Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו - הסיוט נגמר...לא מחפש יותר ג'מפי..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה?

 

כי קניתי אחת היום.

יד ראשונה - שנת 2001 - עם 200K ק"מ.

 

ללא תאונות,ללא פגיעות שלדה,מנוע וגיר במצב טוב.

(הבוחן בדק את השלדה במשך רבע שעה - ואחרי זה יצא עם ידיים למעלה ואמר:"שמע - גירדתי את השלדה מכל הכוונים - המצב פיקס.גם לא הוחלפו חלקי מרכב."

תודות לעוזרים ולמסייעים

 

לקח זמן אבל היה שווה..

PICT5808.jpg

PICT5818.jpg

פורסם
ראשית כל מזל טוב..

 

שנית - 200K לא המון לרכב 2001? ומהי המכה הזו מקדימה מימין?

לרכב דיזל זה נראה לי בגדר הסביר :-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תודה רבה לכולכם

 

 

 

200K זה הרע במיעוטו.

 

אם תסתכל בפירסומים - הרכבים האלו נמכרים כמו לחמניות גם ב 350K.

ממה שהבנתי - המנוע מחזיק יפה גם ב 600K

יש לרכב גם מזגן מפוצל לטובת היושבים מאחור.

 

מכיון שאני אסע 100K אולי ב 7 שנים,אני לא מודאג מהכוון הזה.

 

המכה מצד ימין למטה - מכת חנייה

יש שם יותר צבע ממכה.

יש עוד אחת קטנה מאחור.

אלו שטויות במיץ.

 

ד"א - בגלל זה וגם בגלל הקילומטראז' הרכב נמכר ב18 אחוז מתחת למחירון.

פורסם

יש מקום לתאומים!!!....

מזל טוב!!!

 

 

עריכה: אם הולכים על מיניוואן אז רק על 307SW.

אומנם לא בגודל כמו של הג'אמפי, אבל אוטו מצויין לפי דעתי, מפנק פשוט מפנק!!!

Polo 2012

פורסם

זו בכלל לא שאלה מטומטמת.

 

זה הרכב שמקיים את המשפט-"הכי הרבה רכב להכי מעט כסף."

 

וזה רכב למשפחה.

קשה להגדיר מה מלהיב בו,לכאורה,רכב ספרטני בלי הרבה פינוק.

אבל כשנוהגים עליו-מבינים.

התנהגות כביש של רכב פרטי קטן,ה-מ-ו-ן כח,מנוע דיזל הזרקת מסילה חסכוני ביותר (בערך 12 ק"מ לליטר בעיר)נוחות מדהימה,הרבה מקום - 9 מקומות וגיר ידני.

 

זה שילוב נהדר.

בסכום שהוא עולה אתה יכול בד"כ למצוא רכבים משנת 95 עם 400 אלף ק"מ,בנזין אוטומט,שעושות 5 ק"מ לליטר במקרה הטוב בעיר.

×
×
  • תוכן חדש...