Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריפוד עור


ARIE1949
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים סליחה על השאלה הבלתי ברורה - עיזרו לי להחליט האם כדאי להרכיב ברכב רפוד מחיקוי עור

מהם החסרונות ומהן היתרונות, מנסיונכם.

פורסם

ריפוד דמוי עור, מסקאי זול או כל חומר סינטטי אחר אינו נח וגורם להזעה במושב הרכב.

 

על הריפוד להיות מחומר "נושם". חפש במנוע החיפוש של הפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מנסיון אתה לא רוצה דבר כזה באוטו

 

לצערי לי יש ריפודים כאלה, בחורף זה קר ("קפא לי התחת" זה משפט מפתח בין נובמבר למרץ) בקיץ זה לוהט ("נשרף לי התחת" מחליף את המשפט הקודם)

 

לנקות אותו זה לא הכי קשה האמת, ספריי סקאיי והוא מבריק, אבל זה לא נוח בגרוש

במושב שלי (הייתי עצלן ולא אכפת לי מהנוסעים אז רק במושב שלי) שמתי כיסוי מגבת (זה כיסוי בצורה של המושב שהוא עשוי מבד מגבת סופג ונוח) שעוזר ברוב המקרים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם יש לך באמת כוח להשקיע, תמיד ניתן להיפתר מה"קפא לי" וה"רתח לי" ע"י מאוורר המוטבע בתוך המושב.חימום במושב- מצטער, לא יודע איך עושים.

אני לא משתמש בחימום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

החומר שאתה מתכוון אליו נקרא בארץ סקאיי, ובארה"ב וייניל. "דמוי עור" זה מושג שיווקי. באופן בסיסי זה בד חזק שעליו יצקו/כבשו בצד החיצוני שכבת PVC.

 

היתרון הגדול של ריפוד מסקאיי, הוא העמידות שלו. במכוניות פתוחות, אופנועים, סירות וכו., משתמשים בעיקר בזה. להורים לילדים קטנים זה גם יתרון גדול בתחום שמירת ההגיינה במכונית.

 

קיימים כעקרון שלושה סוגים של סקאיי לריפוד לרכב:

  1. דק שמשמש לדפנות שאינן עומדות בעומס/חיכוך רב,
  2. בינוני שחזק יותר ונועד לכריות המושב והמשענת,
  3. ועבה שכולל שכבת ספוג פנימית הנותנת מראה מהודר יותר ותחושה "כפפתית" כשיושבים עליו.

חוץ מזה יש דוגמאות וטקסטורות רבות. חשוב מאוד שהחומר יהיה מוגן UV, אחרת יתפורר תוך זמן לא רב.

 

כמו שאמרו לך - זה פחות נעים למגע מריפוד בד. בתור ילד חרכתי את ירכיי לא פעם על מושב הסקאיי של הסוסיתא של הורי, אבל היום כשהחלונות כהים ויש מזגן, הבעיה פחות משמעותית. בארה"ב אוהבים מאוד את הוייניל האיכותי כי נראה כמו עור, זול יותר להתקנה, ומחזיק מעמד הרבה יותר. בארץ זה עדיין הרבה פחות פופולרי- לדעתי לא בצדק.

נמרוד

פורסם

אני סובל בדיוק מאותה תופעה גם בריפודי עור.

 

בקיץ-כל עצירה של מעל 5 דקות בלי כיסוי מלא של האוטו משמע שבילתי אפשרי בכלל להתיישב על הכסא.

בחורף- ברוך השם יש חימום לכסא הנהג אבל גם זה לא מונע את הקיפאון הראשוני שבלהתיישב.

בעיה נוספת של מושבי עור- מקדם חיכוך נמוך מאוד ובבלימות פתאומיות או בפניות חדות הישבן הענוג שלך פשוט משייט לו בכיסא.

לסיכום - יפה, יוקרתי ומאוד מאוד לא פרקטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בעיה נוספת של מושבי עור- מקדם חיכוך נמוך מאוד ובבלימות פתאומיות או בפניות חדות הישבן הענוג שלך פשוט משייט לו בכיסא.
לא אם אתה נוהג ערום.
פורסם

מה זה כל האוטו בשבילך?

מושבים או יותר מזה?

 

למושבים ומשענת יד (זהו אני חושב) הסקאיי עלה כ-600 שקל, ועור אמיתי (עם חורים לאיוורור וספיגת זיעה) עולים כ-900-1000 שקל מבירור קטן שעשיתי

 

בכל מקרה, הריפודים אצלי זקנים כמו האוטו (ז"א 6.5 שנים כבר) ועדיין לא הראו אפילו סימן התעייפות אחד

 

אני גם אוכל לתת המלצה על הרפד שעשה את הרכב שלי למי שמעוניין ברפד מאיזור חולון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מה זה כל האוטו בשבילך?

מושבים או יותר מזה?

 

למושבים ומשענת יד (זהו אני חושב) הסקאיי עלה כ-600 שקל, ועור אמיתי (עם חורים לאיוורור וספיגת זיעה) עולים כ-900-1000 שקל מבירור קטן שעשיתי

 

בכל מקרה, הריפודים אצלי זקנים כמו האוטו (ז"א 6.5 שנים כבר) ועדיין לא הראו אפילו סימן התעייפות אחד

 

אני גם אוכל לתת המלצה על הרפד שעשה את הרכב שלי למי שמעוניין ברפד מאיזור חולון

מה עוד יש לרפד חוץ ממה שציינת?

יש לך אולי תמונה של הרכב שלך מבפנים ?

תודה

פורסם

יש עוד מספיק דברים שאתה יכול לרפד(שלא לדבר על התחתונים :lol:)

 

אפשרי לרפד את הדלתות, את ההגה,את הבלם יד ובקיצור כל דבר אפשרי.

 

ועכשיו לעניין, גם אצלי ברכב יש כיסויים דמוי עור.

כפי שנאמר כאן לפני, אתה מזיע בצורה רצינית.

 

אצלי הריפודים עלו כשמונה מאות ש"ח, ועכשיו לאחר כ4 שנים, הריפוד בכיסא הנהג התחיל להחזיר את נשמתו לבורא.

פורסם

אפשר דוגמאות של מישהו שריפד את הרכב שלו בבד רגיל? כמובן רק אם זה משהו מיוחד ויפה יותר מהמקורי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...