Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה בדיוק העניין אביעד - לא באחריות המכונית לדעת מתי היא יכולה ומתי לא לעקוף - זו אחריות הנהג.

 

המכוניות הללו יכולות לעקוף בתנאים הראויים. נהג שלא מכיר את מכוניתו ראוי שלא ינהג בה כלל, או שיהיה זהיר ככל הניתן עד שיצבור מספיק ניסיון.

 

 

מתי היצרן המעפן הזה יוציא כבר מנוע נורמלי (16 שסת' טפו) ויריגיע אותי :?:

 

:D

פורסם
לא הבנתי מדוע הC3 משרה בך בטחון רב יותר מאשר הראלי?

 

4 כוכבי בטיחות (ncap) אפשר להרחיב אבל אין צורך.

תוסיף לזה מערכת בלימה טובה יותר מכל מערכת שיוצרה אי פעם ב-106 אפילו ל-GTI.

לגבי השקפתך בנושא אחריות הנהג בהכרת יכולת הרכב וההחלטה מתי והאם לצאת לעקיפה אני יכול רק לאמר שאני לא מסכים אין טעם להתווכח בנושא.

אני גם לא חושב שתאונות מהסוג הזה היו נמנעות (או לפחות רובן) אם לנהג שיצא לעקיפה הייתה באותו הרגע יאריס 1.3 אוט' למשל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
זה בדיוק העניין אביעד - לא באחריות המכונית לדעת מתי היא יכולה ומתי לא לעקוף - זו אחריות הנהג.

 

המכוניות הללו יכולות לעקוף בתנאים הראויים. נהג שלא מכיר את מכוניתו ראוי שלא ינהג בה כלל, או שיהיה זהיר ככל הניתן עד שיצבור מספיק ניסיון.

 

 

מתי היצרן המעפן הזה יוציא כבר מנוע נורמלי (16 שסת' טפו) ויריגיע אותי :?:

 

:D

 

אם להאמין לשמועות ;-) ב-2005.

פורסם
זה בדיוק העניין אביעד - לא באחריות המכונית לדעת מתי היא יכולה ומתי לא לעקוף - זו אחריות הנהג.

 

המכוניות הללו יכולות לעקוף בתנאים הראויים. נהג שלא מכיר את מכוניתו ראוי שלא ינהג בה כלל, או שיהיה זהיר ככל הניתן עד שיצבור מספיק ניסיון.

 

 

מתי היצרן המעפן הזה יוציא כבר מנוע נורמלי (16 שסת' טפו) ויריגיע אותי :?:

 

:D

 

זה קצת מצחיק כשחושבים על זה, אני די בטוח שהמנוע יהיה זהה לחלוטין למנוע 1.6 110 כ"ס שהשינוי היחידי הוא בלוק בנפח 1.4.

תודו שזה פיתוח רציני :D

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני מתגורר בירושלים ומתחיל בקרוב לעבוד בת"א, מה שאומר נסיעה יומיומית על הציר ירושלים-ת"א-ירושלים. אני מחפש רכב שיענה על הקריטריונים האלו:

1. רכב אמין בצורה טובה

2. חסכוני בדלק

3. נוחות טובה- גם אני צריך לעמוד בנסיעות האלו, לא רק הרכב!

4. מחיר עד 50,000 ש"ח

אשמח לשמוע ממכם המלצות

 

כמוכן, יש לי שכנה שמוכרת פיז'ו 206 1.4 אוט' מודל 99. הרכב במצב פשוט מעולה ושמור לחלוטין. בהתחלה חשבתי להשקיע קצת יותר וללכת על זה, אבל הבנתי מאנשים שונים שלצרכים שלי (ירושלים-ת"א) הדגם הזה פשוט לא מתאים. מה דעתכם?

 

לנסיעות יומיומיות למרכז אני חושב שכדאי לך לחשוב על דיזל, כמו כן לא אמרת איזה גודל של אוטו חשוב לך כי כל אוטו יסחוב לת"א מעיר הקודש.

אם אתה לא מוכן לדיזל ולא צריך אוטו גדול אז קנה אוטו קטן חדש עד כמה שרק ניתן, אם אתה בעיקר נוסע מחוץ לעיר אז אין לך צורך באוטומטי, ידני יחסוך לך גם יותר דלק.

 

 

נ.ב - אני מכיר אוטו שיהיה מוכן להימכר תמורת 50K, מאד אמין ועושה י-ם -ת"א וחזור ב35 שקל 8)

פורסם

שאלתי שאלה יחסית פשוטה, וקיבלתי דיון מעמיק על בטיחות אקטיבית, C3 (איך הגענו אליה?) ושאר ירקות :roll:

אנסה למקד את השאלה שלי- איזה מכוניות אתם ממליצים בסכום של עד 50K שיהיו נוחות לנהיגה, חסכוניות עד כמה שניתן, ועם זאת שיסחבו בכבוד. ברור לי לחלוטין שאין כמעט מצב היום שמכונית "תתקע בקסטל". השאלה היא האם מרגישים שהיא ממש מתאמצת דבר שבתנאים לא אופטימליים כמו שהזכירו (מזגן, עוד נוסעים, וכדו') יקשה מאוד.

