Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב הוא יד ראשונה, שנת 96, 280,000 ק"מ.

עכשיו אני עובד בפצריה, ואני קונה את הרכב מהבוס שלי, אני עושה איתו טרייד אין עם הקטנוע שלי.

הוא רוצה על הרכב 16,000 ש"ח, בגלל הקילומטראז' ובגלל שיש בעייה קטנה בחלון הקדמי שצריך להחליף מנוע.

אני מוכר לו את הקטנוע ב- 8,500- כך שיוצא שאני משלם על הרכב 7,500.

אני מדבר על הפולו הקטנות מנוע 1400.

הוא אומר שגיר הוחלף לפני 4 שנים, אני לא מבין בזה כלום אז אני לא יודע אם זה טוב או לא.

3 שאלות:

 

1. יש לי פחד גדול מהקילומטראז', זה בעיה גדולה?

 

2. האם שווה לקנות את הרכב ב- 7 וחצי אלף ש"ח?

 

3. מצב הגיר, 4 שנים, זה הרבה או קצת?

 

 

 

 

 

 

תודה מראש,

רביד.

פורסם

כמו ששימון פרס אומר: כיין ולאאא

לצד הזכות עומדת ההיכרות שלך עם בעל הרכב (כלומר שזה לא סוחר מוסווה)ועם האוטו, כלומר שאתה יודע שלא מסבנים אותך עם הקילומטראז.

כללית הרכב הוא טוב ואני מניח שגם מטופל.

לצד החובה עומד הק"מ, אבל אני חושב שבבדיקה במוסך מורשה יגידו לך מה קורה עם האוטו.

בדוק גם את הסטורית הטיפולים. תזכור שזה לא אוטו חדש אבל אם הוא תקין, למה לא?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

מצטער שאני מקפיץ, פשוט אני רוצה לשמוע עוד דעות בנושא.

במיוחד לשאלות 1 ו- 3.

עכשיו הבוס שלי אמר לי שהוא תיקן את החלון קדמי, ועשה לרכב טסט לשנה.

אשמח לשמוע עוד דעות.

×
×
  • תוכן חדש...