Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם השמן מנוע שמצולם הינו שמן באיכות טובה למנוע מאזדה 323

1600 סמק שנת 2003?

נאמר לי כי אין לליקוויד מולי שמן מנוע חצי סינטטי. רק סינטטי מלא.

המחיר על המיכל אינו המחיר האמיתי.

 

ירון מאיר

שמן מנוע.JPG

שמן מנוע2.JPG

פורסם

יש לליקוי מולי שמן חצי סינטטי 10W40 מתוסף בMOS2.

המיכל בצבע אפור ודובר עליו רבות ,תעשה חיפוש יש גם תמונות.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אם אני לא טועה, זה בדיוק המיכל של חצי סינטטי, רק בלי MOS2.

המיכל של סינטטי מלא הינו אפור, בצמיגות 5W40.

 

מי שכתב לך שבליקוי מולי אין שמנים חצי סינטטיים, לא יודע מהחיים שלו.

אחלה שמן.

פורסם
אם אני לא טועה, זה בדיוק המיכל של חצי סינטטי, רק בלי MOS2.

המיכל של סינטטי מלא הינו אפור, בצמיגות 5W40.

 

מי שכתב לך שבליקוי מולי אין שמנים חצי סינטטיים, לא יודע מהחיים שלו.

אחלה שמן.

 

לא יודע להגיד שאתה לגמרי טועה אך גם לא לגמרי צודק.

 

השמן באריזה הזהובה הינו שמן מינרלי שלפי LM "מכיל מרכיבים סינטטיים". לעומתו ישנם שמנים שהם כותבים עליהם בפירוש שהם חצי סינטטים. מה עומד מאחורי הסמנטיקה אל תשאל אותי, אבל אני בטוח ששיקולים שיווקיים רציניים. העניין נדון בעבר בהרחבה וכולנו קראתנו את התיאורים באתר שלהם.

 

למיטב הבנתי והרגשתי השמן הזהוב איננו חצי סינטטי ולכן אני הפסקתי לקנות אותו. לעומתו האפור הוא חצי סינטטי מתוסף. ישנם גם חצי סנטטי לא מתוספים אך הפסיקו להביא אותם לארץ.

פורסם
כמה עלה לכם החצי סינטטי עם התוסף?

 

בדרך כלל השמן הזה עולה קרוב ל-200 ש"ח ל-5 ליטר

בטיפול 10K האחרון קניתי את השמן הזה, קניתי אצל הפרסי ושילמתי סכום די גבוה!

השמן עצמו ממש לא דומה לשמן, הוא בצע אפור מט בכלל לא שקוף, נראה כמו בוץ.

 

אני זוכר כל שרשור שהיה נפתח על LM לא המליצו עליו ממש, כי אמרו שLM זה הCASTROL של חו"ל.

כבר הוכיחו שזה לא נכון או משהו? כי לא ראיתי תגובה אחת שאומרת אל תגע בשמן הזה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שמני LM הינם שמנים באיכות טובה מאד. מי אומר פחות, מי יותר אבל כולם מסכימים שמדובר במוצרים איכותיים. ה-LM באריזה האפורה כהה בגלל ה-MOS2.

×
×
  • תוכן חדש...