Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

צריך גם לקחת בחשבון שהצבעים נראים קצת שונים על עור בגוון כזה או אחר.

אם אתה בהיר - הרווחת , קעקוע צבעוני (במידה נכונה, אישית אני לא אוהב קומיקסים על הגוף)

יראה טוב וברור. אם אתה כהה - ראיתי כבר קעקועים צבעוניים על כהים - לא נראה טוב.

חלק מהצבעים הולכים לאיבוד.

אני לא מהבהירים, אפשר לומר...אז הלכתי על בטוח, אצלי זה רק איורים בשחור.

המלצות? שניים מתוך שלושה שלי עשיתי אצל רז - אמן. וגם איש נחמד.

חברים עשו אצל Psycho - נראית עבודה טובה.

כמו שנאמר פה, אל תמהר. שב עם הקטלוגים של המקום, תבחר הצללות וגוונים ותתייעץ הרבה עם המקעקע.

תבקש שיעשה סקיצות כלליות וכו'.

 

בהצלחה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני די שחרחר, לא כמו יאשה, אבל שחום בכל עונות השנה.

בעייתי? עד כמה?

 

רועי, אני בהחלט הסבתי את זה לצומת ליבי!

 

ועמית או משהו כזה, הגב שלי כן רחב, אפילו מאוד.

מעולם לא הצטיינתי במספרים, אבל 15 סמ"ר זה משהו בהחלט שהייתי רוצה ואחרי מחשבה זה באמת לא קרוב לרבע מהגב שלי, אבל נו שוין.

 

אלעד- מבטיח תמונות.

קח בחשבון שיקח זמן, אני רוצה שזה יהיה מושלם בעיניי.

 

תודה לכולם.

 

אביחי

  • אחראי פורום
פורסם

ממה שאני ראיתי, הצבעים נוטים להראות כהים יותר מהתכנון.

עד כמה זה בעייתי? אי אפשר להגיד בוודאות, הכל עניין של כמה אתה כהה או בהיר

ובאיזה גוון המקעקע ישתמש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...