Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מתכנן לקנות את המערכת הבאה..

אלפין 9855

מגבר נקמיצ'י PA-2004

קומפוננט מורל או פוקאל לא סגור עדיין,צריך לשמוע.

סאב JLW3

 

השאלה שלי..

האם עדיף לחבר את הסאב למגבר מונו, מאשר לחבר אותו לנקמיצ'י?

הקומפוננט היו מחוברים לנקמיצ'י..

 

תקציב למונו עד 4000 ש"ח

המלצות למונו היתקבלו בברכה

 

תודה מקס :)

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על מגבר 4 ערוצים?

אם כן, כדאי לך לחבר את הקומפוננט בבי אמפינג, כלומר לFRONT אתה צריך מגבר של 4 ערוצים לא משנה איזה קרוסים יהיו בו, כיוון שאתה מתכנן ALPINE 9855, יש במכשיר המצויין הזה קרוסים שאתה צריך בשביל בי אמפינג.

מכאן נובע, שאתה צריך לסאב מגבר נפרד (מונו או 2 ערוצים אפילו - דעה אישית). בסכום כזה (4K) אתה יכול לקנות מגבר טוב מאוד. אני לא יודע להמליצ לך על מגבר.

 

תבדוק מונו של JL AUDIO, שמעתי הם טובים מאוד, NAKAMICHI, POWER AMPER

פורסם

אתה יכול למצוא במחירים האלה גם אודיסון וזאפקו.

אתה לא חייב מונובלוק לסאב הזה, המגבר שיש ברשותך יכול להספיק לו בגישור ,

במקום לקנות מונובלוק יהיה לך מבחר גדול יותר לסט קומפוננט שעדיין לא רכשת.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

לדעתי הרוקפורד באמת יתאים לך לסט-אפ וגם למחיר.

יש עוד כמה אופציות

אבל אני לא יכול לחשוב על אחת יותר טובה מהרוקפורד.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
שלום.

אני מתכנן לקנות את המערכת הבאה..

אלפין 9855

מגבר נקמיצ'י PA-2004

קומפוננט מורל או פוקאל לא סגור עדיין,צריך לשמוע.

סאב JLW3

 

השאלה שלי..

האם עדיף לחבר את הסאב למגבר מונו, מאשר לחבר אותו לנקמיצ'י?

הקומפוננט היו מחוברים לנקמיצ'י..

 

תקציב למונו עד 4000 ש"ח

המלצות למונו היתקבלו בברכה

 

תודה מקס :)

 

תחילה תיסגר לגביי הסט ואולי תצתרך הגברה שונה זולה או יקרה יותר..

אולי תוכל לקנות מגבר 2 ערצים של נקמיצ'י באיזור ה- 1500 ש"ח + לסט..

ולא חייב לבזבז כל כך הרבה כסף על מונו לסאב שלך!

כי סה"כ הסאב מאוד נציל ולא דורש מעבר ל- 300W RMS

לדעתי ה- 4 ערוצים של נקמיצ'י יעשו את העבודה בצורה מעולה!

ותשקיעה כמה שיותר כסף בהתקנה ובאיטום

ואולי תרצה להתקין 2 סטים מקדימה? ולעשות להם בניות? אז תקציב לא יחסר לך!

או אולי תרצה 2 סאבים במקום אחד? גם תקציב אני רואה לא יחסר לך..

תשמע כמה שיותר אפשרויות של מערכות לפני שאתה זורק כסף על מנובלוקים וכו'..

לדעתי המערכת אתה מתכנן עכשיו לא צריך יותר ממגבר 4 ערוצים איכותי של נקמיצ'י..מונו תוסיף רק אם יחסר לך כוח..!

 

בהצלחה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

האמת , העובדה שמגברי 4 ערוצים הם class a\b או אחד מהם

רק מטיבה עם העובדה שהם ישמשו בתור הגברה לסאב

מגברי קלאס 'די' ידועים בכך שהם בעלי damping factor נמוך ,

ישנם מגברי מונובלוק מסוג A\B שמבחינתי הם מעולים להפעלת סאבים בעוצמות נמוכות [עד 500 אראמאס]

 

החסרון שלהם הוא שהם קצת פחות נצילים , וצורכים המון אנרגיה , אבל האיכות שלהם יותר גבוהה.

 

אם זה מתאים לקריטריונים גם אם בגישור , ממליץ להשתמש במגבר 4 ערוצים או 2 להגברת סאב חלש.

