Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ובכן המועמדים לסאב סולובריק S12L7 שני סלילים 4 אוהם הם:

*NEW*ROCKFORD FOSGATE P6001BD PUNCH MONO AMPLIFIER 600W

 

 

PHOENIX GOLD OCTANE R15.0:1 MONO D AMPLIFIER 1500W AMP!

 

**Brand New Kicker ZX750.1 750 Watt Amp** NO RESERVE!!

 

מי לדעתכם עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר לסאב הנתון??

 

תודה

פורסם
הייתי הולך על הקיקר, כמו כן חשוב כמה סלילים ואיזה יש לך בסאב.

השאלה היא מה המחיר סף שאתה מוכן להשקיע.

בנוסף האם אתה מבין את ההשלכות של הזמנה מחו"ל אני חושב שאתה טיפה מגזים בנושא הזה , יש סיכונים זה נכון , אבל כול החיים מלאים סיכונים ובכול החלטה שאתה עושה , אתה לוקח סיכון כלשהו , וההחלטה שלך היא עד כמה יש סכוי שאפול ומה הרווח או ההפסד אם לא אעשה את ההחלטה . אז אם המחיר הוא מעבר לסף מסויים אני חושב שצריך לקחת את הסיכון . להטיף כול הזמן על לקחת מהארץ זה פשוט לא נכון לעשות . ועוד מ E-BAY.

לפעמים לא לקחת סיכון זה התגלמות הסיכון .

כמה הוא יכול להפסיד ? את המשלוח לשם לתיקון ? הרי כול החברות בחו"ל נותנות אחריות זו או אחרת , אז שיחשב את הרווח שהוא מקבל מלא לקנות במחירים המטורפים כאן בארץ , ויחליט אם הסכון שווה . בד"כ הוא שווה .

 

הנה למשל ה9255 עולה בצ'יפר 8000 ש"ח ביבוא אישי הוא עולה 5200-6000 (תלוי במקום הקניה) , אז 2000-3000 ש"ח או 30% פחות לא שווים סיכון ? אני ועוד הרבה חושבים שכן

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

יש לי ניסיון רב עם EBAY לכן אין לי חששות מביצוע עיסקה שם.

מלבד זאת אני מביא את הקיקר ZX750.1 במחיר של 240$ חדש.

איזה מחשבות או תהיות אני עוד צריך..... האמריקאים יודעים לעשות עסקים ולא מחפשים איך לדפוק לקוחות.

 

בסופו של דבר ביקשתי רק ייעוץ מקצועי , אם כך גם אני חשבתי ללכת על הקיקר.

האם יש למישהו מידע נוסף לגבי יכולות מגבר זה??

תודה

פורסם

אם אתה באמת מחפש להוציא את המיץ מהסאב הנ"ל אז עדיף לך לחפש משו מאלו:

 

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16922

 

http://www.sonicelectronix.com/item_5433_Soundstream+PCA1500D.htm

 

http://www.sonicelectronix.com/item_2809_Rockford+Fosgate+Power+T10001bd.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_7559_Orion+HCCA-D2400.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_5645_MTX+Audio+TA7801+Thunder+7801.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_6690_ARC+Audio+1500V1+XXK.html

 

אחרת הקיקר שהחשבת עליו אכן יכול להיות תמורה מדהימה לכסף! ועל הרוקפורד שהצעת בכלל לא הייתי חושב.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...