Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נותנים לך שירות = כסף, אני לא רואה שום סיבה להיות הישראלי המכוער ולא לשלם על זה.

סליחה? הישראלי המכוער?

אני משלם מאות שקלים בחודש כדי להשתמש בשירות הזה שנקרא טלוויזיה בכבלים.

אני משלם על התקנת נקודה ותשתית.

אני משלם סכומים נכבדים על חבילות ערוצים שעולים ויורדים ומערוצי חינם הופכים לערוצי תשלום.

אני משלם היום על ערוצים (כמו חלק מערוצי הפסורט למשל) שבזמנו שהתחברתי הם היו כלולים בחבילה עליה אני כבר משלם.

פתאום הערוץ הזה זה כבר תשלום בנפרד, והערוץ ההוא דורש עוד תוספת.

 

ואני יכול להמשיך מכאן ועד איפה שתרצה.

אז אחרי שאני משלם כל-כך הרבה כסף על כלל השירות, אני חושב שלדרוש עוד ממיר בבית ממוצע שיש בו יותר מטלויזיה אחת זה לא נקרה הישראלי המכוער!

 

אמיר.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמיר עזוב אותו, אלה שמשלמים 15 שקל בחודש על ממיר נקראים הישראלי הפראייר, אני מעדיף להיות הישראלי המכוער מאשר להיות הישראלי הפראייר שיעזור למנכ"ל הוט לבנות ג'קוזי לצד הבריכה שהוא כבר בנה בזכותי ובזכות עוד אלפי לקוחות.

ROOONEEYY

פורסם

אני לא מבין מה הקטע בלעשוק כמה שיותר.

אם יש דיל של חבילה + שני ממירים או תשע ממירים במחיר שלי אחד אני מבין.

אבל מה הקטע בלנסות להוציא כמה שיותר ?

תגיד לי שאם היו נותנים לך עשרים טלוויזיות לחבר בחינם אבל מעל עשרים לשלם עוד שקל לכל טלוויזיה.

אם היה לך 21 טלוויזיות ביננו היית רב עם הנציגת שירות על זה יום שלם לא ?

הכל כדי לא "לצאת הפרייאר".

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

למה אתה חושב שאם אתה מבקש הטבה כלשהי מהוט והם נותנים לך אותה, אז אתה עושק אותם?

תחשוב כך - במידה ולא היית מבקש, הם לא היו נותנים לך.

כעת, מי עושק את מי?

 

הוט (או כל חברה אחרת לצורך העניין) לא מפסידה עליך כאשר הם נותנים לך הטבה כלשהי.

עדיף להם לתת לך הטבות (בצורת ממיר שעולה להם גרושים, או עוד חבילת ערוצים, ששוב לא עולה להם כלום כי תשתית כבר קיימת) ובלבד שתשאר אצלם ותשלם להם 180 ש"ח (מינימום) לחודש.

 

אגב, לכן בהתחייבות לשנה אתה מקבל חבילה יותר טובה - מכיוון שכך הם מקבלים ממך בוודאות 12 תשלומים ומה שהם נותנים בתמורה לא עולה להם יותר מידי.

פורסם

קאררה, לא הבנת נכון מדבריי.

אני לא מחפש לעשוק אותם (למרות שאני לא רואה בזה משהו רע, הם מרוויחים מספיק ורומר תיאר זה טוב מעליי).

אני גם לא מחפש לדרוש מהם חצי עולם ובעלות על הצלחות שלהם תמורת הישארות כמנוי שלהם.

אבל אני כן חושב, שאחרי שבמשך שנים שהם עושקים אותי , ואני מקבל את זה כי אין לי ברירה (אני רוצה כבלים) מגיע לי לדרוש משהו זניח בדמות ממיר נוסף- לנוכח העובדה שבבית מודרני יש יותר מטלויזיה אחת.

 

וה-15 שקל לממיר זה לא הפאקטור כאן.. ממש לא.. בטח שלא כל יומיים הם מעלים מחירים וממציאים תשלומים נוספים (שגם אותם אני בולע).

פורסם

בד"כ על מחיר חבילת הבסיס אין הרבה אפשרות להתמקח, אלא אם מדובר במבצע מיוחד לגיוס לקוחות חדשים ואתה עדיין לא לקוח.

 

בדברים האחרים זה שוק הכרמל, ואפשר להתמקח הרבה.

הוט/יס לא אמורים לעשות יותר מדי בעיות מבחינת הטבות של חבילות במחיר מופחת וממירים וכו', זה לא עולה להם הרבה כפי שכבר נאמר פה.

 

בד"כ יש חבילות של 3 ממירים+חבילת סרטים+עוד חבילות במחיר כולל של כמה עשרות שקלים, כלומר הרבה פחות ממה שכל הסיפור הזה "אמור" לעלות במחירון.

 

ולגבי יס אכן יש את פתרון העינית - פתרון די טוב אם אין צורך לראות בשתי הטלויזיות ערוצים שונים (ניתן לראות את אותו ערוץ ב-2 הטלויזיות). עלות העינית כ-99 ש"ח חד פעמי.

 

 

לא יודע לגבי הוט - אבל ב-יס ניתן לרכוש ממיר בכ-500 שקל ואז הוא רכושך ואין עליו תשלום חודשי כלשהו. ניתן לרכוש כך גם את הממירים החדשים יותר עם יציאת SVIDEO ויציאת אודיו דיגיטלית+אופטית. (מומלץ לבעלי רסיבר איכותי)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

וויל, אני אדם שלא אוהב להתווכח. אני אסתום את הפה ואשלם עוד X שקלים בשביל ערוץ מזורגג שעד עכשיו היה בחינם בחבילה שאני רכשתי לפני מספר שנים ופתאום הוא הפך להיות בתשלום בנפרד (למה? ככה!).

גם התשלום הנפרד/פיקדון על הממיר הוא בזוי!

למה לי לשלם 500 שקל ולרכוש ממיר משלי? מה אני אעשה איתו אם אחליט לעזוב את יס פתאום?אמכור ביד2?

 

ולגבי הממירים של החברה- הם צריכים לספק אותם ע"מ שאותו לקוח שמשלם מכספו על שרות ברשת שלהם יוכל לעשות בה שימוש.

אני משלם בשביל לראות כבלים. אני משלם על חבילה של ערוצים. אני משלם על תשתית שהחברה עושה אצלי בבית. למה אני צריך לשלם גם על אמצעי התקשורת של החברה?

הרי אין להם אופציה אחרת לתת לך את השירות שאתה משלם עליו בלי הממיר שלהם.

 

(כמו פעם שהטלוויזיות עם היפרבנד יכלו לקלוט את כל הערוצים האנלוגיים והלקוח היה משלם רק על נקודה חדשה בחדר אחר-אז לא היו מחייבים ממיר לכל טלוויזיה)

פורסם

בHOT ניתן לקחת ממיר בפיקדון של 400 ש"ח עם פחת של 10 אחוז בשנה.

זוהי הדרך הכי זולה,ונציגי השירות לא טורחים לספר ללקוחות אם הם לא שואלים.

 

אני עברתי לYES לראשונה, לאחר שמאז ומתמיד הייתי בHOT,בגלל שירות הלקוחות.

ההבדל ברמת הערוצים הוא לא כזה תהומי, יש דברים שחסרים לי ב YES (למשל AXN,ביפ,ערוץ 8 וכו'...)

שירות הלקוחות של YES גם לא מספיק טוב. עד עכשיו אני איתם בוויכוח עוד מהיום שהתחברתי.

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...