 

או מונובלוק קלאס A\B עד 500 אראמאס

כמובן , אם מערכת החשמל יכולה לגבות את הזרם שהמונו דורש, אפשר ללכת על יותר.

 

jmtc

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

השאלה שלי איזה W3 אתה מתכוון לקנות כי יש ישנם שני סוגים אחד הW3V2 והשני W3V3 שההבדל שלהם זה האפשרויות לשחק איתה בחיבור כלומר הW3V2 הוא DUAL 4OHM לעומה השני שהוא רק 4 OHM

 

הםא אתה הולך על הדגם השני יספיק לחבר מגבר 4 ערוצים אם לא בא לך להשתגע אם תקח את הדגם הראשון ממליץ לך בחום לקנות מונו הבעיה במגברים של JL ובכלל בכל הסחורה שלהם בארץ המחיר מגבר מונ 250/1 שיזיז לך את הסאב כמו לא חשבת עולה בין 3000-4000 שיש מגברי מונו שעולים פחות ויספקו לך את הסחורה תחשוב טוב לפני הצעדים שאתה עושה, נוכחתי לגלות שלא תמיד שווה לשפוך כסף ולהשתגע

פורסם

כמו שאליקו אמר עדיף מגבר בקלאס a/b ולכן עדיף לך לקחת מגבר שני ערוצים טוב ולעשות גישור. לא כדאי להוציא 4000 ש"ח על מגבר מונו. ובוודאי שלא במערכת שלך , את הכסף שתחסוך תכניס במקומות יותר חשובים שהם שידרוג קומפוננט ו/או איטום

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ערב טוב.

דבר ראשון תודה רבה על התגובות..

 

אז ככה איטום,בניה,התקנה הכל מסודר הכל יהיה..

 

מעדיף 4 ערוצים שאולי בעתיד אני יתקין עוד קומפוננט.

 

בקשר לW3V2 W3V3 מה ההבדל בינהם? מי יותר טוב ולמה אם אפשר. :)

 

מנואל היקר למה היתכוונת 2 סטים?

2WAY 3WAY?

או 2 סטים של קומפוננט אחורי וקדמי?

 

בקשר ל2 סאבים לא ניראה לי..

סאב אחד אני חושב שמספיק :)

 

אם אין צורך להוציא 4000 על מונו,אז איזה עוד מגברי מונו יש שיצליחו להרים את הסאב בלי בעיה..

אבל שישאר מקום,אולי לשידרוגים בעתיד.

 

תודה מקס :)

פורסם
ערב טוב.

דבר ראשון תודה רבה על התגובות..

 

אז ככה איטום,בניה,התקנה הכל מסודר הכל יהיה..

 

מעדיף 4 ערוצים שאולי בעתיד אני יתקין עוד קומפוננט.

 

בקשר לW3V2 W3V3 מה ההבדל בינהם? מי יותר טוב ולמה אם אפשר. :)

 

מנואל היקר למה היתכוונת 2 סטים?

2WAY 3WAY?

או 2 סטים של קומפוננט אחורי וקדמי?

 

בקשר ל2 סאבים לא ניראה לי..

סאב אחד אני חושב שמספיק :)

 

אם אין צורך להוציא 4000 על מונו,אז איזה עוד מגברי מונו יש שיצליחו להרים את הסאב בלי בעיה..

אבל שישאר מקום,אולי לשידרוגים בעתיד.

 

תודה מקס :)

 

היתכוונתי ל 2 סטים מקדימה!

כלומר 2 מידים בכל דלת ו 2 טוויטרים על כל קורה! [=

בנתיים תקנה את אשר תכננת.. אם יחסר לך משו בסאונד תמיד תוכל לקנות מונו או משו אחר!

 

עריכה: כמובן שאם אתה כבר חושב בכיוון של מונו אז אני יכול להמליץ בחום:

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=599

לי אישית יצא לשמוע את המגבר הנ"ל מגביר זוג פוקל אוטופיות! ולאחר מכן מגביר סאב של ZAPCO ולמגבר הקטנצ'יק הנ"ל יש כל כך הרבה כוח! :shock:

זה מגבר שיגביר לך את הסאב בצורה הכי טובה שאפשר לתאר בכלל.. וגם יש לך אפשרות להוסיף בעתיד סאב זהה, ושני הסאבים "ירקדו כמו כוכבים" בבגז' שלך! [=

המונו הנ"ל אפילו עולה פחות מהתקציב שלך.. הרבה פחות! ואני מדבר על מחירים ישראלים..

 

בהצלחה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...