Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קליאו ולא מזמן עסיתי ל טיפול קוסמטי שכולל גבות בריתוך והשאלה? היא?

 

עם זה עובר טסט?

 

התמונה לא של האוטו שלי אבל בדיוק אותו דבר RT ולא RSI

 

כל מי שיודע או נתקל בדבר אז בשמחה...

 

מחכה לתגובה....

 

תודה...

15.jpg

1.JPG

פורסם

ע"פ התקנות היבשות - לא.

לעומת זאת תמיד תראה מכוניות שכן צלחו את המבחן-השנתי עם "גבות", כך שזה הרבה תלוי בבוחן ובמידת סלחנותו.

 

עכשו, עזוב את עניין ה"יופי"(זה תלוי בעיני התבונן) או את עיניין ה"עיצוב", תסביר לי מדוע הנך חפץ להקטין את השטח המואר שמפיצים פנסי הרכב?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
תסביר לי מדוע הנך חפץ להקטין את השטח המואר שמפיצים פנסי הרכב?

 

מעבר לזה, תסביר לי למה אתה חוסם את הרדיאטור.

פורסם

ברשותכם אני אתעלק על השירשור עם שאלה דומה:

 

יש לי רנו מגאן, דור ראשון. עכשיו אצלי אני דווקא מנסה להגביר את עוצמת הפנסים (המקוריים נורא חלשים לטעמי).

מצאתי באיזה קטלוג פנסים קדמיים תחליפיים למגאן, שבמקום יחידת תאורה אחת, מופרדות לשתיים עגולות ויושבות בתוך תושבת שמותאמת לצורה המקורית.

כמו שניתן לראות בתמונה הנ"ל (לא רכב שלי):

megane_coupe_blue_b.jpg

 

וגם בקטלוג אפשר לבחור בין מנורות "רגילות" H7 וH1, או קסנון.

 

עכשיו השאלה היא אם דבר כזה (נגיד כרגע בלי קסנון), יעבור טסט או לא?? כי ראיתי המון מכוניות שבעליהן שינו את הפנסים הקדמיים למשהו אחר (אודי A3, אימפרזות וכו'), השאלה איך הם עוברים טסטים ככה?

 

ושוב אני מציין - שפה דווקא המטרה היא פחות יופי ויותר פרקטיות, כי בכביש החוף צריך כמה שיותר עוצמה מהפנסים, ואני ברוך השם נוסע שם מספיק.

בברכה!

יונתן.

פורסם

חבר עם רנו כמו בתמונה לפני חודש עשה "באד בויי" והשבוע נכשל בטסט.

אני אזהרתי אותו ומזהיר אחרים לא לעשות את זה, אבל לצערי כמעט (כמעט) ואף אחד לא שומע.

 

הייתה צריך לבדוק את הנושא לפני שהוצאת כסף (זאת דעתי.)

 

מקווה שאיזה מכון יעביר אותך...

פורסם
ברשותכם אני אתעלק על השירשור עם שאלה דומה:

 

עכשיו השאלה היא אם דבר כזה (נגיד כרגע בלי קסנון), יעבור טסט או לא?? כי ראיתי המון מכוניות שבעליהן שינו את הפנסים הקדמיים למשהו אחר (אודי A3, אימפרזות וכו'), השאלה איך הם עוברים טסטים ככה?

 

ושוב אני מציין - שפה דווקא המטרה היא פחות יופי ויותר פרקטיות, כי בכביש החוף צריך כמה שיותר עוצמה מהפנסים, ואני ברוך השם נוסע שם מספיק.

 

 

אם יש לבקליות תו תקן אירופאי, אין שום סיבה שלא תעבור טסט.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אם יש לבקליות תו תקן אירופאי, אין שום סיבה שלא תעבור טסט.

 

אוקיי, אם כך יש לי שתי שאלות:

 

איך אני יכול לוודא מהו התקן האירופאי, והאם הבקליות עומדות בתקן זה? (חוץ מלשאול את המוכר עצמו).

 

ודבר שני - יש גם אופציה לבקליות כאלה עם קסנון מובנה (לא הערכות זולות להרכבה עצמית). השאלה היא אם קסנון כזה (שלא כמו הערכות הזולות) כן עובר טסט?? כי אני זוכר שמישהו כאן פירסם שירשור שלם בנוגע לכך שכל סוג של קסנון שלא בא עם האוטו הוא לא חוקי... אז השאלה אם זה גם נחשב לא חוקי?

