Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בשעה טובה רכשתי קליאו ספורט MK1 כסופה

ועכשיו אני רוצה להתקין את המערכת מהרכב הקודם שלי

איזה אפשרויות יש לי כדי שהתצוגה העילית וגם השלט מההגה יעבוד??

ולגבי הרמקולים , הרמקולים הישנים שלי לא מתאימים לקליאו

מישהו יודע את המידות של הקליאו? ומה כדאי להרכיב ?

קומפוננט קדימה ורמקולים רגילים מאחורה? (אשמח לקבל יעוץ)

ההעדפה שלי היא למוסיקה עם דגש עיקרי על איכות ולא על באסים ועוצמה חזקה מאוד.

תודה רבה

פורסם
אתמול בשעה טובה רכשתי קליאו ספורט MK1 כסופה

ועכשיו אני רוצה להתקין את המערכת מהרכב הקודם שלי

איזה אפשרויות יש לי כדי שהתצוגה העילית וגם השלט מההגה יעבוד??

 

ולגבי הרמקולים , הרמקולים הישנים שלי לא מתאימים לקליאו

מישהו יודע את המידות של הקליאו? ומה כדאי להרכיב ?

קומפוננט קדימה ורמקולים רגילים מאחורה? (אשמח לקבל יעוץ)

ההעדפה שלי היא למוסיקה עם דגש עיקרי על איכות ולא על באסים ועוצמה חזקה מאוד.

 

תודה רבה

 

כמו כן אני מוכן להחליף או לקנות את הרדיו דיסק המקורי

פורסם

בקליאו אורגינל מידה 5.25, ע"י הגבהות מעץ ניתן לשים 6.5.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

בקשר לשלט ולתצוגה הייתי ממליץ לך לבצע חיפוש פה:

http://www.cliosport.net/

 

אני זוכר שדיברו על הנושא יותר מפעם אחת, אבל אם אני זוכר נכון, אין דרך לגרום לשני הדברים לעבוד כמו שהם עובדים עם הרדיו דיסק המקורי.

 

טל

פורסם
בקליאו אורגינל מידה 5.25, ע"י הגבהות מעץ ניתן לשים 6.5.

 

יש המלצות לגבי הרמקולים במידה 5.25?

קומפוננטים גם קדימה וגם אחורה?

איזה דגמים מומלצים ושל איזה חברות? (אם אפשר לציין גם טווח מחירים)

פורסם

תנסה לפנות בהודעה פרטית אל משתמש בשם

עופר רוטמן.

אם יש מישהו שיוכל לפתור לך את בעיית השליטה מההגה זה בטוח הוא.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
תנסה לפנות בהודעה פרטית אל משתמש בשם

עופר רוטמן.

אם יש מישהו שיוכל לפתור לך את בעיית השליטה מההגה זה בטוח הוא.

 

איך אני מוצא את עופר רוטמן?

פורסם

תפסיק לצוטט בבקשה כל הודעה שרק הגיבו לך,כי זה מאוד מעצבן לקרוא את אותה הודעה פעמיים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...