Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא בטנדר היפני (ניסן ווינר) של אבא שלי הלך האלטרנאטור8)

 

קורה גם לטובים ביותר.

 

הסיאט חונה בסככה.ממתינה להעברת בעלות ביום שני.

לא יודע למה...לא עצוב לי.

כי הייתי רגיל לתקלות כשיש גשם,ועכשיו אתה חורף בלי צרפתיה וחורף בלי צרפתיה אחרי חורף עם צרפתיה זה לא אותו דבר,זה לא אותו כאב ראש,לא אותם עצבים,קשה לתאר.... :lol:

פורסם
דווקא בטנדר היפני (ניסן ווינר) של אבא שלי הלך האלטרנאטור8)

 

קורה גם לטובים ביותר.

 

הסיאט חונה בסככה.ממתינה להעברת בעלות ביום שני.

לא יודע למה...לא עצוב לי.

אתה מוכר את הסיאט???

פורסם

תקלה ממש מרגיזה - אני בסיבוב ימינה, ההגה מופנה ימינה, לוחץ על הגז... והזנב בורח שמאלה!!

 

למה זה?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
כנראה שבגלל הגשם, התהפך לך ההיגוי והוא עבר אחורה ;)

 

נסה להחליף את האוטו.

 

:D

 

(אך..הקנאה .. :) )

ההיגוי עבר אחורה? :roll:

אם כבר ההנעה עברה אחורה :lol:

פורסם

הונדה סיוויק 2001 - לא מתקלקלת :lol:

בעבר היה ברשותי כלי רכב צרפתים והאמת גם שם לא היו תקלות בכלל, כן תתפלאו:wink:

דווקא האיטלקית איכזבה אותי - פיאט

פורסם

בקסנטיה שהיתה לי:

כשקר וגשום בחוץ: וזה ברצינות.

 

1. מגב אחורי לא היה עובד.

2. שעון דלק לא היה עובד.

3. אזעקה לא היתה עובדת.

 

שעון הדלק היה עובד רק כשממש היה חם בחוץ.

המגב האחורי היה עובד אחרי שבילה כמה שעות בשמש, בלי קשר לגשם. רק קור.

והאזעקה היתה עובדת רק כשהיה יבש, אם ירד גשם, יומיים לחכות שתתחיל לעבוד.

פורסם

רנו קנגו בלי נזילות מהאנטנה,אך לאור השירשור הזה,אני יעביר אטימה ליתר ביטחון.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אם כבר מדברים על האנטנה הזאת,

אטמתי אותה לפני חודש וחצי בגשם הראשון עם סיליקון מסביב לגומיה, ועדיין בסיבוב החזק הראשון בבוקר לאחר גשם אני נרטב בכמה טיפות טובות.

האם ייתכן מצב של חדירת מים דרך האנטנה שלא דרך הגומיה שנוגעת בפח הגג?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

לי יש בעיה שאני בטוח חדשה לכם, אמנם צרפתייה אבל גם לה צריך להיות גבול; בגוף הרכב ישנו חור שנמצא לפני החלק הקדמי של הגלגל האחורי, רק אלוהים יודע למה הצרפתים הכשרוניים האלה ישימו שם מכסה ולא יסגרו את זה באופן קבוע. בקיצור, בכל פעם שאני נוסע בגשם מתמלא הצינור מתחת לדלתות במים דרך החור הנ"ל ואז במהלך בלימה או האצה מהמקום, אני שומע מים שוצפים וקוצפים בצד שמאל שלי מתחת לדלתות.

 

איפה לעזאזל אני משיג מכסה כזה?

בריאות לכולם!

פורסם
אם כבר מדברים על האנטנה הזאת,

אטמתי אותה לפני חודש וחצי בגשם הראשון עם סיליקון מסביב לגומיה, ועדיין בסיבוב החזק הראשון בבוקר לאחר גשם אני נרטב בכמה טיפות טובות.

האם ייתכן מצב של חדירת מים דרך האנטנה שלא דרך הגומיה שנוגעת בפח הגג?

 

השתמשתי לפני שנה באפוקסי, מסביב לבית האנטנה, וקצת מסביב להברגה שלה.

אחרי מספר דקות החל גשם, אבל האפוקסי תפס בכל זאת.

 

השנה יבש יבש. חוץ מהחלון האחורי ששכחתי לסגור :cry:.

 

הרכב ממש עמיד בשלוליות, בכבישים מוכרים, אני כבר לא מעט כמעט לקראת שלוליות,

והרכב נשאר יציב.

 

אמרו לי שב"פורדים" הישנים כל הסיירה והאסקורט,

כל שלולית נכבה המנוע.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.


×
×
  • תוכן חדש...