בברכה!

יונתן.

פורסם

לגבי השאלה הראשונה - רשום על הפנס E11, אם אני לא טועה במספר (עמית יוכל לתקן).

לגבי השאלה השניה - חכה שעמית יענה לך על זה. זה תחום מאוד אפור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מעבר לזה, תסביר לי למה אתה חוסם את הרדיאטור.

 

איפה בדיוק הוא חסם את הרדיאטור של הרכב?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מעבר לזה, תסביר לי למה אתה חוסם את הרדיאטור.

הוא כתב -

 

התמונה לא של האוטו שלי אבל בדיוק אותו דבר RT ולא RSI

 

תודה...

מה גם שזה נעשה כמו בתמונה שהעלתי בעקרון, ולא כמו ברכב הלבן שהוא הראה - כמו שאתה רואה אין שום חסימה לרדיאטור אלא כיסוי על הפנסים.

לפותח האשכול - במקומך לא הייתי עושה את זה, לטעמי זה מקנה לרכב מראה ערסי ומצועצע, כמו שכבר כתבו לך יש גם חסרון בטיחותי.

2222.jpg

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

פה דווקא המטרה היא פחות יופי ויותר פרקטיות, כי בכביש החוף צריך כמה שיותר עוצמה מהפנסים, ואני ברוך השם נוסע שם מספיק.

 

יוני, אם יש לך בעיות תאורה תפתור אותן. רנו לא שילחו מהמפעל שלהן רכב שלא מאיר טוב.

 

לגבי מה ששאלת, לא נראה לי שאיזשהו בוחן (חוץ מעמית) יטרח לחפש תו תקן אירופאי או האם זה בכלל פריט חוקי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
יוני, אם יש לך בעיות תאורה תפתור אותן. רנו לא שילחו מהמפעל שלהן רכב שלא מאיר טוב.

 

לגבי מה ששאלת, לא נראה לי שאיזשהו בוחן (חוץ מעמית) יטרח לחפש תו תקן אירופאי או האם זה בכלל פריט חוקי.

 

איתמר.

 

 

איתמר, הפנסים מאירים באופן סביר לחלוטין, ואני לא חושב שחל שינוי גדול מדי מאז שהאוטו נקנה לפני כ10 שנים (למעט ה"גיל" של הזכוכית שטיפה העכיר אני מניח).

אבל מבחינה אבסולוטית - התאורה של המגאן לא מספקת אותי ביחס למכוניות אחרות שנהגתי בהן וביניהן מאזדה3, סיטרואן C3 וגם מיצובישי סופר לאנסר שנת 96 - ששלושתן היו אצלנו במשפחה בשלבים שונים בזמן.

כל אחת מהן ובייחוד הC3 הרבה יותר חזקות מבחינת התאורה שלהן ביחס למגאן, והשאיפה שלי היא לשפר את העוצמה ע"י החלפה של כל גוף התאורה והחלפתו לתאורת קסנון או לפחות לתאורת H4+H1 (עם העדשה, כמו במאזדה).

 

אני כרגע לא יודע אם אני ארצה להשקיע 3.5 אלף שקל על זוג בקליות לאוטו שאולי יוחלף בתקופה הולכת ומתקרבת (אבא שלי מתחיל להילחץ מזה שלאוטו יש 270 אלף ק"מ) אבל אני מגשש בינתיים ובודק, אולי בכל זאת ייכנס לי ג'וק לראש ואני כן אחליט להשקיע.

בברכה!

יונתן.

פורסם

JMG,

1. יכול להיות שהרפלקטורים שלך עייפים, אולי הם עשו את שלהם והגיע הזמן להחליפם.

2. יכול להיות שהם לא אטומים (נורת חניה שיצאה מהמקום או נורה שלא יושבת 100% במקום) והם מלוכלכים מבפנים, נסה להוציא אותם ולנקות אותם.

3. אם אתה מדבר רק על איכות ההארה, התקו קיט קסנון בעלות של כ 1500 ש"ח, הפלסטיקים עם 2 הפנסים העגולים יעלה הרבה יותר ובמקרה תאונה (או אפילו מכה קטנה בחניה) אתה תקוע עם פנס שבור ובלי מלאי חלפים בכלל (בעיה שמוכרת לי באופן אישי עם הקיט שבסימלון שלי ).

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...