Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה הכוונה שירות איכותי או שירות גרוע?

מאז שקניתי את האוטו אומנם לא מסוכנות מאזדה אלא מחברת ליסינג, הקשר היחידי שיצרתי עם מאזדה היה כשביקשתי שישלחו לי חוברת הסברים על תפעול האוטו. והם שלחו.

איך מאזדה מתקשרת לנושא?!

 

ובכל מקרה נשאר רק לקוות שבנוסף לשינוי השם הם גם ישנו עוד כמה דברים אשר הובילו לשם הגרוע שנוצר להם.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אני לא מבין משהו, כולם כותבים פה שהשירות גרוע אבל לא מוכנים לפרט, אז מה כל כך גרוע בקרסו?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

שאלה טובה, מר סוס ברזל. הייתי מאוד סקרן לשמוע מהו אחוז הלקוחות המרוצים מקרב בעלי רנו, ומהו אחוז הלקוחות המרוצים מקרב בעלי ניסאן. שניהם עם אותו היבואן ואותה תשתית השירות.

 

יש לי הרגשה שזה קצת קשור למכונית. גם ללובינסקי יצא שם רע, כמה ממנו הרוויחו המכוניות וכמה באמת הוא כשל בשירות? ולעומת זאת, מותגים יפנים מסויימים מוכיחים אמינות עדיפה באופן סדרתי; האם היבואנים שלהם נדרשים לסוגיות של טיפול בלקוח מדי יום ביומו? האם הלקוחות באמת מרוצים מהשירות שלהם, או שפשוט הם לא היו צריכים להתקל בו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ת'כלס, אין לי מושג מה כ-ל כ-ך גרוע. לא אומר לרגע שהשירות טוב, אבל לא צריך להפוך אותם לנוראים ביבואני הרכב או לגורמי סבל תהומי ללקוחותיהם. נכון, המחירים יקרים, אבל כך גם בעוד עשרה יבואנים אחרים שאני יכול לזרוק את שמותיהם לאוויר בלי בעיה. ונכון, השירות סובל מבעיות אבל במקרים רבים האשם הוא במוסכים ולא בהכרח בשירות היבואן. ובכל זאת, השיפור נחוץ בהחלט. רק לא צריך לחשוב שבעלים של מכוניות מבית רנו סובלים מכל רגע. כן, אפילו כאלו שיש להם קליאו ספורט :-P

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז הבעיה היא ברנו ולא ביבואן

 

לא מדויק. זה נכון שאם המכוניות אמינות יותר אז יידרשו פחות מפגשים עם היבואן, אבל רק כאשר נאלצים לפגוש אותו בא השירות לידי ביטוי מלא. אם השירות היה כמו שצריך אז למרות המפגשים, הלקוחות היו מרוצים יותר. לצערי יש כאן שילוב בעייתי של מכוניות לא מספיק אמינות יחד עם יבואן לא טוב. (ד"א, לדעתי דווקא מכוניות כמו הקליאו ספורט הן בהחלט כן אמינות, ודווקא מכוניות כמו המגאן 2 ההמונית עושות בעיות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני באמת מסכים על הגזמה במחירים של קרסו, לפני חודש ההורים שלי קנו מגאן II, בסוכנות רצו על חיישני רוורס 1100 ש"ח כולל התקנה, הם הסכימו לעשות הנחה עד ל 900 ש"ח, חיישני רוורס עם צג קטן של המרחק.

מצאתי את המע' הזו אצל מתקין בעל מוניטין ב 300 ש"ח כולל התקנה.

את הדגם המשופר עם מראה (בתוכה יש את צג המרחק) ב 700 ש"ח כולל התקנה.

 

זה באמת הגזמה מצד קרסו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

מע' חיישנים עם 4 חיישנים לא עולה 300 ש"ח כולל התקנה.

לפחות אני מכיר מחירים אחרים............

 

עם 2 חיישנים זה משהו אחר.

אבל גם שם 300 ש"ח טיפה זול מדיי.

 

או שאני כבר כל כך לא מעודכן או שמצאת דיל משהו משהו........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

זה חדש לך? מאז ומתמיד אצל יבואנים שילמת יותר על תוספות. כל רדיו דיסק פשוט של 700 שקלים יעלה לך 1500 לפחות אצל היבואן, כי אתה במידה מסוימת לקוח שבוי שלו, ורוצה לקבל אוטו מוכן עם הכל בפנים, בלי כאב ראש והתרוצצויות אח"כ (וגם הוצאת 100K שקלים, אז להוציא עוד קצת?).

 

דווקא במקרה הזה ההבדל לא אדיר - מאות בודדות מאוד של שקלים עבור התקנה עם אחריות אצל היבואן? נשמע לא נורא בכלל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...