Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבל בלם היד נמתח אף הוא מכיוון שלאחר כל ההחלפה בלם היד "תפס" רק לאחר 7-8 נקישות של הבלם היד, ולכן הוא כוון וכעת הוא תופס לאחר כ- 4-5 נקישות ותופס בגובה הנכון. אז כנראה שגם זה לא הבעיה. איך אני יודע אם יש כיוון לדוושת הבר'ס כפי שדוד ציין בהודעה הנ"ל: " לא זכור לי כרגע אם בדגם הנ"ל יש כיוון לזרוע המחוברת בין הפדל לבין הבוכנה של המשאבה המרכזית.".

 

אבא שלי אומר שהמצב הוא תקין :? , ושבהרבה מכוניות מהדור האחרון הדוושה בעלת מהלך ארוך. זה אולי נכון אבל הדוושה אצלי ממש מרגישה ספוגית וחסרת רגש.

 

שוב תודה לעונים.

ROOONEEYY

פורסם

כתבו כאן שאין רגולאז' לבלמי תוף במכוניות מודרניות וזו טעות. יש מנגנון רגולאז', רק שהוא אוטומטי. לא תמיד המנגנון הזה תקין ויכול להיות שמכאן נובעת הבעייה. רגולאז' לא נכון יגרום לדוושת בלם נמוכה. צריך לוודא שהרגולאז' תקין, נקי ומגורז, לוודא שמתיחת בלם היד נעשית על פי הספר, ואם יש צורך אז גם לבדוק את המרווח שבין התוף לרפידות. במידת הצורך ניתן לשים פקקים ביציאות מהמשאבה המרכזית וכך לבודד את מקור הבעייה. בכל מקרה אל תקבל תשובות של "ככה זה", במיוחד לאור העובדה שזה לא היה כך קודם.

×
×
  • תוכן חדש...