Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור מרגש בתמונות

 

fbd818e4.jpg

 

fbd818da.jpg

 

fbd818c3.jpg

 

fbd818ac.jpg

 

fbd818a0.jpg

 

 

fbd8188f.jpg

 

fbd81876.jpg

 

וזאת כבר השבעה.

fbd81820.jpg

 

:cry::cry::cry::cry:

זאת M3 E36 סדאן.

 

נלקח מכאן

 

נ.ב כדי למנוע סיכסוכים מיותרים.

 

BMW E36 M3 SEDAN

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אויי ואבוי. נראה כאילו הוא רצה לעלות על הכביש מהכורכר תוך כדי סחיפה ובסוף הסחיפה הוא עלה על אבן שפה, או על השפה של הכביש, לא?

ואיך הקסדה שם שבורה.. אני מקווה שזה רק מהעצבים שלו ולא מהמכה.

La Bellezza Non Basta

פורסם
אויי ואבוי. נראה כאילו הוא רצה לעלות על הכביש מהכורכר תוך כדי סחיפה ובסוף הסחיפה הוא עלה על אבן שפה, או על השפה של הכביש, לא?

ואיך הקסדה שם שבורה.. אני מקווה שזה רק מהעצבים שלו ולא מהמכה.

 

קודם כל התמונות מאוד מרשימות, מי שצילם שיחק אותה, לתפוס את האירוע ככה, צריך כישרון.

 

אבל למה עם M3 E36 סדאן?!? לא חבל? רכב מדהים! :inlove:

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

ואיך הקסדה שם שבורה.. אני מקווה שזה רק מהעצבים שלו ולא מהמכה.

 

זו לא הקסדה ששבורה.

החלקים שנמצאים לצידה הינן-כפפות נהיגה.

 

צילומים נהדרים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בדיוק מה קרה?

מה גורם לדבר כזה?

ואיך להימנע ממנו?

 

מה קרה?

 

הוא היה במהלך היגוי יתר די רציני שיצא משליטה ועף אל מחוץ למסלול.

 

מה גורם לדבר כזה?

 

להתהפכות - תלולית חוץ שהרכב פגע בה בזמן שהיה על הצד פשוט הפכה אותו.

 

איך להמנע ממנו?

 

לנסוע יותר לאט, או לדעת לנהוג :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שאלה (אולי מטומטמת,אבל מחוסר ידע) האם זה TOTAL LOST?

TOTAL LOSS נקבע (עד כמה שידוע לי ועדיף שלא אדע) כאשר הנזק של הרכב לאחר בדיקת שמאי נקבע אל מעל ל-50% מערכו לפני התאונה.

סביר להניח שה M3 נחה את מנוחתה עדן.

למרות שזאת לא תשובה מדוייקת ב-100% :oops: ...

פורסם
שאלה (אולי מטומטמת,אבל מחוסר ידע) האם זה TOTAL LOST?

TOTAL LOSS נקבע (עד כמה שידוע לי ועדיף שלא אדע) כאשר הנזק של הרכב לאחר בדיקת שמאי נקבע אל מעל ל-50% מערכו לפני התאונה.

סביר להניח שה M3 נחה את מנוחתה עדן.

למרות שזאת לא תשובה מדוייקת ב-100% :oops: ...

 

צילום מדהים!!!

 

אחלה של צלם!!

 

לגבי טוטאל לוסט או לא - שימו לב לתמונה האחרונה. סתכלו על שתי הסרנים. הם עקומים ביחס אחד לשני והאחורי עקום בינו לבין עצמו. אני חושב שזה קצה שלדה לא? :wink:

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
שאלה (אולי מטומטמת,אבל מחוסר ידע) האם זה TOTAL LOST?

 

לא

 

מורדים את הגג ויש לך קבריולה :lol:

 

 

-הודעה צינית- :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

פשוט כואב הלב... אני חושב שחלקנו הגדול מכיר את ההרגשה שיוצאים מהרכב אחרי תאונה ורואים את התוצאה...

 

מסכן הבחור.. צובט בלב העניין

×
×
  • תוכן חדש...