Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם דוד שלי רכש טווינגו 95 גיר רגיל , והוא נסע בו עד שנדלקה

המונרה של החום מנוע כידוע בטווינגו אין שעון חום .

עכשיו האוטו עבר ראש מנוע לפני חודשיים ויום שישי עבר שיפוץ .

אחרי שהאוטו עבר שיפוץ עדין הראש לא טוב ויש ערבוב של מים ושמן ובנוסף יש בוכנה

שעשתה רעש והיא דופקת אחרי השיפוץ . יש לציין שהאוטו עבר 175 אלף ק"מ

השאלות שלי הם כאלה

1) האם עלי לקנות ראש חדש מפירוק שלא עבר כול כך הרבה חריטות ?

2) מה הפירוש של בוכנה דופקת ?

3) המליצו לי או למכור את האוטו לחלקים או לקנות מנוע מיבוא . מה עדיף ?

4) מאיפה אני יכול לקנות מנוע במחיר טוב ואמין ?

האם עליו להשקיע על האוטו ? ולהשאיר אותו .

והשאלה החשובה אייך אני יכול לדעת שהלך מנוע באוטו ? , אולי רק צריך להביא ראש מנוע

במצב טוב ואם בוכנה דופקת זה סימן לזה שהלך המנוע הוא לא יכול לעבור אוברוול

או שחייב לקנות מנוע .

תעזרו לו הוא בהתלבטות קשה , יש לציין שהאוטו אצל מכונאי שעובד בשכונה והוא די אמין

פורסם

שלום . למה הוא לא חוזר למקום שעשו שיפוץ ראש ? ודורש הסברים? דבר שני לא שווה למכור לחלפים . תקבל 2000 במקרה הטוב .ומחירון 10000 . שווה לבדוק אולי להרכיב מנוע מייבוא או מפירוק עם יש בכלל

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

תודה לכולם על התגובות .

 

מאשקלון אבל בשביל האוטו הוא ייסע רחוק , אין הסברים על הראש מנוע שעשו כי פשוט

 

עשו ראש והראש לא הצליח כנראה הראש היה גמור , לא יודע מה עשו לראש חריטה , מילוי ?

 

אין לי מושג , שאלתי האם כדאי להביא ראש מנוע מפירוק או לקנות מנוע מיבוא או פירוק ומקום

 

שאפשר לקנות מנועים מיבוא במחירים הוגנים ושירות טוב .

 

ואף אחד לא ענה לי על השאלה האם רעש של בוכנה דופקת אומר ש"הלך" המנוע באוטו ??

 

תודה לכולם .

פורסם

אם אתה מאשקלון בדוק אצל עמי חלפים מול ינות ביתן החדש 086728880

בדוק עם עמי לגבי מנוע אם יש לו

אם תרצה לטפל בראש יש שם בחור בשם חזי דבר איתו שיאבחן את התקלה הוא מכונאי מאוד טוב ופתר לי גם בעיה שהייתה קשורה לראש מנוע

וגם המחירים שלו סבירים

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...