Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המראה הימנית, תלוי מאיזה שנה הרכב.

חובת שתי מראות חלה רק לרכב משנה מסויימת והלאה.

לא זוכר איזו שנה היא הגבול, אבל הרכב שלי 83' ועובר טסט בלי מראה ימנית.

פורסם
לגבי המראה הימנית, תלוי מאיזה שנה הרכב.

חובת שתי מראות חלה רק לרכב משנה מסויימת והלאה.

לא זוכר איזו שנה היא הגבול, אבל הרכב שלי 83' ועובר טסט בלי מראה ימנית.

 

 

:roll::roll::roll:

 

 

אה אני חושב שהוא מדבר על המראה בתא הנוסעים שמודבקת לשמשה הקידמית.

 

ולשאלתך ערן בקשר לדלת כן.

בקשר למראה :nono:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

חלקי מרכב:תקנה 352(א)

המרכב ברכב מנועי וכל חלק ממנו יהיה בנוי בצורה המתאימה ליעודו של הרכב והמבטיחה הסעה בבטיחות.

לא יהיו בו פגמים העלולים לגרום לפגיעה לנמצאים בתוך הרכב או לעוברים בדרך.

 

מראות תשקיף:תקנה 361

(א)ברכב נוסעים פרטי,דו שימושי ובמונית יותקנו שתי מראות תשקיף-האחת בתוך הרכב והשניה מבחוץ בצדו השמ' של הרכב.

(ב)ברכב ששדה הראיה לאחור בו דרך המראה הפנימית מוסתר, יותקנו שתי מראות תשקיף משני צדיו.

(ג)ברכב כאמור ב(א) ששנת יצורו 89' או לאחריה יותקנו שלוש מראות תשקיף-האחת בתוך הרכב ושתי מראות תשקיף שני צדיו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
חלקי מרכב:תקנה 352(א)

בלה בלה בלה בלה בלה... :wink:

 

מראות תשקיף:תקנה 361

(א)ברכב נוסעים פרטי,דו שימושי ובמונית יותקנו שתי מראות תשקיף-האחת בתוך הרכב והשניה מבחוץ בצדו השמ' של הרכב.

(ב)ברכב ששדה הראיה לאחור בו דרך המראה הפנימית מוסתר, יותקנו שתי מראות תשקיף משני צדיו.

(ג)ברכב כאמור ב(א) ששנת יצורו 89' או לאחריה יותקנו שלוש מראות תשקיף-האחת בתוך הרכב ושתי מראות תשקיף שני צדיו.

(ד) בלה בלה בלה בלה בלה :wink:

 

עמית

 

ותכלס? :wink:

 

:D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לגבי המראה הימנית, תלוי מאיזה שנה הרכב.

חובת שתי מראות חלה רק לרכב משנה מסויימת והלאה.

לא זוכר איזו שנה היא הגבול, אבל הרכב שלי 83' ועובר טסט בלי מראה ימנית.

 

 

:roll::roll::roll:

 

 

אה אני חושב שהוא מדבר על המראה בתא הנוסעים שמודבקת לשמשה הקידמית.

 

ולשאלתך ערן בקשר לדלת כן.

בקשר למראה :nono:

 

מראת נוסע= מראה ימנית.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...