Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שלא! חבר שלי לא עבר בגלל זה והוא הלך להחליף עם בן דוד מכסה מנוע (בצבע אדום!!) זה היה מכוער ומוזר.

אני לא בטוח שלך יהיה כזה מזל ותמצא מכסה (להלוואה בלבד!)

 

כמעט בטוח שלא תצליח לעבור אם זה טסט... יגידו לך שזה חוסם את האור וידאגו להוציא לך איזה משהו מתחת לאדמה.

 

פיתרון:

סע למכון שאתה מתכון לגשת אליו לעשות את הטסט.

תראה את זה שם למישהו מוסמך והוא יגיד לך אם זה עובר את הטסט או לא.

 

אתה תחסוך לעצמך כסף וגם בזבוז זמן.

 

במידה והוא יגיד לך שלא אז יש לך כמה אופציות:

 

1:

לחפש מכון אחר.. אולי יתמזל לך המזל..

 

2:

לארגן מכסה חדש... ואם יש לך מזל אמיתי אז לעשות הלוואה מחבר..

 

מקווה שעזרתי לך... אני אישית לא ממליץ לעשות את הבאד בווי הזה כי הוא רק צרות עושה.

פורסם
חבר עם רנו כמו בתמונה לפני חודש עשה "באד בויי" והשבוע נכשל בטסט.

אני אזהרתי אותו ומזהיר אחרים לא לעשות את זה, אבל לצערי כמעט (כמעט) ואף אחד לא שומע.

 

הייתה צריך לבדוק את הנושא לפני שהוצאת כסף (זאת דעתי.)

 

מקווה שאיזה מכון יעביר אותך...

 

אז כנראה שבעצם לא כזה משתלם להיות "באד בוי" :lol:

 

פותח השירשור,מהאנשים ששמעתי שיש להם מכסה מנוע "באד בוי" הבנתי שיש לרובם גם את המכסה מנוע הסטנדרטי של האוטו אם וכאשר הם יעברו או לא יצליחו לעבור טסט.

 

יוגב

פורסם

מה זאת תומרת "הם שומרים את המכסה המקורי"

איך ? בדרך כלל "באד בווי" עושים על המכסה הקיים... לא קונים כזה מוכן.. זה לא משתלם ופי 2 יותר יקר.

 

אלה אם כן עושים על המכסה מנוע הקיים "באד בווי" ועל הדרך מביאים מחלקי חלוף מכסה שישכב במחסן למקרה הצורך..

אבל במידה ועושים דבר כזה לפי דעתי עדיף להישאר בלי כלום בכלל! זה סתם בזבוז כסף...

 

והחיסרון הראשי של הבאד בווי, זה חוסם חלק מהאור של הפנס.. שזה מסכן את הנהג.

אז מה עדיף? להנות קצת... או לנסוע ולראות את הדרך כמו שצריך.

פורסם

מה שהתכוונתי זה שיש אנשים שיש להם מכסה מנוע מקורי למקרה שהם לא יעברו טסט.

 

טוב רוב האנשים ששאלתי הם מכפר קאסם כנראה שאין להם בעיה להשיג מכסה מנוע ספייר :roll:

 

יוגב

×
×
  • תוכן חדש...