Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערכתי חיפוש וגם בדקתי בזאפ ולא הצלחתי לעמוד על ההבדליים הטכניים בין המכשירים DEHP7750 לבין DEHP6850MP.

אשמח לקבל תשובה.

תודה רבה.

מושיק.

פורסם

ב7750 הרדיו אמור להיות יותר טוב.

ב6850 מתח היציאות למגבר הוא 4V לעומת 2.2V ב7750.

ב6850 הפאנל הוא חשמלי וב7750 הוא לא.

7750 זה מודל 2005, 6850 זה מודל 2006.

ב6850 יש 7 ערוצי אקולייזר, ב7750 יש 5 ערוצי אקולייזר

 

בזמנות התלבטתי בין השניים ובחרתי ב6850 ואני לא מצטער.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

רדיו יותר טוב?

מזתומרת? איך הגעת למסקנה הזאת? אני שומע אצלי ב-6850 מעולה את כל התחנות.

מה יכול להיות טוב מזה? חוצמזה שיש בו גם רדיו לוויני לעתיד(שכרגע לא נראה כי בארץ יתחילו להשתמש בו)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לגבי הרדיו הלוויני אני מאמין שבערך מאוגוסט כשלווין עמוס החדש יגיע למסלולו אי שם בחלל אנחנו נתחיל להיחשף לטכנולוגיה הזאת(מאוחר אבל מה לעשות).

גם הHDTV ייכנס לפעולה-מעניין...

פורסם
רדיו יותר טוב?

מזתומרת? איך הגעת למסקנה הזאת? אני שומע אצלי ב-6850 מעולה את כל התחנות.

מה יכול להיות טוב מזה? חוצמזה שיש בו גם רדיו לוויני לעתיד(שכרגע לא נראה כי בארץ יתחילו להשתמש בו)

 

לפיוניר יש טכנולוגיה שהם קוראים לה SUPER TUNER IIID , בקצרה יש לטכנולוגיה הזו חסינות טובה לרעשים ויש את ה+SUPER TUNER IIID שלה יש חסינות אף יותר טובה.

אם אתה רוצה לקרוא על הנושא בהרחבה אתה יכול למצוא אותו באתר האסיתי של פיוניר.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם
לפיוניר יש טכנולוגיה שהם קוראים לה SUPER TUNER IIID , בקצרה יש לטכנולוגיה הזו חסינות טובה לרעשים ויש את ה+SUPER TUNER IIID שלה יש חסינות אף יותר טובה.

אם אתה רוצה לקרוא על הנושא בהרחבה אתה יכול למצוא אותו באתר האסיתי של פיוניר.

 

ההבדל הוא פרקטי לגבי אנשים? כלומר האדם הממוצע מסוגל להבחין בהבדלים?

פורסם

עד כמה שאני זוכר לדגם הMP יד יציאות יותר חזקות לרמקולים 22RMS במקום 18-19 ברגיל.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
ההבדל הוא פרקטי לגבי אנשים? כלומר האדם הממוצע מסוגל להבחין בהבדלים?

 

 

באמת שאני לא יודע לגבי ההבדלים הפרקטים אבל ביננו כמה אתם כבר מאזינים לרדיו באוטו?

SUZUKI Ignis Sport

×
×
  • תוכן חדש...