Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגעים אלה המזגן חדל לפעול. המזגן מדגם אלקו הייטק 2. פתאום המזגן ציפצף מספר פעמים, נידלקו 2 נורות נידמה לי ואז הוא כבה ויצא ריח קצת, אני חושב. באופן מסתורי הפקק לא קפץ. עוד משהו מעניין הוא שמזמן התקנו שקע נוסף שהחיווט שלו מגיע מהשקע של המזגן. לשקע הזה מחובר טלפון אל חוטי, וברגע שהמזגן מחובר הטלפון לא עובד, ברגע שמנתקים את התקע של המזגן הטלפון שוב חוזר לעבוד. מכאן יוצא שיש כנראה קצר? אז מדוע הפקק לא קופץ?

למישהו יש רעיון מה יכול להיות קרה למזגן? והאם למישהו יש המלצה לטכני טוב באיזור המרכז במיקרה ולא אצליח לעשות משהו עם המזגן?

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגיד אתה רציני בקשר לכל השטויות שיש לך בחשמל שם?? לא כדאי שתשלוף את השקעים ותתחיל לסדר את החוטים?

 

 

בכל מקרה, לאלקו הייטק יש כפתור ריסט, תלחץ עליו.

פורסם

הכל מסודר וזה עבד ככה כמה מספר שנים.

אין פה שום סיבוך. יש את השקע המקורי של המזגן וממנו פשוט משכנו חוטים ועשינו עוד שקע בשביל טלפון שהוא לא צרכן גדול.

מה יעזור ללחוץ ריסט אם המזגן בכלל לא מגיב ושום נורה לא נידלקת

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

הוצאתי ולא הכנסתי יותר. אבל אני חושב שמשהו נשרף כי היה קצת ריח או שזאת פסיכולוגיה...

אבל רוב הסיכויים שישנו קצר או משהו מכיוון שכאשר מחברים את המזגן לשקע הטלפון מספיק לעבוד.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ולפני זה הטלפון היה מגיב תמיד?

 

נסה לפרק את התקע של המזגן, סיכוי גדול ש- או נמס משהו, או התפחם קצת, חתוך את החיבורים, גלף אותם, וחבר בדיוק לפי הסדר, פאזה בצד ימין של השקע, וגם מצויר על התקע איפה כל דבר מתחבר.

פורסם

לפני זה הכל עבד כמו שזה במשך מספר שנים.

פירקתי את שקע המזגן והכל נראה נקי, בדקתי עם מברג עם אינדיקטור ואכן מגיע חשמל.

אני חושש שרוב הסיכויים שהבעיה היא לא במקור המתח אלא במזגן עצמו שנמאס לו והחליט לוותר.

האם יש רכיבים נפוצים שהם אלו שבדר"כ מתקלקלים?

אני חושב שאם הבעיה הייתה בחשמל לא סדיר המזגן היה פשוט כבה, אבל הוא לפני כן צפצף מספר פעמים תוך כדי נידלקו 2 נורות ואז הוא כבה ולא נידלק יותר בכלל

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

הטלפון כשמחובר לבד, עובד תקין?

 

אם כן, אז כנראה שהבעיה במזגן, לא תצליח לפתור את זה כאן... רק מכונאי מזגנים

פורסם

קודם כל , עשה טובה לעצמך , ובדוק אם ממסר הפחת בבית עובד (לחיצה על הכפתור). יש מצב שהקצר הינו בין האפס להארקה , ולא בין הפאזה לאפס. המאמ"ת (פקק) יקפוץ רק בעומס - הווה אומר צריכת יתר או קצר (שהינו גם צריכת יתר למעשה). במקרה של זליגה להארקה - ממסר הפחת הוא זה שאמור לעשות את העבודה ולקפוץ.

 

אם חלילה הפחת לא עובד - כל מי שבבית חשוף לסכנת התחשמלות במקרה של נגיעה שגוייה בחשמל.

 

לגבי טכנאי מזגנים (לא מכונאי , ארז ,ברגע שראיתי את המילה "מוזר" בכותרת ידעתי שתהיה הראשון להגיב ;-)) - להביא טכנאי מאילת לתקן תקלה בחיפה יעלה לך המון כסף. קח את זה בחשבון.

