Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה כ"ס המזגן??

אם הוא 2.5, אל תשים יותר מ20 אמפר!!

אם המפסק הקודם נשרף בגלל בעיה מסויימת, עכשיו המפסק הנוכחי יעביר את החוליה החלשה במערכת אל החוטים שבקירות או אל המזגן עצמו ויכולה להיות שריפה!

 

אסור לעשות דבר כזה!

פורסם
אם אני אשים של 25 זה יהיה בסדר? קניתי 2 לכל מיקרה שיהיה. אחד של 25 ואחד של 40, הרכבתי את ה40. אם אתה אומר אז אני יכול לשים את ה25.

לא! ממש לא!

מה עובי החוטים וכמה כ"ס המזגן?

 

אתה לא מבין את הסכנה. ברגע שאתה עוקף חוליה שנועדה להיות חלשה במערכת, אתה תשרוף משהו אחר!

פורסם

עובי החוטים איפה? כ"ס מיד אבדוק בחוברת ואגיד.

אבל עובדה שהכל תקין עכשיו, אני חושב שהחיבור פשוט היה רופף ויצר ניצוצות שם כי הכל שם היה כמו שצריך מלבד חוט אחד שהפך למפויח שמגיע לפקק של המזגן

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תקשיב, זה לא מצחיק, לך תקנה מפסק של 20 אמפר וחבר אותו, כל מפסק אחר יכול לשרוף לך את הבית, המזגן יעבוד גם אם תשים מפסק של 100 אמפר, אבל משהו אחר במקרה של עומס חייב להשרף, כשהמפסק קופץ, סימן שהוא התחמם, אם המפסק לא יקפוץ, החוטים בקירות יתחממו וינמסו, או בלוח חשמל, וזה יכול מאוד לגרום לשריפה.

פורסם
בדקתי בחוברת, לא כתוב שם כמה כ"ס אבל כתוב שהחוברת מתאימה לדגמים הבאים:

LX-28,LX-25,LX-21,LX-16

זה הכ"ס, 1.6, 2.1, 2.5, 2.8 (סביר להניח)

פורסם

ל"פקק" ישנה משמעות כלשהי, לא מחליפים סתם ככה "פקק". הפקק הנ"ל מיועד לעומס כלשהו ולכמות של זרם כלשהי, אם החוטים אצלך בקיר בעובי כלשהו שמתאימים עד ל 16 אמפר, אל תשים מפסק של 40 אמפר. מה שעשית כעת בהמחשה במכוניות, זה שבמקום פיוז שמת נייר אלומיניום, וכעת במקרה של קצר יישרף לך כל הבית. אל תיגע במה שאתה לא יודע. זה בפירוש סכנת נפשות. תשאיר את העבודה למישהו שמבין ולא אחד שחושב שהוא מבין ועושה שטויות.

ROOONEEYY

פורסם

עכשיו שמע, אם מפסק של 20 אמפר קופץ, יש בעיה במזגן או בחיבורים בשקע/תקע שגורמים להתחממות, חיבור רופף גורם להתחממות ולהקפצת המפסק,

אם הוא ממשיך לקפוץ, עבור על החיבור וחדש אותם, ואם עדיין ממשיך לקפוץ, יש בעיה במזגן.

בשום אופן לא פותרים בעיה כזאת על ידי הגדלת המפסק.

בבקשה.

פורסם

יכול מאוד להיות שהוא היה תקוע, ואם היה יום ממש חם בחוץ והלוח חשמל נמצא בחוץ, זה עלול לגרום להתחממות, ואם הוא לא קפץ, הוא המיס את החיבורים, סתם תאוריה.

 

 

ושוב! - יכול להיות שיש בעיה במזגן! בדוק עם מפסק חדש של 20 אמפר בלבד.

 

בכל מקרה, להחליף לאותו דבר בדיוק.

עשית לי התקף לב היום, תודה!


×
×
  • תוכן חדש...