Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת שתיהיה היא:

אלפין 9855.

מורל הייברד.

JL w3.

מגבר לא סגור עליו אבל מגבר ברמה, התקציב שלו 3K.

בנתיים זאת תיהיה המערכת מה שיהיה בעתיד אני לא יודע אבל כניראה יהיה.

 

השאלה שלי האם אני צריך מייצב מתח למערכת הזאת??

רכב 306 פיג'ו.

 

תודה מקס :smile:

פורסם

אתה מתכוון לקבל, כן?

אם כן - קבל הוא לא מייצב מתח, הוא אלא יותר על תקן "מנסה לייצב ברגע שיש נפילות מתח זעירות".

אם לא - אז למה התכוונת בדיוק?

 

כך או כך, לא ממש ניתן לענות לך כי המגבר הוא הרכיב הכי משמעותי לצורך זה.

אבל כל עוד שמדובר במגבר שלא עובר את ה 1000 וואט RMS, לא ממש צריך להדאיג אותך.

כמו כן, בעיות מתח פותרים לאחר התקנה, לא לפני.

פורסם

לא יודע אם זה נקרא קבל אבל היתכוונתי לזה:

http://cheaper.co.il/category.asp?catcode=270

 

ואם נגיד אני בכל מקרה ישים אחד כזה?

זאת תיהיה טעות? אני מתכוון יהיה בזה משהו שלילי?

או פשוט זה סתם בזבוז כי אין צורך בזה כרגע?

 

בקשר למגבר

ההמלצה של מנואל ללכת על הנקמיצ'י PA-2004

אני מתלבט על זה כרגע.

פורסם

ממליץ לך גם לקרוא על מה שאתה הולך לקנות - ורשום שחור על גבי לבן: קבל

אם "נגיד" תשים אחד בכל מקרה, זה יהיה מבורך לאתר צ'יפר או כל אתר מכירות אחר, הם מאוד אוהבים

את אלו שקונים מהם, בין אם הם צריכים ובין אם לא.

כבר רשמתי לך אם יש צורך או לא, תחליט לבד.

×
×
  • תוכן חדש...