Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואי איזה יופי של שליטה במכונית ! (הלוואי עלי :-D )

 

אבל בשביל להראות תדמית יותר ספורטיבית היו צריכים להשתמש בקופה ולא באלנטרה.

 

יוגב

 

נ.ב: המוזיקה בהתחלה היא כמו של התוכנית של נתנאל הכהן ב91 fm , למי שמכיר.

פורסם

לא עובד הלינק

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אבל בשביל להראות תדמית יותר ספורטיבית היו צריכים להשתמש בקופה ולא באלנטרה.

 

קופה? ספורט? לא משהו..

 

ואגב, לנטרה..

 

בלי קשר, אחלה סרטון.. אהבתי את מה שקורה מ7:51 עד הסוף..(:

 

אור.

פורסם

מה שמעניין זה שהלנטרה.. רכב לא חזק במיוחד, הנעה קדמית ומעניין אם בכלל ידני... איך הם עושים דברים כאלה ? איך עושים פאורסליידים והחלקות זנב ברכב משפחתי עם הנעה קדמית ?

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
מה שמעניין זה שהלנטרה.. רכב לא חזק במיוחד, הנעה קדמית ומעניין אם בכלל ידני... איך הם עושים דברים כאלה ? איך עושים פאורסליידים והחלקות זנב ברכב משפחתי עם הנעה קדמית ?

 

ידני ב100%.

 

ולא חייבים הרבה כוח בשביל הדברים האלו.בלם יד טוב, קצת מיומנות עם הקלאץ', ולתת בגז.

 

אור.

פורסם

צודק. אני הייתי מתלונן למשרד התעשיה והמסחר על כלמוביל הנוכלים.

עושים קפיצות באויר עם אקסנטים ואחר כך מוכרים אותם למשפחות! עם ילדים!!!!!!

פורסם

מספר תובנות מהצפייה:

  • כל מכוניות היונדאי קופה סטטיות, ומשמשות כמיכשול. כפי שצריך.
  • הפעלולים המוצלחים ביותר הם אלה בהם הנהג מכניס את הלנטרה לחניה צרה בוירטואוזיות, ונמלט כדי לקצר למינימום את חובת השהיה בה.
  • בסדר. הבנתי. ליונדאי מכוניות שכיף לשלוט בהן, ונהגי מבחן עם כישורי נהיגה יוצאי דופן. אבל להתגאות בזה שהם מסוגלים להחליף צמיג ברכב שנוסע על הצד ?.. :shock:
  • ושאלה: מכונית שמנסה לנסוע על שני גלגלים לא אמורה לסחרר עד מוות את הגלגל שבאוויר, לא להעביר שום כח לגלגל שעל הקרקע, וליפול הצידה בתוך מספר שניות? או שדיפרנציאל מוגבל החלקה זה איבזור סטנדרטי בלנטרה ?

פורסם

על מנת לעשות פעלול שכזה (נסיעה על 2 גלגלים בטור, למי שלא עקב), מנפחים את הצמיגים ללחת גבוה מאוד, ומרכים את הדיפרנציאל. (ברכבים פשוטים, כמו במקרה הזה, אני מניח).

 

אור.

פורסם
על מנת לעשות פעלול שכזה (נסיעה על 2 גלגלים בטור, למי שלא עקב), מנפחים את הצמיגים ללחת גבוה מאוד, ומרכים את הדיפרנציאל. (ברכבים פשוטים, כמו במקרה הזה, אני מניח).

 

אור.

 

בדיוק באתי להגיד שמרתכים את הדיפרנציאל, אחרת הוא היה מעביר את כל הכח לגלגל שבאוויר. חוצמיזה שאפשר להחליף רק את הצמיג האחורי.

 

אבל אין ספק שהשליטה של הנהגים ברכב היא מדהימה!

מיומנות וניסיון של שנים.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...