Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת כבלים באלטרנטור


ozaboza
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

יש לי רכב מסוג מאזדה לאנטיס 1600,

עכשיו אני מעונין להחליף את הכבלים,

מהאלטרנטור למצבר + , ומהמצבר לשילדה - ,

 

 

רציתי לדעת עם מפרקים תכבלים שיש ושמים חדשים במקום?

ועם זה יכול לגרום לבעיות במערכת חשמל של האוטו?

הסטרטר וכדומה,

 

החיווט יהיה 0 G או 4 מה שיותר עדיף

תודה! ושבת שלום

מי שלא בוכה, לא גודל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הוא יוכל להעביר זרם כתלות בהספקי האלטרנטור ונתוניו.

 

2. אף אחד לא קבע שיש לו מפלי מתח ושצריך להוסיף חוטים שיפתרו את בעית מפלי המתח

שכאמור אף לא אחד קבע באופן מקצועי שהם קיימים.

 

3. "שלושת הגדולים" זה מעולה כשצריכים אותם, ומיותר כשלא צריכים אותם.

 

4. בדיקת הצורך בהם אורכת דקות ספורות לאיש מקצועי, אז גם יידע איזה משלושתם

נדרש,אם בכלל.

5. עובי החוטים? - בהתאם למפל מתח הקיים, בכל אופן, לא צריך להגזים.

 

6. להוסיף לשם היופי ושאולי זה יעזור ואולי צריך? זה כבר עניין אחר.

 

בברכה

דנ י

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...