Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך עוד אפשרויות mgf/mgccv רכב הנעה אחורית שיש אומרים שמתנהג טוב יותר ממיאטה,מראה מעולה,אחזקה יקרה למדיי אבל הוא בין הקאבריולטים המיוחדים היחידים שנכנסים לך בתקציב.

פורסם
יש לך עוד אפשרויות mgf/mgccv רכב הנעה אחורית שיש אומרים שמתנהג טוב יותר ממיאטה,
מי אומר כזה דבר?

אתה?

 

אל תקשקש.

 

נהגת עליו ועל מיאטה?

 

יש עכשיו שרשור שמתנהל בנושא, אתה מוזמן להציץ שם אם אתה שוקל את הרכב בכלל כאופצייה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1029233#post1029233

 

שים לב לכל הדיון סביב "אמינות" שהתנהל שם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

חבר'ה מיאטה לא נכנסת בתקציב חיפשתי יותר מדיי כבר.

מישהו יכול להביא לי קישורים לגולף, פיג'ו, והרובר שדיברנו עליהן?

מוכרים או מודעות משהו.

 

שוב תודה!

 

[=

פורסם
מי אומר כזה דבר?

אתה?

 

אל תקשקש.

 

נהגת עליו ועל מיאטה?

 

יש עכשיו שרשור שמתנהל בנושא, אתה מוזמן להציץ שם אם אתה שוקל את הרכב בכלל כאופצייה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1029233#post1029233

 

שים לב לכל הדיון סביב "אמינות" שהתנהל שם.

אתה מתנפל עליו לגבי האמינות של הרכב כאילו הוא טעה, בעוד שהוא בכלל לא הזכיר את האמינות של הרכב.

מה שהוא אמר זה שה MG מתנהגת לא פחות טוב מהמיאטה. זה ממש לא פעם ראשונה שאני שומע את זה.

 

אגב,

כשאתה אומר לו "אל תקשקש" - אתה אומר את זה כי אתה נהגת על שניהם?

לא נהגתי על הMG ולכן אני לא אגיד מה יותר מתנהג, אבל לפי מבחנים ודיעות הן בהחלט מקיימות ביניהן קרב ראוי בנושא זה.

 

לגבי האמינות - אין שום קשר להודעה של הבחור.

Back to the original - NC again.

פורסם

הגיע הזמן שמישהוא יעשה קצת סדר כאן!

 

 

אז ככה-אם לא קראתם, הוא מחפש רכב לידידה, שהכי חשוב לה "שיהיה אדום". מה בדיוק היא תעשה עם מיאטה/בימר/רובר? תפרנס את הפיזיוטרפיסט שלה? או את סוכן הביטוח/מכונאי? הרשו לי לנחש שתאוצה 0-100 לא מעניינת אותה ובטח לא "עפיצות השלדה" - ככל הנראה, היא צריכה רכב פתוח בשביל ה"שואו", ומבחינה זו היא לא צריכה יותר מרכב משפחתי צנוע ופתוח - ראה ערך גולף/פיז'ו 306/רובר 216/פורד אסקורט (לא בכדי אני מתעלם מהאסונות האמריקאיים-קוואליר ושות').

 

אז ככה - גולף עד שנת 98' כולל היא מהדגם ה"ישן", ותכנס המחיר המבוקש. הרכבה די "עגלתי" אבל אמין, נשמר נהדר ויש לו את מקדם השואו הנדרש. אפשר להשיג גם באדום!!! מנסיון על אחת - רכב איכותי מאוד. הדגם משנת 99' ואילך הוא הדומה לגולף מארק 4, גם אם המדובר רק בקוסמטיקה, אבל הוא יקר בהרבה. בכל מקרה, הגג שלו הכי איכותי (4 שכבות, היחיד עם חלון זכוכית, דבר חשוב מאוד לאור הנטייה של חלונות להקרע ולהפוך לאטומים) וההבדל בנסיעה מהירה כתוצאה מכך מורגש היטב - הגג לא "מתנפח" ואוטם מים באופן מושלם.

 

פיז'ו 306 קבריו אמנם יפהפה אבל בעל קונוטציה ערסית/ערבית במיוחד, נחשב לא אמין יחסית לגולף ובמיוחד מנגנון הגג הרגיש. לעניות דעתי הסיכוי להשיג כזה משנת 99' ואילך נמוך מאוד - רוב הרכבים הם מהשנים 95'-97'. הנסיעה נמוכה מאוד ולא ממש מתאימה לבחורה, במיוחד שרוב הסיכויים הם שהיא נמוכה מ-1.80...

 

רובר 216 קבריו-עולם הולך ונעלם. רכב יפה, מאובזר אבל יחסית לשתי אלו שלמעלה - מיושן (מבוסס על הדגם שיוצר עד 1994) ולא אמין באופן קיצוני. חוץ מזה, משהיצרן פשט רגל, המחירים בקרשים, לטוב וגם ובעיקר-לרע. בכל מקרה הסיכוי להשיג אחת כזו משנת 1999 ואילך קלוש ביותר (יש בעיקר עד שנת 1998). גם לרכב זה קונוטציה ערסית.

 

פורד-יש צורך להוסיף? ראה לעיל+אין כאלו מסוף שנות התשעים. אמינות בינונית לכל היותר.

 

המסקנה-אך ורק גולף, במיוחד שלמכור אותו לא תהיה שום בעיה מיוחדת והוא שומר על המחיר באופן יוצא דופן. גם הטיפולים והביטוח סבירים, במיוחד שמכאנית המדובר במערכות מוכחות ואמינות יחסית וזהות לאלפי גולפים אחרים שנעים על הכביש.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

פיז'ו 306 קבריו אמנם יפהפה אבל בעל קונוטציה ערסית/ערבית במיוחד, נחשב לא אמין יחסית לגולף ובמיוחד מנגנון הגג הרגיש. לעניות דעתי הסיכוי להשיג כזה משנת 99' ואילך נמוך מאוד - רוב הרכבים הם מהשנים 95'-97'. הנסיעה נמוכה מאוד ולא ממש מתאימה לבחורה, במיוחד שרוב הסיכויים הם שהיא נמוכה מ-1.80...

 

.

תרשה לי לחלוק עלייך..

 

בתור אחד שיש לו 306 קבריולט אני רוצה להגיד לך ש4 מבוגרים מעל 1.80 נכנסים לאוטו הזה בכיף ולא מצטמקים וזה ככה גם שהגג סגור וגם שהוא פתוח.

 

יוגב

×
×
  • תוכן חדש...