Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ..

 

אני רוצה להתאים לזוג קומפננט Focal 2kp מגבר Nakamichi 100PA 4 ערוצים.

 

האם זה מתאים.

 

ביקשו במגבר 2000 ש"ח והוא פורק מרכב מ-2002. (בעל המגבר קנה אופנוע - שכן שלי).

 

אני יודע שנקמיטשי הם מעולים. אבל 2000 ש"ח שווה על המגבר הזה ? ועוד שהוא יוצר ב- 1998/1997?

 

פרטים על המגבר:

x 50W @ 4 ohms (1 kHz, 0.05% THD)

2 x 35W + 1 x 100W bridged @ 4 ohms (1 kHz, 0.1% THD)

2 x 100W @ 4 ohms bridged (1 kHz, 0.1% THD)

Freq. Response: 20Hz ~ 20kHz

S/N Ratio: >105dB (IHF A-WTD rated power, sensitivity control at max)

Channel Separation: >70dB (4 ohms, 1kHz)

Current Consumption: 32A (max at 4 ohms), 40A (max bridged), 10A (music at 4 ohms)

Fuse: 30A

Dimensions: 13.7" x 7.5" x 2.5" (34.8cm x 19cm x 6.3cm)

Weight: 10.6 lb (4.8 kg)

 

The amp is mounted by separate 'feet' that are secured to the amp chassis by 3 rubber isolation blocks on each side.

 

 

מה אתם אומרים לקנות?

outside1.jpg

outside4.jpg

outside2.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...