Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתמונה ב. הכבל נראה לי ארוך מידי.

 

אין אפשרות להעביר אותו בצורה שונה כדי לקצר את הכבל?

 

או שזו בעיה פסיכולוגית שרואים את הכבל ארוך?

פורסם

האם התקנת 3 הגדולים יכולה איך שהוא ליפגוע במערכת חשמל/אלטרנטור ולהתיל על מערכת השמיעה רעשי אלטרנטור?

..

זאת בעצם המטרה של שלושת הגדולים, למנוע רעשי מנוע ואלטרנטור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

תוכל להסביר את עצמך ?

כי ממה שאני יודע מטרת שלושת הגדולים הוא שיפור מערכת חשמל ברכב

ולא למנוע רעש אלטרנטור

:shock2::snipersmi
פורסם
זאת בעצם המטרה של שלושת הגדולים, למנוע רעשי מנוע ואלטרנטור.

ממש ממש לא...אין שום קשר בין זה לבין רעשי אלטרנטור - ויותר מזה, כשעושים את ה"שיפצור" הזה למערכת החשמל, מראש לא צריך לצפות לאיזשהו "שיפור" או להגדיל את עוצמת המערכת - הדבר הזה נועד אך ורק בתור טיפול מונע, או תעודת ביטוח אם תרצו, כדי להיות יותר שקטים ורגועים שעושים את כל מה שאפשר בשביל לא להתעלל לאורך זמן במערכת החשמל המקורית של הרכב.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

שאלה קטנה

האם ניתן לשים כבל 0 גייג'?

ורק הארה: צריך לעשות את זה במקביל ל3 הגדולים המקוריים ולא במקומם האם אני צודק?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
כל הכבוד!

 

רק כמה ביקורות (בונות כמובן):

-האיזולירבנד לאורך הזמן ייתקלף מהכבל בגלל החום - תשתמש בשרוול מתכווץ.

-לאורך כל הכבלים יש לשים צינור שרשורי בכדי להגן על הכבל מפני חום,שיפשופים, ופגיעות( אל תשכח שהמנוע כל הזמן רוטט וזז).

- את הכבלי יש להעביר בצמוד לצמות המקוריות של הרכב (גם אם זה קשה) ולא לרתום אותם לצינורות מים של הרדיאטור.

- בתמונה 3 הכבל (+) קשור ע"י אזיקון לפלח הברזל שמחזיק את המצבר במקום(ועוד בחלק שלפני הפיוז), מה יקרה לדעתך עוד כחודש של חיכוך בין הכבל לברזל?:onfire:

 

סה"כ עבודה מבורכת-כל הכבוד!

תודה לעופר ולכל מי הגיב ונתן היערות :

הכל יילקח בחשבון ויטופל .

 

לגבי רעשי אלטרנטור (שזהוא סיפור אחר לגמרי) אני לא רואה קשר ישיר לשלושת הגדולים , כפי שרשם אביחי הם אמורים לעזור לנו לדעת שכל מערכת החשמל עודת תקין ללא "פיקים" של מתח .

אני מאמין שלכל עם שני מגברים וסאב וכאלה יהיו רעשי אלטרנטור ... תלוי ברכב ובגיינים ובמיליון דברים . אבל אני לא מספיק מבין בזה ולכן אני לא מתעסק בזה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

לפי הבנתי ,

צריך רק כבלי מתח עבים , ואת המחברים האלו בקצה הכבל.

יש למישהו מושג אם צריך דברים נוספים?

A simple prop to occupy my time

פורסם

מספר הערות ברשותכם:

1. תודה לכולם. :)

2. היינו אמורים להשתמש בסופיות גדולות, מותאמות יותר ל 4G אך לא יצא,

לכן נאלצנו להסתדר עם סופיות קטנות מעט יותר, ועם הלחמות איכותיות.

3. האיזולירבנד הספציפי הזה איכותי מאחרים (של השייטת) ולכן הרשנו לעצמנו

להשתמש בו.

סביר כי יתפרק מתישהו כמו כל איזולירבנד אחר (עם כל הכבוד לשייטת) אך מדובר

בזמן מאוד ארוך... (אני כבר "סוחב" חודשים רבים)

4. החיווט לא עולה על מטר (הרבה פחות) ולכן 5 ס"מ פה ושם שיהיה מקום

לתמרון הכבל די עדיף מאשר לצמצם למינימום.

5. שרשור הוא רעיון מעולה למי שחושב שהכבל מתכלה, אך הוא לא.

כך או כך גם אני תומך ברעיון שרשור, אך מעדיף (לעצמי) את היופי של הכבל.

6. מי שחושב שרואים תוצאות לאחר 3 הגדולים יתאכזב.

עושים זאת למנוע בעיות סחיבת חשמל קטנות/בינוניות פה ושם שעלולות לצוץ,

ודגש על עלולות - ז"א פשוט מקדימים תרופה למכה.

 

בברכה,

גל

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום!

 

קראתי את הת'רד בנושא "שלושת הגדולים"

 

סלח לי על הבורות אבל לא הצלחתי להבין מהם בעצם שלושת הגדולים..

 

האם יש איזשהו כבל מגשר (- אלטרנטור לגוף הרכב לדוגמא) מבין התמונות שפרסמת אשר לא קיים באופן טבעי אצלי ברכב?

 

ואם כן, מה התועלת בחיבורו?

 

תודה,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כל החיבורים שיש שם יש לך באוטו.

החוכמה היא לשפר את החיבורים הנ"ל מכיוון שבדרך כלל כשאתה מקבל רכב החוטים לא מספיק עבים ומותאמים למערכת יחסית "מפלצתית" עם המון "אר אמ אס".

את ה"שיפורים" הנ"ל צריך לעשות המקביל ולא במקום מה שיש לך ברכב.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...