Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע הבא אני עושה טיפול 10,000 לרכב

פגו 205 שנת 93 1400 קרברטור

 

ויש לי כמה שאלות:

1-בקשר לפלאגים, יש כאלה שאומרים לי שעם זה פלאג טוב (איכותי) אז לא צריך להחליף כל 10,000 ק"מ.

חוץ מזה אפשר לקבל שמות של חברות שמייצרים פלאגים טובים שמתאמים לרכב הנ"ל?

ומחירים

 

2. 44K - החומר שכולם מדברים הליו.........

היית מועניין להישתמש בחומר הנ"ל אבל יש לי כמה שאלות:

 

בדיוק את אופן השימוש בו, כי חלק אומרים על מיכל מלא חלק אומרים על מיכל ריק

וכך זה לא ניגמר...

ןיתרונות וחיסרונות החומר אם יש(לא להפנות אותי ללינק שאיציק עשה אינפוזיה עם 44K)

 

3- שמן- איזה חברה מומלצת??

אני אישית משתמש באחד של חברת דלק, לא זוכר בדיוק את השם

הוא בא בקופסא ירוקה של ליטר

 

תודה מראש!

8)8)8)8)

פורסם

ככה...

פלאגים:

מומלצים מאוד... איקיום !

 

מומלצים : VALEO או BOSCH...

( אני קניתי רביעיה ב 50 שקל אצל הפרסי )

 

שמן: ESSO... 10 /40

יש מבצע באוטודיפו.... 4 ליטר ... 100 שקל.

 

44K... יש כל מיני אופציות איך להשתמש ... כל אחד מעדיף אחרת !

אין משהו ודאי !...

 

אני ממליץ לפי הוראות היצרן!... רשום בגב האריזה...

 

וזהו...

 

בהצלחה!,

ניר.

 

אגב... באוטו דיפו... אתה מקבל גם מתנה!... מגבונים לחים !:-) ...

פורסם
שמן: ESSO... 10 /40

יש מבצע באוטודיפו.... 4 ליטר ... 100 שקל.

 

...

 

על השמן 10/40 יש מבצע באוטו דיפו , של SUPER GTC ב 35 שקל ל 4 ליטר :)

 

אורן, איך השמן הנ"ל נחשב ?

 

אני יודע שפג'ו ממליצים על ESSO... בגלל זה כתבתי לו ....

×
×
  • תוכן חדש...