Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר חנות בניו יורק שאפשר להשיג שמה קסנון במחיר טוב?

או שעדיף להזמין באי ביי לכתובת שאבא שלי נמצא בא בניו יורק?

לא צריך לשלם מכס לניו יורק או משהו? אם יותר כדאי להזמין מאי ביי, מישהו יכול להסביר לי איך אני עושה את זה? תודה.

פורסם

אני מדבר עם מוכר באייביי שמוכר קיטים של קסנון, אני צריך 3 קיטים, הוא מציע לי כל קיט ב140 דולר כולל משלוח, מחיר סביר?

 

עוד שאלה, הוא רשם לי את זה:

howevever as H4 has low beam or high beam. i need you to advise you need high beam or low beam.

הוא שואל אם אני צריך אור גבוה או או נמוך? איך אני אומר לו שאני צריך אור דרך רגיל?

הוא שאל אותי לאיזה מכוניות אני צריך את הקסנון h4 אז אמרתי לו, שאני צריך קיט אחד להונדה סיביק קופה שנת 97, וקיט אחד להונדה סיביק ex שנת 92, ואז הוא רשם לי את זה:

honda civic coupe 97:as the low beam and high beam in one burst, you will need H4 bi-xenon.

honda civic ex 4 doors 92:as the low beam and high beam in one burst, you will need H4 bi-xenon

H4 Bi-xenon is $155 plus shipping charge. If you only use H4 single beam , you will loose high beam or low beam.

 

הגיוני שהמנורה שעליה הוא מדבר תעבוד כקסנון גם כאור רגיל וגם כאור גבוה?קיים דבר כזה בכלל? כי הבנתי שבשביל דבר כזה צריך לחבר 2 קיטים לאוטו.

ושאלה אחרונה, אני גם קונה קיט קסנון לאאודי a3 שנת 98, מישהו יודע איזה מנורה הולכת שמה? אמרו לי ש h7 אבל אני רוצה להיות בטוח, אז אם מישהו יודע...זה יעזור, תודה.

פורסם

אפשר תשובה קטנה על שאלתי?

 

כאשר אני אני מרכיב קסנון באוטו, אין אור גבוה ואור נמוך שאפשר להחליף אותם במתג?

קסנון זה בעצם אור קבוע אחד?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בהחלט... מסביב למנורה יש כיסוי מתכתי, שבשביל אור גבוהה זז הצידה ככה שהוא מאיר יותר חזק - וזה בעצם האור הגבוהה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה לא מאיר יותר חזק אלא נמצא יותר קרוב למוקד ולכן מפזר את האור לשטח גדול יותר

(אך אני שונא פיזיקה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שיהיה :)

מה שאני יודע, זה שלפי סדרת תמונות שראיתי, יש חלק מתכתי שיושב מול הנורה במצב רגיל, ובאור גבוהה הוא זז הצידה..

(אני אנסה לחפש את התמונות ולהעלות לפה..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בהחלט.

רק תוודא שזה באמת מה שאתה צריך לרכב שלך..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הנה איור קטן שעשיתי על סמך מה שאני זוכר

 

carlightszu2.th.jpg

 

למעלה אלה אורות גבוהים (לשים לב שהם יותר קרובים למרכז העיגול, אם הוא היה שלם), למטה אורות נמוכים (שהם יותר קרובים להיקף)

 

באותה מידה שהזזתי באיור את מקור האור אפשר להזיז בפועל את מחזיר האור (המתכת) למעלה ולמטה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האורות האלה חוקיים!? זה בכלל מתאים לכל רכב והאם צריך אישור מיוחד במשרד

הרישוי!? ההתקנה של זה מסובכת!?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

[עתידות] בחיפוש תמצא את כל מה שאתה רוצה לדעת [/עתידות]

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ערכת קסנון אי אפשר למצוא באף מקום בעולם, מהסיבה הפשוטה שאין דבר כזה.

ערכת זנון אולי תמצאו.

 

אבל יהיה משעשע לראות מישהו ניגש לחנות/סדנא בארה"ב ומבקש "קסנון".

!AWDSOME

פורסם

בישראל אפשר למצוא ערכות קסנון

אבל אך ורק בישראל

 

מעניין, זה ייצור מיוחד בשביל ישראל?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אבל יהיה משעשע לראות מישהו ניגש לחנות/סדנא בארה"ב ומבקש "קסנון".

ממש משעשע

ממש התפקעו מצחוק ממני בחנות בארה"ב שקניתי ממנה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

×
×
  • תוכן חדש...