Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפקטיות - על גבול ה-65000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת אמינות, חסכוניות ונוחות נסיעה - היכן הייתם מדרגים את 3 המכוניות הבאות:

הונדה ג'אז, 1.4, 02.

סקודה פאביה, 1.4, 02-03.

טויוטה יאריס, 1.3, 02.

כולן ד"א, גיר אוטומטי.

פורסם
מבחינת אמינות, חסכוניות ונוחות נסיעה - היכן הייתם מדרגים את 3 המכוניות הבאות:

הונדה ג'אז, 1.4, 02.

סקודה פאביה, 1.4, 02-03.

טויוטה יאריס, 1.3, 02.

כולן ד"א, גיר אוטומטי.

אי אפשר,שלושתן הן השילוב המושלם ולא כל אחת בנפרד.

למרות זאת אתן לך דירוג שלי:

1.הונדה ג'אז

2.טויוטה יאריס,פאביה.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם
מבחינת אמינות, חסכוניות ונוחות נסיעה - היכן הייתם מדרגים את 3 המכוניות הבאות:

הונדה ג'אז, 1.4, 02.

סקודה פאביה, 1.4, 02-03.

טויוטה יאריס, 1.3, 02.

כולן ד"א, גיר אוטומטי.

לדעתי ההונדה היא הפשרה הטובה ביותר. ותיקון - המדובר בסופר-מיני, לא קומפקטיות. "קומפקט" היא קטגוריית הגולף, פוקוס, קורולה וכו'.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

הבחירה שלי היא ללא ספק היאריס!!!

 

100% אמינות, רכב מהנה וחסכוני הן באחזקה שוטפת והן בצריכת הדלק.

 

בעל רמת בטיחות גבוהה!

 

ביקוש מטורף!!! וזו גם הבעיה, מאד קשה להשיג...

 

נ.ב- מדבר מתוך ניסיון כבעל יאריס 1.3 שנת 2000 אוטומטית.

 

בברכה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

חברים, אחת מהדרישות שהציג פותח השרשור היא חסכוניות.

אני מעריך שהדרישה נובעת מתוך כוונה לחסכון כלכלי בהוצאות השוטפות על הרכב.

חסכון בא לידי ביטוי לא רק בדלק, אלא גם בטיפולים שוטפים.

טיפולי ההונדה יקרים להחריד, יחסית לרכב בקטגוריה זו.

שימו לב לעלויות הטיפולים שוטפות, עפ"י יבואן הונדה:

 

http://212.179.76.166/mehiron/searchtipul.aspx?CarType=1

 

ממליץ לקחת בחשבון.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
חברים, אחת מהדרישות שהציג פותח השרשור היא חסכוניות.

אני מעריך שהדרישה נובעת מתוך כוונה לחסכון כלכלי בהוצאות השוטפות על הרכב.

חסכון בא לידי ביטוי לא רק בדלק, אלא גם בטיפולים שוטפים.

טיפולי ההונדה יקרים להחריד, יחסית לרכב בקטגוריה זו.

שימו לב לעלויות הטיפולים שוטפות, עפ"י יבואן הונדה:

 

http://212.179.76.166/mehiron/searchtipul.aspx?CarType=1

 

ממליץ לקחת בחשבון.

 

אפי.

כן זה ידוע,אבל לדעתי ההונדה היא הפתרון הכי טוב ליעילות מבחינת מרווח,וגודל.

ז"א יחסית לגודל שלה היא מאוד מרווחת,צריכת הדלק שלה לא גבוהה,והיא מרגישה זריזה.

חסרון היחידי מבחינתי זה חלונות בהפעלה ידנית מאחורה,שזה ברכב חדש לא צריך להיות במיוחד כשזה נמכר לציבור ולא להשכרה.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

×
×
  • תוכן חדש...