Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לא מזמן רכשתי פיג'ו 205 forever והבנתי שבכדי לפתוח את הגלגל הרזרבי,

יש צורך במפתח מקורי של פיג'ו, אשר פותח את הבורג המחזיק את הגלגל הרזרבי.

 

שאלתי היא, היכן אני יכול להשיג את המפתח הזה?

חנויות לחלקי חילוף? מוסכים של פיג'ו?

 

ועוד שאלה על הדרך

 

איפה אני מוצא את כפתורי המזגן של ה-205 באזור הצפון?

(אזור כרמיאל וצפונה)

 

תודה מראש!

פורסם

כן, כדאי שיהיה מפתח גלגלים מקורי. לא חובה, אבל רצוי. אני בטוח שאפשר לאלתר איזה מברג שטוח ענק שיעשה את העבודה באותה צורה.

 

כשאתה אומר כפתורים של מזגן - הכוונה היא לחלק השחור שמסתובב או לחלק הלבן עם גלגלי השיניים שנמצא מאחוריו?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כוונתי הייתה לכפתורים השחורים.

לגבי החלק הלבן שנמצא מאחור, האם החלק הזה אמור להיות בשלושת הכפתורים?

כי אצלי הוא נמצא רק בכפתור האמצעי.

פורסם

תראה הייתה לאישתי פג'ו 205 ואם אני לא טועה נשאר (היה פנצ'ר והיא לא הצליחה לפתוח את הגלגל עפם המפתח המקורי אז קניתי לה מפתח צלב ) המפתח של הגלגל הריזרבי אוכל לתת לך אותו מתנה לכבוד האוטו החדש , פנה אלי בהודעה פרטית ציין את המייל שלך ואשלח לך תמונה שלו (אגב אני גם צפוני ) מקסימום אפשר לשלוח בדואר , כפתורים ניתן להשיג בפרוקיות .

פורסם

אפשר גם לקנות את הכפתורים הנ"ל במחיר של 30 ש"ח בערך במוסכים מורשים של פיג'ו, רק המלצה קטנה אם כבר הוצאת את הפנל השחור של שלושת הכפתורים - ריסוס של ספרי שימון או קצת גריז על גלגלי השיניים והחוטים המכניים רק יעזרו ולא תגיע לשלב שצריך לקנות עוד פעם כפתורים (בעצם הפלסטיקים הכתומים נישברים בגלל הכוח שמפעילים וכאשר הכל בפנים משומן מפעילים פחות כוח)

פורסם

השאלה היא איפה חיפשת את המפתח באוטו ... ? :)

 

הצרפתים הנבלות החביאו אותו כאילו זה זהב ... בזמנו , ב 205 שלי , מצאתי אותו לגמרי במקרה אחרי שנה שהאוטו אצלי , בזמן שרציתי למלא מים לווישרים או משהו .

 

לפחות ב GTI , הוא נמצא בתוך המכסה מנוע , בתוך כנף ימין בצד של הנוסע , קצת מאחורי הפנס איתות הראשי .

 

אני מציע לך בחום , לא לבנות על המפתח הזה בשעת צרה כדי לפתוח את ההרגי גלגלים , הוא יגזר הרבה לפני שיסובב את הבורג . תבנה עליו רק כדי לפתוח את העריסה של הרזרבי .

 

אגב , אני בטוח שבכל פירוקיה שיש לה 106/סקסו/205 תמצא את המפתח הזה .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

המפתח הנ"ל לא מספיק גדול ואז שאתה מסנה להפעיל לחץ הוא לא יושב ישר ומעוות את הראש של הבורג.

 

אחרי שגיליתי איך בכלל מגיעים לגלגל רזרבי מצאתי את הג'ק של האוטו.

פורסם
כן, כדאי שיהיה מפתח גלגלים מקורי. לא חובה, אבל רצוי. אני בטוח שאפשר לאלתר איזה מברג שטוח ענק שיעשה את העבודה באותה צורה.

 

לפתיחת גלגל הרזרבי משתמשים בידית של המגבה (ג'ק) ולא במפתח הגלגלים. מכניסים את הצד העגול לחריץ הרחב בראש הבורג ומסובבים לפתיחה.

 

לפתיחת הברגים של הגלגלים ממליץ לרכוש מפתח עם ידית טלסקופית (נפתחת להגדלת המנוף). זה יקל על הפתיחה וימנע "מריחה" של ראשי הברגים. המפתח המקורי זעיר ולא יעיל.

פורסם
רק המלצה קטנה אם כבר הוצאת את הפנל השחור של שלושת הכפתורים - ריסוס של ספרי שימון או קצת גריז על גלגלי השיניים והחוטים המכניים רק יעזרו ולא תגיע לשלב שצריך לקנות עוד פעם כפתורים (בעצם הפלסטיקים הכתומים נישברים בגלל הכוח שמפעילים וכאשר הכל בפנים משומן מפעילים פחות כוח)
זה הדבר הראשון שעשיתי כשפתחתי את הפאנל.

עוד בעייה שמצאתי היא שבכלל בכפתור השמאלי (שבוחרים את המצבים, הפשרה וכו'...) לא קיים מכלול מאחורי הכפתור.

מה עושים עם זה? בחורף זה במיוחד בעייה שצריך את ההפשרה.

 

לגבי המפתח של הגלגל הרזרבי,

לפי הבנתי ממכם עדיף לא לחפש בכלל את המפתח הזה ולנסות לפתוח בדרכים יצירתיות אחרות.

פורסם
כן, כדאי שיהיה מפתח גלגלים מקורי. לא חובה, אבל רצוי. אני בטוח שאפשר לאלתר איזה מברג שטוח ענק שיעשה את העבודה באותה צורה.

 

לפתיחת גלגל הרזרבי משתמשים בידית של המגבה (ג'ק) ולא במפתח הגלגלים. מכניסים את הצד העגול לחריץ הרחב בראש הבורג ומסובבים לפתיחה.

 

לפתיחת הברגים של הגלגלים ממליץ לרכוש מפתח עם ידית טלסקופית (נפתחת להגדלת המנוף). זה יקל על הפתיחה וימנע "מריחה" של ראשי הברגים. המפתח המקורי זעיר ולא יעיל.

אני קצת לא מסכים איתך , כי במקור ישנו מפתח האמור לענות על שתי הבקשות
פורסם
זה הדבר הראשון שעשיתי כשפתחתי את הפאנל.

עוד בעייה שמצאתי היא שבכלל בכפתור השמאלי (שבוחרים את המצבים, הפשרה וכו'...) לא קיים מכלול מאחורי הכפתור.

מה עושים עם זה? בחורף זה במיוחד בעייה שצריך את ההפשרה.

 

לגבי המפתח של הגלגל הרזרבי,

לפי הבנתי ממכם עדיף לא לחפש בכלל את המפתח הזה ולנסות לפתוח בדרכים יצירתיות אחרות.

המפתח הוא בעייתי מעט אם אתה נכנס לפנצ'יריה ומחזקים את הברגים עם פטיש אז בוודאי שתהיה לך בעיה לפתוח אותם .
פורסם

לגבי הפטנט המחורבן של העריסה - ניתן להחליף את הבורג המצחיק הזה לבורג במידה זהה עם ראש 19 מ"מ , ואז להעיף את המפתח המקורי לכל הרוחות ולהשתמש במפתח גלגלים נורמלי (ידית מתארכת או צלב) גם לפתיחת העריסה.

×
×
  • תוכן חדש...