Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם.



אני מעוניין להוסיף ממיר דיגיטלי בחדר שלי.

עכשיו יש לנו כבר ממיר דיגיטלי בסלון עם חבילת תוכן. הייתי רוצה לברר כמה תעלה כל ההוספה הזאת.

בנוסף אני זוכר שלפני כעשר שנים אבא שלי לבדו העביר את הכבלים בבית כדי שתהיה לי נקודה בחדר, האם ייתכן כי דבר כזה הוא לא חוקי ובעת הזמנת ממיר אני אצטרך לשלם קנס ?

אשמח לקבל את תשובה מאדם בעל ניסיון,

נ.ב: הוספת הממיר היא צעד לפני קניית מסך LCD 37 :)

תודה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום מספר הנקודות לא ממש מעניינות אותם.

הם יבואו וסביר להניח יחליפו את הכבל בחדש ואיכותי יותר.

התוספת לממיר עשרות שקלים בחודש (בהתאם לתוכנית שבה אתה נמצא).

בכל מקרה אף אחד לא יקנוס אותך.

 

אגב...אם אתה עובר לLCD האיכות של YES הרבה יותר טובה....

חומר למחשבה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה קצת בעיה YES כי אז אני צריך לקנות חבילת תוכן שלמה במקום לשלם כ-30 שקל על ממיר.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

תגיד, אתה בסדר?

לשאול בפורום כמה עולה להוסיף ממיר? תתקשר ל HOT ותקבל תשובה כמו שצריך.

אם אתה מתבייש מהם אז קבל את ההערכה שלי - בין 10 ל-25 יורו.

פורסם

אישפוז עלות הממיר היא לא נושא השיחה.

אני מפחד שיקנסו אותי חזק על זה שיש לי במקום נקודה אחת שתי נקודות (אחת שנוצרה מנקודה אחרת) ועל כן אני חושב פעמיים אם להזמין ממיר מהוט.

העניין הוא שבלי ממיר אין טעם לקנות LCD.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אני חושב שאם החיבור שלך הוא פיראטי, אז ב-LCD התמונה תהיה זוועתית ובכל מקרה תצטרך חיבור חוקי.

 

עוד נקודה למחשבה: הוט אמורים לדעת כמה נקודות (חוקיות) יש לך בבית וכמה ממירים יש לך ולכן הם עלולים להבין לבד שלא אמורה להיות לך נקודה בחדר.

פורסם
אני חושב שאם החיבור שלך הוא פיראטי, אז ב-LCD התמונה תהיה זוועתית ובכל מקרה תצטרך חיבור חוקי.

 

עוד נקודה למחשבה: הוט אמורים לדעת כמה נקודות (חוקיות) יש לך בבית וכמה ממירים יש לך ולכן הם עלולים להבין לבד שלא אמורה להיות לך נקודה בחדר.

קראת את ההודעה הראשונה שלי ?

אני רוצה להחליף חיבור פירטי בחיבור חוקי על מנת לקנות LCD ולחבר אותו לחוקי.

אגב "פירטי" זה לא ממש פירטי, זה רק לפצל שקע שגם ככה אנחנו משלמים עליו

אני מפחד לשים ממיר דיגיטלי בגלל שכשהטכנאי יהיה פה יש מצב שהוא ירוץ להלשין על זה שיש לי חיבור פירטי ישן.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

קראתי את ההודעה שלך ולא מוזכר שם שברצונך להחליף חיבור פיראטי בחוקי, אלא רק הוספת ממיר.

אם אתה מפחד מקנס, אז נתק את החיבור הפיראטי ותן לטכנאי ליסלול מחדש את החיווט.

 

אגב, נזכרתי כי לפני כמה שנים, בבית הישן שלי, היה חיבור פיראטי (בדומה לשלך) לחדר שלי. כאשר הזמנו ממיר לחדר שלי, לא פירקתי את החיבור והטכנאי פשוט העביר כבלים משלו, עם מפצל חוקי.

פורסם

למיטב ידיעתי היום הוט לא לוקחים כסף על נקודות (פיצולים) אלא רק על ממירים דיגיטליים. ז"א שאתה יכול לפצל גם ל-10 נקודות בבית (כמובן שתזדקק למגבר) ובכל אחת מהן לחבר טלויזיה עם היפר בנד ולראות כבלים אנלוגיים ללא כל תשלום נוסף. כמו שנאמר אם הם רואים חיבור שלא הם עשו הם מחליפים אותו למשהו יותר איכותי ושלום על ישראל. תוכל לברר איתם בטלפון.

פורסם

אז ככה אני עבדתי בהוט עד לא מזממן...אם מגיע טכנאי וקולט נקודה לא חוקית, הוא לא מחליף לשום דבר איכותי...הוא מזמין צוות פיראטי שדורשים ממך להפוך אותה לחוקית +קנס

פורסם

נשמע לי די מצוץ.

 

במקרה של חיבור פיראטי (כלומר: בית שמחובר לכבלים למרות שלא רכש מנוי) הם באמת מתעצבנים וזה לא נעים.

 

במקרה שבתוך הבית מישהו ביצע פיצול באופן עצמאי לטלויזיה נוספת - אני לא חושב שזה ממש משנה להם. אין בזה עבירה על החוק בכל מקרה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אתה לקוח משלם, זה לא משנה הנקודות.

 

אני ממליץ לך בחום לעבור ל YES מכמה סיבות ..

 

1. שירות לקוחות של הוט גרוע ברמה שאין לתאר.

2. נמאס מהאיטיות בעת העברת ערוצים

3. איכות על הפרצוף.

 

ב YES שאתה משלם על חבילת תוכן מסויימת , היא כוללת את כל בני הבית , ואת כל הממירים (בד"כ אפשר לקבל עד 3 ממירים ללא תשלום עם קצת ויכוח)


×
×
  • תוכן חדש...