Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממש לא חיתולים אם התכוונת להמצאה עצמה, היא קיימת בעולם כבר עשרות שנים.

אם התכוונת לחיטוליה בארץ אז זה כבר משהו אחר, אבל גם אצלנו זה קיים כבר כמה שנים מאז שסובארו ומיצובישי החליטו לנסות זאת ברכבי הדגמה ומהר זה יצא לשוק.

אני זוכר שבשנת 2001 עבדתי כמתדלק והגיעה מונית סובארו B4 וכבר אז היה לה ג.פ.מ, כנראה שאז הוא היו צריך להגיע עד להרצליה בשביל כל תדלוק ג.פ.מ.

 

לפותח השירשור שאלה:

עושים בעיה בחניונים מקורים? אני יודע שאוסרים ברמת העיקרון על מערכות ג.פ.מ לחנות בחניונים תת קרקעיים, השאלה אם זה בפועל קורה ואתם חונים רק ברחוב ממול הקניון/בית-חולים או שזה בסדר ולא מקפידים?

האמת? זה נורא תלוי.

בחניון תת-קרקעי מאוורר מותר לחנות,בלא מאוורר אסור.

האמת? לרוב לא מקפידים.

אבל אם אני יודע שאני הולך לחנות לחצי יום אני אחנה בחוץ,אבל לעניין של שעתיים -שלוש מעדיף בקניון עצמו.

דרך אגב לפני מספר ימים פגשתי בשומר שנורא הקפיד והייתי צריך לגרום לכ 15 רכבים ליסוע ברוורס לצומת.

אני מתאר לעצמי מה הם רק חשבו על לעשות לי :).

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

אני נוסע הרבה על מאליבו 05' שהוסבה לגז ויש שינוי ניכר לרעה במהירות התאוצה. יש לציין כי בעל הרכב כיסה את הוצאות ההתקנה בחיסכון של 2.5 חודשים.

פורסם
אני נוסע הרבה על מאליבו 05' שהוסבה לגז ויש שינוי ניכר לרעה במהירות התאוצה. יש לציין כי בעל הרכב כיסה את הוצאות ההתקנה בחיסכון של 2.5 חודשים.
שוב,על כל רכב זה משפיע בצורה אחרת.

למאליבו יש מנוע שונה משל שאר האמריקיות דוגמאת האימפאלה והקאוואליר שמצויידות במנועי SFI די מיושנים,על המנועים האלה שמעתי רק השפעה טובה לאחר הסבה לגז.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

  • 11 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ברכות למהלך ומספר שאלות:

1. מה עלות הטיפול במערכת הגז? והאם אתה מבצע לבד או במוסך?

2. האם המוסך שלך מסכים להמשיך לטפל באוטו אחרי שהתקנת את המערכת? כשחשבתי על מהלך כזה עם הונדה סיביק אמרו לי בהונדה לחפש מוסך אחר.

3. כמה תקלות היו לך במערכת ?

4. צצו לך תקלות חדשות ברכב שאלי קרו בגלל ההתקנה?

5. מי זאת הבחורה בפרופיל שלך?

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)

יש לי תשובה רק לשאלה העיקרית .

 

Mayra veronica קוראים לה.

 

מאז הטעם שלי השתנה, פחות קרדשיאן סטייל... יותר Bubble butt.

 

בנוגע לרכב?

 

עבר 414 אלף ק"מ בלי אף תקלה במערכת הנ'ל.

 

גם בקאוואליר שלאחריה הותקנה מערכת.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
×
×
  • תוכן חדש...