Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ה"קאצ'" ב"סמארט דרייב"?


flake
שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היונדאי - מימון ישיר מציעה תוכנית ששמה "סמארט דרייב". בעיקרון - אתה משלם מקדמה של 30% מערך הרכב ואז משלים את השאר ב30 תשלומים. בתום התקופה יוצא ששילמת עשרות אחוזים פחות משווי הרכב האמיתי (לדוגמא - טוסוןן - מחירון 195K ובתום התקופה שילמת רק 130K) אח"כ את מקבל את מחיר המחירון של הרכב -5% וממשיך עם רכב חדש אחר.

 

 

 

 

על פניו נראה משתלפ במיוחד ורווחי. כמובן בתור ישראלית, קשה לי להאמין שהכל כ"כ וורוד.

 

מה "קאצ'" חברים?

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שלפני מספר שנים (2003) היה מבצע שבו משלמים מקדמה (בערך 30% כפי שציינת) ולאחר מכן תשלומים רבים של סכומים קטנים ע"פ כשלוש שנים ככל שזכור לי (כ40%) כאשר בסופם או שמשלמים את היתרה והרכב שלך או שממשיכים לשלם תשלומים ומחליפים לך הרכב בחדש לתקופה של כעוד שלוש שנים כאשר בסופו של דבר הסיפור חוזר על עצמו באופן של תשלום היתרה או המשך תשלומים ומעבר לרכב חדש וחוזר חלילה. לפחות זה היה המבצע דאז ככל שזכור לי ונראה לי כי את מדברת על אותה שיטת מימון / מסלול.

 

הקאטץ' כביכול (אם ניתן לקרוא לזה קאטץ') הוא שאת הופכת להיות לקוחה שלהם לתקופה ארוכה (הם "יודעים" בסבירות גבוה שאת עומדת "לרכוש" אצלהם את הרכב הבא) והם ממשיכים להרוויח ריבית על התשלומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקאצ'?

בואי נראה...

את משלמת כ 70 אחוז מערך הרכב ומשתמשת ברכב שלוש שנים.

לאחר השלוש שנים החברה מוכרת את הרכב.

מה נשאר?

70 אחוז ממחיר של אוטו חדש (נגיד 130 בערך שאמרת על טוסון)

ועוד פעם בערך אותו סכום על מכירת הרכב (נגיד נו, זה הרבה יותר במציאות).

החברה מרוויחה פה בגדול וככה כולם "מרוצים".

ורוד? לא חושב. יותר בכיוון של אדום תות שדה אפריקאי.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה לכולם.

 

שנית מה נתן את הרושם שאני אישה? אני לא.

 

מסתבר שאפשר ל עשות את העסקה גם על מיצובישי ומרצדס.

 

ואני גם אתן לרואה חשבון את החוזה. תודה

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה לכולם.

 

 

 

מסתבר שאפשר ל עשות את העסקה גם על מיצובישי ומרצדס.

 

ואני גם אתן לרואה חשבון את החוזה. תודה

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו נראה משתלפ במיוחד ורווחי. כמובן בתור ישראלית, קשה לי להאמין שהכל כ"כ וורוד.

 

מה "קאצ'" חברים?

זה מה שגרם לעונים לחשוב שאתה אישה..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עסקת "הסמארט דרייב "בנויה בצורה הבאה:

-מקדמה בעבור הרכב החדש יכולה להיות בין 15% ועד 27.5% ממחיר הבסיס.

-יתרת התשלומים נפרסים לתקופה של 30 חודש בריבית קבועה ובתשלום קבוע.

-סכום של 50% ממחיר הבסיס נותר לתשלום אחרי 30 חודש (שנתיים וחצי)-קבוע ולא צמוד לכלום.

 

בסוף התקופה יש 4 אופציות לכיסוי היתרה:

-תשלום במזומן

-פריסה של היתרה עד 5 שנים.

-מכירה לבד (הרכב נרשם על שם הלקוח ולא על החברה !!!)

-טרייד אין במחיר מחירון -5% .

 

לקוח עצמאי יכול לקבל חשבונית בדיוק כמו בליסינג תפעולי כך שאפשר להכניס את המקדמה ואת החיוב החודשי להוצאות.-יתרון גדול בהתחשב שהרכב רשום על שמו ברשיון.

 

רכב חדש יאבד מערכו בשנתיים וחצי בין 25% ל-30% -כך שבכל מקרה הלקוח ישאר עם סכום מסויים ביד שיכול להוות מקדמה לרכב חדש.אם לא רצה לקנות אחר,לא חייב.

היתרון הכי גדול בעסקה הזאת שלקוח יכול לרכוש רכב עם מקדמה נמוכה יחסית ולשלם סכום חודשי נוח ולא חונק מדי.

ככה קונים רכבים בחו"ל והשיטה הגיעה גם אלינו.היום לקוחות רוצים לשלם בעבור מה שהם משתמשים ולא יותר מזה.

אני לא מכיר הרבה אנשים שישמחו לשים 200,000 ש"ח שיעמדו בחניה.

יש ללקוח כסף?אולי כדאי לסגור אותו לשנתיים וחצי ,גם להנות מהריבית (שלצערנו לא גבוהה במיוחד אבל יכולה להיות 5% מינימום)וגם להנות מכסף שנשאר בצד.

כמו שאנשים לוקחים היום משכנתא לקניית בית, זה בדיוק אותו רעיון.

ברור הרי לכולם שהחברה רוצה להרוויח ולהשאר עם הלקוח לטווח ארוך,זה לא סוד ולגיטימי בעבור כל עסק.שם המשחק הוא נוחות ואם גם הלקוח מרוצה אז למה לא?

למען ההגינות, יש לי קשר לכלמוביל כך שאני מכיר את העסקה די טוב,

ואני יכול לומר שההצלחה של העסקה הזאת בחודשים האחרונים עברה את התחזיות האופטימיות ביותר שהיו בחברה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...