Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...אני מפחד לשים ממיר דיגיטלי בגלל שכשהטכנאי יהיה פה יש מצב שהוא ירוץ להלשין על זה שיש לי חיבור פירטי ישן.

ואז מה, יקחו לך את היומולודת?

אז ככה אני עבדתי בהוט עד לא מזממן...אם מגיע טכנאי וקולט נקודה לא חוקית, הוא לא מחליף לשום דבר איכותי...הוא מזמין צוות פיראטי שדורשים ממך להפוך אותה לחוקית +קנס

HOT לא יכולים להכריח אותי להזמין אותם בתשלום בכל פעם שאני רוצה להזיז את הטלויזיה לקיר אחר, כל עוד אין לי ממירים לא חוקיים בבית אין להם מילה בעניין, הדבר היחיד שהם יכולים לעשות - כמו שכבר כתבו פה, זה להחליף את החוטים ליותר איכותיים/תקניים כדי שלא תתקשר אליהם ותתלונן כל הזמן על איכות גרועה.

שניר106, מה נסגר איתך ועם הדחיפה הזאת לכיוון YES? לי היה HOT בבית במשך כמה שנים טובות, ואח"כ YES למשך תקופה.

נכון, יש להם חרא של שירות אבל התוכן שלהם קצת יותר מעניין משל YES ואחרי חודש צפיה אתה לא רוצה לראות את אותן התכניות 10 פעמים ביום, גם ה 3 פעמים ביום עם אותה תכנית שיש ב HOT מספיקים.

בריאות לכולם!

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב YES שאתה משלם על חבילת תוכן מסויימת , היא כוללת את כל בני הבית , ואת כל הממירים (בד"כ אפשר לקבל עד 3 ממירים ללא תשלום עם קצת ויכוח)

 

מניסיון שלי אם עושים מספיק שריר עם נציגי יס הם עוד ישלמו לך בשביל השירות. המחירים שהם מפרסמים תיאורטיים לחלוטין. ממש כמו שוק פשפשים. לא שאני מתלונן כמובן..

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

הזמנתי את הטכנאי.

יום שלישי על הבוקר הוא בא.

99 ש"ח להתקנה וכל חודש 15 ש"ח על הממיר.

אני בבוקר לפני שהוא מגיע אסתיר את הכבלים כדי להמנע מפאדיחות.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
ואז מה, יקחו לך את היומולודת?

 

HOT לא יכולים להכריח אותי להזמין אותם בתשלום בכל פעם שאני רוצה להזיז את הטלויזיה לקיר אחר, כל עוד אין לי ממירים לא חוקיים בבית אין להם מילה בעניין, הדבר היחיד שהם יכולים לעשות - כמו שכבר כתבו פה, זה להחליף את החוטים ליותר איכותיים/תקניים כדי שלא תתקשר אליהם ותתלונן כל הזמן על איכות גרועה.

שניר106, מה נסגר איתך ועם הדחיפה הזאת לכיוון YES? לי היה HOT בבית במשך כמה שנים טובות, ואח"כ YES למשך תקופה.

נכון, יש להם חרא של שירות אבל התוכן שלהם קצת יותר מעניין משל YES ואחרי חודש צפיה אתה לא רוצה לראות את אותן התכניות 10 פעמים ביום, גם ה 3 פעמים ביום עם אותה תכנית שיש ב HOT מספיקים.

 

אני לא דוחף אף אחד, אני ממליץ בחום בתור לקוח מבסוט.

 

לא יודע כמה התוכן של הוט יותר מעניין , היה לי הוט עוד משנת 91 שהם היו ערוצי זהב, ופשוט ביס הרבה יותר טוב לי, תוכניות שחוזרות על עצמן 10 פעמים יש גם בהוט , תכלס שניהם אותו הדבר, רק שביס יש שרות לקוחות נורמאלי, אפשרות לדבר על המחירים, וכמובן ... זה לווין ..הכל מהיר יותר.