פורסם

כמובן שבדקתי את הכפתור שמקפיץ את כל שאר הפיוזים והוא תקין. חשבתי על זה שהבעיה בפקק של המזגן שלא קופץ ולכן אולי החוטים שבתוך הקירות נמסו מהקצר.

לא הבנתי את הקטע של להביא טכנאי מאילת לתקן בחיפה(?) אמרתי שאני צריך המלצה לבעל מקצוע באיזור המרכז.

ארז, אם תגיד לי מה לבדוק אני אוכל להתעסק בחשמל.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

על אחריותך בלבד!

 

פרק את השקע, שלוף אותו, קודם כל הסתכל, אם משהו נראה לך חשוד, תגיד, אם אתה רואה חוטים שהתפחמו/נמסו, מנותקים וכדומה, בדוק אם אולי יש נקודות פיח או מן ריתוכים קטנים כאלה על התקע, כלומר, על הפינים של התקע, קח חוט חשמל קטן, וגע בין אפס לארקה, ובדוק אם הפחת קופץ, אם אתה רוצה ללכת הלאה, לך לארון חשמל, תחליף מפסק למזגן לצורך בדיקה, יש סיכוי קטן שהוא לא תקין, תחליף אותו עם מפסק אחר בלוח, כלומר, רק את החיבורים, אם אתה חושב שתאבד בארון חשמל, קח מסקינטייפ ותרשום על כל חוט, למרות שאתה מנתק כולה שני חוטים, וזאת אומרת ש-

אתה לוקח מפסק שב100 אחוז תקין, מנתק את חוט היציאה שלו, ומחבר את החוט יציאה של מפסק המזגן אל המפסק של הבדיקה.

יש לך מולטי מטר?

אם כן, בדוק מתחיל בתוך שקע המזגן, אם אין מתח, מצויין, אם יש, בדוק סימנים על פיני התקע, אולי הוא קצת מפוחם או מפוייח, במקרה הצורך, גרד אותם, או הכנס והוצא מספר פעמים מהשקע.

פורסם

טוב, חבר'ה תודה רבה במיוחד לך ארז :smile:

חזרתי הבייתה, אמרתי אני אנסה שוב.

חיברתי שוב את המזגן והרמתי את הפקק, הפעם המזגן התחיל לצפצף קצת ומיד עלה שוב אותו ריח מסריח, אני מסכל יוצא עשן מהלוח חשמל :shock: . מהר סגרתי את הפקק הראשי.

פתחתי את ארון החשמל, הסתכלתי על הפקק וראיתי שהיכן שחוט חשמל מתחבר יש חור כבר בפלסטיק, הוא נשרף :shock: . פה עוד לא ניגמר על הסיפור. אני מסתכל על הפקק ומה אני רואה? 20A :shock: .

חיש מהר קפצתי לACE, קניתי אחד של 40. הרכבתי הכל והכל עובד כמו חדש :-o

כבר הייתי בטוח שהמזגן מת.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
טוב, חבר'ה תודה רבה במיוחד לך ארז :smile:

חזרתי הבייתה, אמרתי אני אנסה שוב.

חיברתי שוב את המזגן והרמתי את הפקק, הפעם המזגן התחיל לצפצף קצת ומיד עלה שוב אותו ריח מסריח, אני מסכל יוצא עשן מהלוח חשמל :shock: . מהר סגרתי את הפקק הראשי.

פתחתי את ארון החשמל, הסתכלתי על הפקק וראיתי שהיכן שחוט חשמל מתחבר יש חור כבר בפלסטיק, הוא נשרף :shock: . פה עוד לא ניגמר על הסיפור. אני מסתכל על הפקק ומה אני רואה? 20A :shock: .

חיש מהר קפצתי לACE, קניתי אחד של 40. הרכבתי הכל והכל עובד כמו חדש :-o

כבר הייתי בטוח שהמזגן מת.

 

לא!!!!!!!!!!1

עצור יא מטורף!!!!!

אתה תשרוף את הבית!!!!


×
×
  • תוכן חדש...