Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המישור השני לעומת זאת,זה שמנסה ליצור חברה חיובית יותר-אומר לך שכלום לא יעזור לך (כיפות ציציות כובעים פאות וצום ביום כיפור) אם לא תהיה גבר ותבקש סליחה על מה שעשית לחברך.

יש לי קצת בעיה עם המשפט הזה, אני מבינה ממך שהעוצמות הללו שייכות רק לגברים, נשים פסולות גם מלבקש סליחה?

שנה טובה וסליחה מכל מי שפגעתי בו בכוונה או שלא בכוונה.

התקבלה :wink:

אייל

גמר חתימה טובה אייל
פורסם

אני באמת מקווה שאף אחד לא נפגע מדברים שנכתבים על דפי הפורום, בטח לא מדברים שאני כותב.

אבל אם עשיתי למישהו משהו רע - אופס, טעות. סליחה.

 

מאחל לכולם 25 שעות צום מועילות ומהירות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מבקש מכל מי שפגעתי בו, אם בלי כוונה, ואם אפילו בסערת רגשות, ואם מישהו שנפגע ,שלא הכרזתי בראש חוצות, בתור שעון קוקיה , על יום הולדתו, אבקש את את סליחתו, ומאחל שנה טובה ,לכל חברי הפורום, ולכל בית ישראל, גמר חתימה טובה, וצום קל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

סליחה אם פגעתי במישהו ביודעין ושלא ביודעין.

צום קל שיהיה למי שצם,גמר חתימה טובה ווואלה שתהיה לנו אחלה שנה.

נתראה עוד 25 שעות וקצת:-D

בנצי.

פורסם
מבקש סליחה אם דרסתי מישהו.

 

 

אגב, אם אני לא טועה, יום כיפור לא נועד לסליחות בין אדם לחברו.

אבל יכול להיות שאני טועה?

אתה טועה! זה בדיוק הפוך! השאר צודקים.

פורסם
גמר חתימה טובה אייל
טוב אז אני בינתיים עוד כאן :-)

כנראה שהחתימה בינתיים תקינה

למרות שזה לא סופי

 

את צודקת אבל זה מטבע לשון כזה.

בפעם הבאה נקפיד על גבר/ת

מקובל?

:-D

פורסם

אייל

ההחלטה אתה יודע לא נעשית בין לילה, בכל מקרה אפעיל קשרים, מנסיון זה עובד על אחרים :wink:

שנים הכי טובות

אירית

×
×
  • תוכן חדש...