" החזק ,אי היכולת להניע המכונית ,דרדור האוטו חזרה הביתה בניוטרל והחלפת גיר בעלות משכרת חודשית

פתרו למעשה את השאלה

אגב זה היה אי שם בשנות השמונים המאוחרות

אך..איזו פיגו זו הייתה...:wink:

פורסם

זה נכון.

ברכבים המודרניים אפשר להכניס הילוך ממהירות מסויימת מאוד נמוכה לP ולR

 

אצלנו בפולו שנת 2003 זה ככה.

 

אבל אצל אבא שלי מאזדה 323 אין את המנגנון הזה לא יודע אם ה626 זה אוטו מנגנון כמו ה323 אבל ב323 אין את זה.

פורסם

לא קרה כלום...

הרעיון של ה P שיש מין פין שתופס את גלגלי השיניים ואם הכנסת ל P לפני עצירה מוחלטת, מקסימום הפין הזה יקפוץ ותשמע תקתוקים.

 

הסר דאגה מליבך... פשוט אל תעשה זאת שוב.

×
×
  • תוכן חדש...