Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו - הסיוט נגמר...לא מחפש יותר ג'מפי..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש! כמה טוב שלא נאלצת להתפשר על איזה פריוס. :-)

 

Bung, האוטו הזה נופל לקטגוריה של "מהנה לנהיגה". זו תכונה שלא קשורה כלל

לעיצוב של הרכב או לשימוש שלו. המתלים שלו טובים יותר ממכוניות משפחתיות רבות וטובות,

והאוטו פשוט כיף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תתחדש.

 

אין ספק שזה רכב מעולה, חזק, נוח והמון המון מקום.

חוץ מהתדמית של "דוסמוביל" אין איתו בעיה, יוצאים לטיול עם כל הבית.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

מברוק!

בתור בעלים של פיאט אוליסה שהיא אחות לא תאומה (אותה רצפה, אותו מנוע אבל אוטומטית ולא ספרטנית בכלל) המנוע בהחלט מצויין והנוחות והיציבות מעולים (אולי כיול המתלים של הג'אמפי קצת שונה, אבל זו פחות או יותר אותה שלדה מצויינת).

...חסכוני ביותר (בערך 12 ק"מ לליטר בעיר).
זו קצת היסחפות!

12 ליטר/100 ק"מ זה יותר ריאלי וגם זה עם רגל קלה על הגז והימנעות מבילוי בתנועה צפופה במיוחד.

בכל אופן גם זה לא הרבה למכונית ששוקלת 1700 ק"ג בלי המדבקות שתדביק עליה.

פורסם

משפחתית למשפחה גדולה :lol: , תתחדש!!!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
(אותה רצפה, אותו מנוע אבל אוטומטית ולא ספרטנית בכלל).

כנראה בגלל שהיא אוטומטית - הצריכה גבוהה יותר.

לקרוב משפחה שלי יש ג'מפי - בבין עירוני הוא עושה 16-17 לליטר

בעירוני-12.

 

זה אומר שאתה תזניח את הגינה?)

אה...מה נשמע? :-D

פורסם

מזל-טוב!!

 

וכמו שאמר volvo 240:

הכי חשוב שעכשיו לא תצטרך לישון בגינה . ;)

:lol:

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
כנראה בגלל שהיא אוטומטית - הצריכה גבוהה יותר.

לקרוב משפחה שלי יש ג'מפי - בבין עירוני הוא עושה 16-17 לליטר

בעירוני-12.

הגיר האוטומטי מוסיף קצת אבל לא 50% ותאמין לי שאני נהג חסכוני. ה16-17 מחוץ לעיר כן דומה לתוצאות שאני מקבל.
×
×
  • תוכן חדש...