Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גג פיברגלאס לא יהיה מאוד כבד? אל תשכחו שיש לי 22 כ"ס ביום טוב ;-)

 

אם הוא עשוי נכון, אז לא.

 

בנוגע לבנייה על דגם - זו גם עשויה להיות בעיה.

הכי קל וזול (מכוער אמנם, אבל קל וזול) זה ליצור דגם בגודל של 1:1 מקלקר או מפוליאורטן מוקצף. קצת עבודה עם פצירה ויש לך יופי של מודל לראות אם בכלל העסק מתאים לך.

 

האם יש בעלי מקצוע בארץ שמייצרים בפיברגלאס ויתמודדו עם פרויקט כזה?

כן, ישנו בחור בחולון, שמו קובי ובד"כ כלל הוא עוסק בסגירות פיבר, כנפונים ו"ניפוחים", אבל אני משער כי אין כל פסול בזה שתשאל אותו, הפרטים שלו בלינק:

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=7134&highlight=%EB%F0%F4%E5%F0%E9%ED

 

בכל מקרה, הכוונה שלי היא ליצור גג דומה ככל הניתן לזה שרואים בתמונות למעלה.

 

ישנו עוד בעל מקצוע שעושה את כל עבודות הפיבר בהזמנה. אני לא זוכר את שמו, אבל הוא גר במושב קידרון. אם אני לא טועה גם שי - shais01 (זה עם האברט) גר בקידרון, אולי הוא יוכל לקשר אותך עם הבחור.

 

ואופן אישי, לטעמי, זה הדבר הכי מכוער שאתה יכול לעשות לפיאט שלך :| .

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

אם להיות ביזארי משהו מה דעתך על עור?-יש איש מקצוע בירושלים שיגשים לך כל חלום בעור.....(לכל החרמנים הנ"ל מיצר נרתקי אקדחים)-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הכוונה בבניה על דגם מוקטן היא למען בחירה נכונה של הצורה של הגג. כמו כן אתה יכול לפרק ולהרכיב את זה בפשטות. אף אחד לא מצפה שתיבנה אותו מפיבר על הדגם. אתה יכול להישתמש על הדגם בגבס כדי ליצור את הצורה, או לעשות את הצורה של הגג ע"י פלסטלינה או כל פיתרון יצירתי אחר. אחרי זה לצפות את זה בנייר כסף ולמרוח על זה פוליאסטר ומיקרו פייבר אם אתה רוצה את הצורה האמיתית.

בכל אופן, אני חושב שככה אתה תיצור לך "תמונה" בראש של מה שאתה הולך ליבנות, ותבין אילו חתיכות אתה צריך, איפה החומר מיתעגל, איפה הוא מיתחבר, ואיך.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ברק, אני מסכים איתך שזה מכוער, אבל זה גם נדרש כדי שאוכל להחנות את הממזרה

ברחוב אפילו זמנית, בלי שאצטרך לדאוג לכך שכשאחזור אמצא איזה זאטוט יושב בפנים

והקופיף, סליחה, אבא שלו צועק לו "שחק בהגה! שחק בהגה!" :shock:

 

נ.ב: אם אתה לא מגיע מנ.ז להשקה של ויני אני שולח לך לשם מתנקש :twisted:

 

יגאל וגילי תודה. רן - :shock:

פורסם

נ.ב: אם אתה לא מגיע מנ.ז להשקה של ויני אני שולח לך לשם מתנקש :twisted:

טוב, נו... מתי בדיוק יוצאת ההשקה של וויני?

אני עוד זוכר אותו בזמנים שהיה קטן (בעצם הוא עדיין קטן לא?:shock: )וישב אצלי במחסן ערום :wink: .......

וחוץ מזה, תן קפיצה לניו זילנד, מישהו צריך לסקר את ה-WRC שמגיע לכאן (31 לאוגסט עד השני בספטמבר), אנחנו נהיה שם.

ברק (ד"ש מאסנת לוויני).

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

לגבי בעל מקצוע בפיבר אני מנסה לבדוק לך אצל דוד של חברה שלי (אמור להיות רציני בתחום הפיבר).

ויש באשקלון בחור שעושה "שיפורים" לכל הסיוויק/גסטי טורבו אחו שילנג....אבל הוא עושה עבודה יפה .

אם תרצה אני יסביר לך איך להגיע אליו.

עור נשמע מגניב (עם מסגרות אלומניום יכול להיות אפילו קל ).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

הבחור מכפר סבא שעסק בפיברגלס

שמו שוקי, עבר למקום אחר וממשיך לעסוק בנושא בעיקר אמבטיות לבגי.

טל. 050-5251525

בהצלחה

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

באטומוביל מס' 10יש כתבה על הרכב הזה (כתב זמי לוין) כולל תמונות של הרכב עם גג דמוי עור מתקפל שניתן גם לפרק אותו.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

×
×
  • תוכן חדש...