Jump to content

joe_12

  • הודעות

    39
  • כאן מאז:

הנקודות של joe_12

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. המזדה זוללת 1:9 -1:10, אנחנו עושים בממוצע 20K בשנה.
  2. עוד הצעות חבר'ה?
  3. הפיאט קטנה אבל היא אופציה בשנתונים 08-10 היא דיי סבבה מבחינת גודל. לגבי הקורולה הכיוון הוא לשנתון 07. ולגבי דיזל לא בא בחשבון אחי בסופו של דבר האוטו הוא של בא שלי והוא מקובע מידי בשביל לעבור לדיזל. בכל מקרה תודה על העזרה, עוד הצעות?
  4. שלום, ברשותי Mazda 3 06' Comfort, הרכב עצמו מכל הבחינות - בובה של רכב, הבעיה העיקרית היא הצריכת דלק שמשחקת תפקיד מרכזי נכון לזמננו, מלבד זאת אני רוצה להתקדם בשנתון. אני רוצה למכור את המאזדה ובכסף להחליף רכב. כמה נקודות לגבי הרכב שאני מחפש: *חיסכון בדלק!!! *אמינות,נוחות, וכל שאר הדברים שמן הסתם מחפשים ברכב. *הרכב אמור לשרת את כל המשפחה (4 נפשות). *למרות שאני מחפש "משפחתית", אני לא נעול על סאדן, העיקר שבמקרה הצורך הרכב "יסחוב" בתכולה מלאה. *עדיפות לאוטמטית (רובוטית לא בא בחשבון). *שנתון 2007 לפחות. התקציב שלי כמו שרשמתי למעלה הוא 80000 ש"ח אך עם זאת אני גמיש. שמות שעלו לי עד עכשיו - קורולה, או יותר קטנות כמו בראבו/פונטו גרנדה ( 2008-2010 למרות החריגה הדיי גדולה בתקציב)... מבקש המלצות ופירוט למה. תודה לכל העוזרים.
  5. תודה על העזרה חבר'ה
  6. כשאני שומע מוזיקה מדיסק, המערכת מעבירה אוטמטית משמע מדיסק לרדיו. ה"קפיצות" האלה קורות באופן אוטמטי ובפירקי זמן לא קבועים. מישהו יודע מה הבעיה ויכול לעזור? בתודה מראש
  7. יש לי בעיה מוזרה ברדיו דיסק של הרכב- כשאני שומע מוזיקה מדיסק, מידי פעם בפרקי זמן לא קבועים - הרדיו דיסק "קופץ" לבד למצב רדיו. מישהו נתקל בעבר בבעיה כזאת ויודע מה לעשות?
  8. היכן ניתן להשיג ומה העלות של ספר רכב למאזדה 3 דגם COMFORT 1.6 שנתון 2006? תודה.
  9. סליחה על הבורות אבל אני דיי חדש בעסקי הרכבים(המשתמש היה של אחי בעבר), עשיתי חיפוש בפורום אבל לצערי לא קיבלתי תשובות מספקות. רציתי לדעת למה משמשים מים מזוקקים ומים ירוקים והאם יש קשר בין אחד לשני? בתודה
  10. קורולה sun 07 מאזדה 3 07 active חיפשתי ולא מצאתי תנתונים *** תנתונים = תחתונים *** צריכת דלק של כל אחד מהנ"ל, כמו כן אם מישהו יכול להביע דעתו מניסיון אישי זה יעזור מאוד תודה
  11. מה ההבדל המדויק בין הדגמים בשנתון הזה? איזה דגם הוא נפוץ ויש לו יותר שוק? תודה על העזרה.
  12. המגבר הוא GRATIA GDO 5.1 איך המגבר הזה
  13. רדיו דיסק: Pioneer DEH3950MP קומפוננט קידמי: JBL GTO507C רמקולים אחוריים: JBL GTO 937 מגבר: GRATIA GDA 5.1 מה המחיר הממוצע בערך של כל פריט (חיפשתי בזאפ ולא מצאתי)? תודה
×
×
  • תוכן חדש...