Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

nissan almera 2003/2004 דעות?


joe_12
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסן אלמרה 2003 מנוע 1800 אוטומטית...

אמינות?אחיזת כביש?טיפולים?

פרט חשוב מאוד הוא הצריכת דלק!!! (ואיך היא בהשוואה לצריכת דלק של קורולה 2003?)

תודה ...

פורסם

רכב מצויין.

 

כיום אני נוסע משהו כמו 14 ק"מ לליטר בממוצע. האלמרה נחשבת לאחת המכוניות האמינות ביותר בעולם.

מזל שבארץ היא לא ממש נפוצה, כך שמחירה יחסית לקורולה נמוך יותר.

 

אתה יכל לעיין בתגובות של אנשים בלינק שאני מצרף.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-372948,00.html

פורסם
רכב מצויין.

 

כיום אני נוסע משהו כמו 14 ק"מ לליטר בממוצע. האלמרה נחשבת לאחת המכוניות האמינות ביותר בעולם.

מזל שבארץ היא לא ממש נפוצה, כך שמחירה יחסית לקורולה נמוך יותר.

 

אתה יכל לעיין בתגובות של אנשים בלינק שאני מצרף.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-372948,00.html

1:14?עירוני? איזה שנה הניסן שלך?
פורסם

עירוני זה לא.

1:14 באלמרה זה ממוצע של נסיעה שברובה היא בין עירונית.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מה קורה באמת בהשוואה לקורולה? מה צריכת דלק של קורולה?

אני חושב שיש מבחן במגזין אוטו של שתי הרכבים האלו ראש בראש.

 

ככל שידוע לי, הקורולה חסכונית יותר ומעט יותר חלשה. נפח של 1600 מול 1800.

 

לניסן אין תזמון שסתומים משתנה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אין מה להשוות בין האלמרה(01-03) והקורולה(עד 02). הקורולה נחותה בכל מובן בשנים אילו!

 

קורולה החל משנת 03 עדיפה בהרבה מהשנים שקדמו לה ובחלק מהפרמטרים גם עדיפה על האלמרה.

 

בכל מקרה גם הקורולה וגם האלמרה הן מכוניות יעילות, די משעממות, חסכוניות ואמינות.

אבל בסה"כ האלמרה נותנת תמורה טובה יותר מהקורולה.

קורולה משנת 03: יקרה באופן משמעותי ביחס לאלמרה, מרווחת יותר במושב האחורי מהאלמרה, חסכונית במעט מהאלמרה, עלות ביטוח מקיף יקר באופן משמעותי ביחס לאלמרה, פחות מאובזרת(בדרך כלל אין ח"ח מאחור), פחות אמינה ממה שנוטים לחשוב.

אלמרה משנת 01: זולה לקנייה באופן משמעותי יחסית לקורולה, בטוחה יותר מקורולה, כן כוללת מערכת תזמון שסתומים משתנה, עלות ביטוח מקיף זול מאוד(2000 ¤), מערכת בלמים שיכולה לעצור בואינג, מנוע גמיש בצורה מדהימה, רמת רעש בתא הנוסעים גבוהה יותר מאשר בקורולה, נחשבת לאחת המכוניות האמינות וזולות ביותר לאחזקה בעולם.

לגבי תצרוכת הדלק, 14 ק"מ לליטר זה בנסיעה משולבת כאשר ברובה היא בין עירונית. בנסיעה בין עירונית מלאה ניתן להגיע יותר מ16 ק"מ לליטר. בתוך העיר זה נתון מאוד קשה להשוואה מאחר והשונות כאן גדולה מאוד. הקורולה חסכונית יותר בערך בחצי קילומטר נוסף לכל ליטר.

אני לא יודע לגבי הקורולה, אבל לאלמרה חשוב מאוד לעשות טיפולים בזמן!

פורסם
נחשבת לאחת המכוניות האמינות וזולות ביותר לאחזקה בעולם.

ועדות לזה ניתן למצוא בפורום בטכני - אלמרה שעברה 308K קילומטר עם 0 תקלות.

 

אם הרכב יטופל היטב, עם חלפים מקוריים\תחליפיים איכותיים הוא יהיה אחד מהרכבים האמינים שאפשר לקנות!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...