פורסם

מצטער על ההקפצה, רק כדי לעדכן:

המתקין לקח את הכבל הפירטי, חיבר אותו לממיר עשה 99 שקל בעשר דקות והמשיך את יומו :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לא עדיף היה להריץ כבל חדש? לדעתי אם כבר שילמתי תנסה לקבל כמה שיותר.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

הי יש לי שאלה שקשורה לנושא פחות או יותר.

 

יש לי חבר שגר בבית פרטי, ויש אצלו ארון של כבלים בפילר שנמצא בעקרון בשטח שלו.

הארון הזה קיים שם עוד מהתקופה שהוא היה מנוי לכבלים(עכשיו הוא רואה עם אנטנה ערוץ 1+2).

הוא סיפר לי שהארון הזה פתוח, והכבל שהיה מחובר ליציאה כאשר הוא היה מנוי -עדיין זרוק בתוך הארון, וכשהוא ניסה לחבר אותו ליציאה אז הוא רואה כבלים בלי לשלם, אבל הוא לא עושה זאת, הוא רק ניסה פעם אחת.

 

לפי דעתי חברת הכבלים יכולה לדעת ברגע שהוא מחבר את הכבל ליציאה, מה אתם חושבים?

 

פשוט זכור לי שיש להם אפשרות לבדוק כל מיני דברים כולל חיבור לאינטרנט , מרחוק.

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

משלמים כל חודש 15 ש"ח על הממיר? ואם אני רוצה 2 ממירים אני משלם 30 בחודש?

(360 בשנה רק בגלל שיש לי עוד שני ממירים?)

גם ב"יס" זה ככה?

פורסם

כן, על כל ממיר בעיקרון אתה אמור לשלם.

אפשר לעשות כמה דברים:

1. להתווכח ולנסות לקבל כמה שיותר ממירים בכמה שפחות כסף.

2. לדוגמא אם אתה רוצה ממיר בסלון ובחדר השינה, ורק אחד מהם יהיה כל הזמן בשימוש, אז ב YES (וגם בהוט אבל צריך לקנות באופן פרטי) אתה מחבר עוד עינית (מקלט) לממיר וממקם אותה בחדר השני, את היציאות (אודיו/וידאו) אתה מפצל לשתי הTV, ואתה יכול לשלוט על הממיר משני המקומות.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

בקיצור התשובה היא כן.

כל ממיר 15 ש"ח בחודש

אם יהיה לך אלפיים ממירים בחישוב מהיר זה יוצא 30,000 ש"ח.

אנחנו יכולים לעבור על כל טבלאת לוח הכפל של 15 ולראות שזה אכן יוצא ככה.

נותנים לך שירות = כסף, אני לא רואה שום סיבה להיות הישראלי המכוער ולא לשלם על זה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
ה

לפי דעתי חברת הכבלים יכולה לדעת ברגע שהוא מחבר את הכבל ליציאה, מה אתם חושבים?

 

כשלטכנאים של HOT יש זמן פנוי מהתקלות, שולחים אותם לבצע בדיקות שגרתיות לארונות, בין היתר כדי לאתר חיבורים פירטיים כדוגמת זה שאתה מתאר.

מעבר לעובדה שמדובר בעבירה פלילית, אם טכנאי יגלה את זה הוא ינתק אותך ויעביר דיווח. ממה שאני יודע, יגיעו אליך הביתה וינסו לשכנע אותך להתחבר חוקית עם התחייבות לX זמן, Or else...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לדעתי אם אתה נועל את הארון אף טכנאי לא יפתח לך את הארון עם קאטר.

לא נראה לי גם שלטכנאים יש באמת הרבה זמן פנוי, ואם יש - מקצצים טכנאים.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

נכון, אף טכנאי לא יפתח את הארון עם קאטר. הוא ידווח שהארון נעול ואין מפתח, ויגיע מישהו מצוות אחר לטפל בנושא.

 

תתפלא לשמוע, אבל יש לטכנאים זמן פנוי. לא הרבה, אבל מספיק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם הפילר בחצר פרטית ולא ברחוב,הוא לא יכול לנגוע בארון ללא רשות ממך,זה שטח פרטי,ואין להם שום דרך לבדוק אם אתה מחובר או לא.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב


×
×
  • תוכן חדש...