Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים,

 

משפחתי מחפשת רכב קטן וחדיש.

 

הדרישה היחידה בעיקרון מהרכב זה שיהיה קטן..

 

תיב"ה לא משנה, עם עדיפות לידנית, והרכב יכול להיות חדש, או יד ראשונה/שנייה במצב טוב, בעל קילומטרז' נמוך.

 

חשוב מאוד שהרכב יהיה להיות שימושי מרווח ונוח..

 

לשם דוגמה, ההתלבטות העיקרית היא בין הסיריון לאיגניס, אני אישית מעדיף את הסיריון (לא החדשות..) בגרסה הידנית, כי הבנתי שהאוטומטית פחות טובה משמעותית..

 

דעתכם? עוד אופציות יתקבלו בברכה.

 

בתודה מראש, אור.

פורסם
יש יאריס ידניות? באיזה גרסאות?

 

והמחיר לא כ"כ חשוב.. עד מחיר של אוטו חדש ממוצע קטן.

 

אור.

 

ידנית חדשה איכותית: פולו חדשה תעלה לך 92 אלף. אוטו איכותי, נוח, במחיר מעולה.

פורסם

Philip R

 

יש/תהיינה סוויפט ידניות? החלק הזה של המשפחה רגיל עד מאוד לג'אסטי הידנית, ולא מסתדר עם האוטומטיות הנפוצות, בגלל זה ההעדפה.

 

נר4

 

הפולו יקרה לאחזקה ולקנייה.. חוץ מזה, אני פחות מעדיף אותה.

 

תודה על התגובות.

 

אור.

פורסם

האם אתה בטוח שאתה רוצה ידנית? אני רואה שאתה נהנה בלאנטיס אוט' שלך :p

 

בסוויפט, לפחות מה שאני יודע, אין גרסא ידנית בארץ, וגם לא בהזמנה מיוחד.

אני הייתי שוקל לקנות את הגראנדה פונטו.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
Philip R

 

יש/תהיינה סוויפט ידניות? החלק הזה של המשפחה רגיל עד מאוד לג'אסטי הידנית, ולא מסתדר עם האוטומטיות הנפוצות, בגלל זה ההעדפה.

 

נר4

 

הפולו יקרה לאחזקה ולקנייה.. חוץ מזה, אני פחות מעדיף אותה.

 

תודה על התגובות.

 

אור.

 

לקנייה הפולו לא יקרה, לא ברור לך ? 92 אלף חדש, ניילון. אתה מתקשה בהבנה ?

יקרה לאחזקה ? הבדל של עוד 100 ש"ח בטיפולים בשנה מול הזולות ביותר. זה מה שמשנה ?

כנראה שאתה לא מחפש איכות במחיר מצויין. קנה גטס באותו מחיר. האחזקה זולה :?

פורסם

"אני רואה שאתה נהנה בלאנטיס אוט' שלך :razz:"

 

האוטו לא בשבילי, אלא לקרובי משפחה שלי..

 

ול-נר4, אין צורך להתלהם ולהתלהב יתר על המידה, הרי רשמתי "חוץ מזה, אני פחות מעדיף אותה."

 

עוד תגובות יתקבלו בברכה.

 

אור.

פורסם

גדעון,

 

אוראל כבר העלה את האופציה, ואני אעביר הלאה את המידע, אבל כפי שאמרתי לו, אני בספק אם הם יקפצו על המציאה.

 

תודה על התגובה, אור.

×
×
  • תוכן חדש...