בהקשר זה גם הייתה השאלה שלי לגבי ה 206 1.4

דרך אגב, אם יש מכונית בעלת גיר ידני שאתם חושבים שנוחה לנהיגה לא פחות מאוטו'- אשמח מאוד לשמוע

פורסם
שאלתי שאלה יחסית פשוטה, וקיבלתי דיון מעמיק על בטיחות אקטיבית, C3 (איך הגענו אליה?) ושאר ירקות :roll:

אנסה למקד את השאלה שלי- איזה מכוניות אתם ממליצים בסכום של עד 50K שיהיו נוחות לנהיגה, חסכוניות עד כמה שניתן, ועם זאת שיסחבו בכבוד. ברור לי לחלוטין שאין כמעט מצב היום שמכונית "תתקע בקסטל". השאלה היא האם מרגישים שהיא ממש מתאמצת דבר שבתנאים לא אופטימליים כמו שהזכירו (מזגן, עוד נוסעים, וכדו') יקשה מאוד.

בהקשר זה גם הייתה השאלה שלי לגבי ה 206 1.4

דרך אגב, אם יש מכונית בעלת גיר ידני שאתם חושבים שנוחה לנהיגה לא פחות מאוטו'- אשמח מאוד לשמוע

 

 

סיטרואן קסארה דיזל מהשנים 99 תתאים לך בול.

 

נוחות גבוה מאוד, סחיבה מעולה גם עם 4 נוסעים מזגן ואוכל לחתול ,אמינות טובה, חסכונית ונכנסת בתקציב.

 

הבעיה למצוא אחת שלא עברה קילומטרז' של פספרטו כל שבוע.

 

תנסה את זה :

http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=553195

פורסם

ירושלים - ת"א זה בערך 65 ק"מ דרך כביש מס' 1, ו-9 ק"מ פחות דרך כביש 443.

בוא נאמר - 55 ק"מ כל כיוון. 110 ק"מ ביום.

200 ימי עבודה בשנה - 22,000 ק"מ, וזה עוד בלי להתחשב בנסיעות בתוך העיר, בסוף שבוע, לקפוץ לצהריים באמצע היום וכו'. (שים לב - לפי החישוב יש עוד 156 ימים בשנה שתוכל לצבור ק"מ!)

בקיצור - כדאי דיזל.

 

ההצעות שלי -

אם אין לך בעיה לנסוע במכונית ש"לא סוחבת" - קנה סקסו 1.5 דיזל... שיא החיסכון בתקציב שלך.

אם אתה רוצה יותר - קסארה דיזל או אפילו ZX דיזל,

האופציה האיטלקית - פונטו טורבו דיזל (הובאו רק בשנת 2000, אם איני טועה).

אם איני טועה, מבחר ה- TDI של הקונצרן יקר מדי עבורך.

 

אופציה עדיפה מבחינת אגרת רישוי היא מסחרית קטנה (ברלינגו ושות') הבעיה - אם איני טועה ב- 1.4.2004 יורידו להן את ההנחה באגרת הרישוי, ותישאר עם מסחרית.

 

לכן הבחירה המועדפת שלי - פיאט מריאה JTD. הדיזל המודרני ביותר שהכסף שלך יוכל לקנות.

 

איתן

שנוסע יום יום מתל אביב בירושלים במרצדס ירוקה עם נהג...

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

תודה על העיצה!

קצת שאלות בקשר לדיזל:

1. קשה מאוד למצוא נתונים לגבי רכבי הדיזל.באתר מוטוקאר למשל אין את המפרט הרכב של רב הרכבים הללו. איך אני משיג אותם?

2. שמתי לב שההספק הוא די נמוך יחסית לבנזין, זה משנה?

3. מה היתרונות והחסרונות של הפיאט מריאה, סיטרואן קסרה, ורנו קליאו בדגמי דיזל?

פורסם

דיזלים,

 

מנסיוני פיאט פונטו דיזל היא אגדה ממש.

במשך שנה נסעתי איתה ירושלים ר"ג והיא לא התחממה או עשתה "חוכמות".

 

בכדי למצוא את הפונטו דיזל תצטרך לברר בחברות השכרה , אני עוד לא ראיתי מישהו שקנה כזאת פרטית.

 

בנוגע לסקסו דיזל , זה סיפור אחר , אם יש לך סבלנות ואתה מהנוהגים חוקית אתה תהנה ממנה, אם לא - אל תתקרב.

 

ועוד עצה חברית , אם אתה מתכוון לעשות את המסלול הזה על בסיס קבוע ויומי , תחפש לך רכב אוטומט . נכון , אתה תרגיש זקן אבל הפקקים .....

מיני ואין שני לה!

פורסם

אם אתה נוסע לת"א עושה פרסה וחוזר כל הדרך , בהחלט תוכל ללכת על ידני , אבל אם אתה גם נכנס לת"א אל תגע בידני , פקק אחד ואתה תצטער מאוד על הידני , לי יש ידנית ואני נהנה מאוד אבל רק מלראות פקק מתחילה לכאוב לי הרגל , אל תתקרב אם אתה רוצה את הרגל שלך שלמה .

דיזל הוא אופציה טובה , ההספקים הם לא כל כך בעיה כי יש שפע מומנט , אל תצפה לחיסכון עצום בדלק בדיזלים גדולים ומוגדשים, הם דלק ממש כמו מנועי בנזין , אבל אתה חוסך על המחיר של הדלק עצמו .

דיזלים הם מנועים שלא מטפסים לסלד גבוהה , המד נגמר ב 6 אלף והקו האדום מתחיל ב 4 וחצי , ככה שאולי עדיף אוטומט עם 5 הילוכים , למרות שנסעתי כבר בדיזל ב 170 קמש ו 4 אלף סלד ,אבל בידני .

×
×
  • תוכן חדש...