Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראלי לא היה בשימוש מזה חודש וחצי לערך והאוטו פשוט עמד בשמש יום יום בלי ניקוי בלי כלום..

 

היום ניקיתי אותו ועשיתי כמה שיכולתי ונשארו לי המון כתמים לבנים עגולים על המכסה מנוע ועל הגג..

מה אפשר לעשות כדי להוריד את הכתמים? האם זה יישאר? יש כתמים שנמסו לאט לאט וירדו ..

אני פשוט מפחד אולי שאני ישים חומר וזה יוריד לי את הצבע או משהו ...

 

עזרה בבקשה

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

תראה יוני תעשה פוליש ואחר מכן יש חומר מיוחד שעושים אותו פעם בשנה הוא מיוחד לחרא

של ציפורים וכל המזיקים למניהם הוא פשוט אוטם לך את הצבע קוראים לחומר QMI

אחרי הטיפול בחומר אתה פשוט תהיה בהלם מהאוטו הוא יהיה חלק כמו תחת של תינוק :p

פורסם

תקווה שהקקה לא הזיק לך לצבע.

 

 

סביר להניח שכתמים אחדים ישארו עד לצביעה. קהק של ציפורים זה חומר חזק ביותר. ואם הוא אכן נשאר שם חודש ימים בשמש אז תקווה לטוב. קקה מורכב מהרבה חומרים מעכלים, ככה שזה לא בריא לצבע..

 

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אני ינסה את החומרים תודה עופרררר

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
תראה יוני תעשה פוליש ואחר מכן יש חומר מיוחד שעושים אותו פעם בשנה הוא מיוחד לחרא

של ציפורים וכל המזיקים למניהם הוא פשוט אוטם לך את הצבע קוראים לחומר QMI

אחרי הטיפול בחומר אתה פשוט תהיה בהלם מהאוטו הוא יהיה חלק כמו תחת של תינוק :p

 

זה האמריקאי היקר הזה? איפה אפשר להשיג, בכמה?

פורסם
הראלי לא היה בשימוש מזה חודש וחצי לערך והאוטו פשוט עמד בשמש יום יום בלי ניקוי בלי כלום..

 

היום ניקיתי אותו ועשיתי כמה שיכולתי ונשארו לי המון כתמים לבנים עגולים על המכסה מנוע ועל הגג..

מה אפשר לעשות כדי להוריד את הכתמים? האם זה יישאר? יש כתמים שנמסו לאט לאט וירדו ..

אני פשוט מפחד אולי שאני ישים חומר וזה יוריד לי את הצבע או משהו ...

 

עזרה בבקשה

 

מים פושרים, קצת סבון ולתת לכל העסק להתרכך.

לעבור עם ספוג או מברשת רכה מידי פעם, להרטיב שוב והעיקר: סבלנות.

הכי חשוב שכל העסק יתרכך וירד מעצמו.

 

מה ש"נשאר" על הצבע לאחר מכן = נזק ("אכילת" הצבע).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תראה יוני תעשה פוליש ואחר מכן יש חומר מיוחד שעושים אותו פעם בשנה הוא מיוחד לחרא

של ציפורים וכל המזיקים למניהם הוא פשוט אוטם לך את הצבע קוראים לחומר QMI

אחרי הטיפול בחומר אתה פשוט תהיה בהלם מהאוטו הוא יהיה חלק כמו תחת של תינוק :p

 

זה האמריקאי היקר הזה? איפה אפשר להשיג, בכמה?

כן זה אמריקאי, קצת קשה להשיג את זה אבל שווה את המאמץ,תנסה בחנויות של אביזרי רכב. לגבי מחיר זה אמור לעלות 80-+

פורסם

קצת מים חמים ואיפה שנשאר לך כתם קח נייר 2000 ניר מים עם סבון ותשפשף טיפה זה יעשה לך את זה קצת מט אחרי ניגוב קל תעשה פוליש עדין על השיפשוף של הנייר וזה יחזיר לך את הברק

×
×
  • תוכן חדש...